Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!
Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.
Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015
- · SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)
- SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη
Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:
- Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015
- Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP
- Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015
- Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP
- Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη
- Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP
Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.
Εκπέμπουν SOS: Τα 3 νησιά των Κυκλάδων που μπήκαν σε διεθνή λίστα ως «υπό απειλή»
Οριστική συμφωνία Λίβερπουλ και Φέγενορντ για Σλοτ!
Serie A: Για πρώτη φορά στην ιστορία, αποκλειστικά γυναίκες διαιτητές σε παιχνίδι του Καμπιονάτο
Η εξήγηση του Ζήκου για το ντέρμπι: «Δεν φταίνε οι παίκτες και ο προπονητής του Παναθηναϊκού – Η ΑΕΚ έδειξε ποιος αξίζει να πάρει το πρωτάθλημα» (VIDEO)
«Αυτή είναι 35 ή οι κόρες της;»: Η 35άρα «Πάμελα Άντερσον» του First Dates που γονάτισε το Twitter – X (Pics & Memes)