H Γιουβέντους είναι πλέον η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα στο instagram.
H Γιουβέντους είναι πλέον η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα στο instagram. Έφτασε τους 40,5 εκατομμύρια ακολούθους, ξεπερνώντας τoν οίκο Gucci, που βρίσκεται στα 40,3 εκατομμύρια.
«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», δήλωσε στη Gazzetta dello Sport, ο Τζόρτζιο Ρότσι, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του συλλόγου.
Ορόσημο θεωρείται η άφιξη του Κριστιάνο Ρονάλντο στην Γιουβέντους, μιας και με 227 εκατομμύρια ακόλουθους, ο Πορτογάλος βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης στην πλατφόρμα και έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του συλλόγου.
Εκείνη την εποχή, η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακολούθους. Σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη το Instagram, το Facebook, το YouTube και το Twitter, ο συνολικός αριθμός των ακολούθων πλησιάζει τα 100 εκατομμύρια.
Άρης: Επανήλθε πλήρως ο Φεράρι, συνεχίζει το ατομικό ο Βέλεθ
Θα ζάλιζε και τον Μπαμπινιώτη: Η λέξη που είναι ολόσωστη γραμματικά αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί παρά λάθος
Κηφισιά: Χωρίς Μπιφουμά και Τσανάτζια κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα
ENWSI TV: ΟΛΟ το ΑΕΚ Basket Queen by Betsson με Καζαντζόγλου – Τσίμπο και καλεσμένο τον Μιχάλη Κακιούζη! (VIDEO)
ΑΕΚ Cult Stories #7: Βάλτο ρε καράφλα να εξιλεωθείς – Το νέο Podcast του enwsi.gr (AUDIO)