Τρόπους για να προσελκύσει κοινό για την επόμενη σεζόν ψάχνει ήδη η Μπριζ που έγινε η πρώτη ομάδα που ανακοίνωσε την καμπάνια για τα εισιτήρια διαρκείας της.
Οι Φλαμανδοί υποσχέθηκαν ότι θα επιστρέφουν στους κατόχους των νέων διαρκείας το 5% του συνολικού αντιτίμου για κάθε παιχνίδι που αναβάλλεται, ακυρώνεται ή θα παιχθεί κεκλεισμένων των θυρών, μία κίνηση που έγινε δεκτή με μεγάλη ικανοποίηση από τους οπαδούς της.
Παναθηναϊκός: Επέστρεψε στις προπονήσεις ο Μπερνάρ
Λίβερπουλ: Πολύ κοντά στην οριστική συμφωνία με τον Σλοτ
Άγγελος Λάτσιος: Ξεκίνησε τα μπάνια του στη θάλασσα – Δείτε τις φωτογραφίες
Στην τελική ευθεία o ΠΑΟΚ για την ΑΕΚ: Προπόνηση και δείπνο για Λουτσέσκου – παίκτες
Ντέμης: «Το… μάτι που γυάλιζε έκανε τη διαφορά στο ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, εμβληματική μορφή ο Αραούχο» – Τι είπε για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (AUDIO)