Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνάει το Μετρό! (ΦΩΤΟ)

Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνάει το Μετρό! (ΦΩΤΟ)
Photo Credits: INTIME

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου – Πετρούπολη στο οποίο προστέθηκαν 4 επιπλέον σταθμοί με γραμμή τερματισμού την Πετρούπολη.

Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνάει το Μετρό! (ΦΩΤΟ)

Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνάει το Μετρό! (ΦΩΤΟ)Δημοσίευμα στο insider.gr αναφέρει πως οι 4 νέοι σταθμοί που προστέθηκαν είναι η Νέα Φιλαδέλφεια  – λόγω της κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ – , ο Πύργος Βασιλίσσης, το Ίλιον και η Πετρούπολη και οι οποίοι δεν περιλαμβάνονταν στο αρχικό πλάνο ανάπτυξης της γραμμής 4 του μετρό, όπως φαίνεται και από το παρακάτω γράφημα:

Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνάει το Μετρό! (ΦΩΤΟ)

Η νέα αυτή επέκταση αναμένεται να εξυπηρετήσει τα πυκνοκατοικημένα προάστια της Νέας Φιλαδέλφειας, των Αγίων Αναργύρων, του Ίλιον και της Πετρούπολη, όπου και θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποφόρτιση τους.

Σημειώνεται ότι το σύνολο της γραμμή 4 του μετρό που αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και χωρίζεται σε 56 τμήματα:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για το τμήμα Βεϊκου – Γουδί. Το πρώτο τμήμα είναι μήκους 13χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,45 εκατ ευρώ.

Οι τρεις διεκδικητές του έργου είναι οι:

1. Κ/Ξ Τέρνα ΑΕ – VINCI – SIEMENS AG «TVS»,
2. Κ/Ξ J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.,
3. Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SP.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X