Για δεύτερη διαδοχική σεζόν το Basketball Champions League φιλοξένησε ένα διήμερο αφιερωμένο στο Club Marketing & Digital Workshop, στο «Σπίτι του Μπάσκετ», στο Μιες της Ελβετίας.
Στο συνέδριο αυτό είχαν προσκληθεί όλες οι ομάδες που συμμετέχουν στη διασυλλογική διοργάνωση της FIBA, ενώ εκεί συζητήθηκαν μερικά θέματα για την ιδέα του marketing, ενώ προσφέρθηκαν σε όλες τις ομάδες χρήσιμες στρατηγικές όσον αφορά τα εισιτήρια, τα μίντια, το ψηφιακό κομμάτι, αλλά και την εμπειρία και την αλληλεπίδραση των φιλάθλων.
Όπως είναι λογικό, η ΚΑΕ ΑΕΚ έδωσε το παρών στο συνέδριο, με τον εκπρόσωπο της Παναγιώτη Μάντζο.
Στο Club Marketing & Digital Workshop του @BasketballCL, που πραγματοποιήθηκε στην Ελβετία έδωσε το «παρών» η #ΑΕΚBC, την οποία εκπροσώπησε ο κ. Παναγιώτης Μάντζος. pic.twitter.com/5yuO6gPsTb
— AEK B.C. (@aekbcgr) November 29, 2018
Διάλεξαν την ημέρα για την επιχείρηση…σταύρωσης του Αλμέιδα!
Ρίβερς: «Πολύ κοντά στο να επιστρέψουν Λίλαρντ και Αντετοκούνμπο»
Τέρζιτς: «Δεν φοβόμαστε κανέναν, σεβόμαστε τους πάντες»
Σταμάτης Βούλγαρης: «Τα «ρεπορτάζ» που ξεφτιλίστηκαν σε χρόνο dt» (VIDEO)
Βαθμολογία UEFA: Ζωντανή για την 15η θέση η Ελλάδα