Μια έξυπνη ιδέα έφερε αποτέλεσμα
Το φετινό καλοκαίρι ήταν δύσκολο και δεν είχε σχέση με τα προηγούμενα. Την ώρα που ο πλανήτης παρέμενε χτυπημένος από την πανδημία του κορωνοϊού ήταν βέβαιο ότι η νέα τουριστική πραγματικότητα θα απαιτούσε νέες ιδέες και προτάσεις. Και η Σέριφος αυτό έκανε.
Το «πείραμα» της διαφορετικής διαφημιστικής καμπάνιας που στόχευε στον εσωτερικό τουρισμό πέτυχε και το αποτέλεσμα ήταν να σαρώσει από Έλληνες την ώρα που άλλα παραδοσιακά μεγαθήρια του τουρισμού μετρούσαν τις πληγές τους.
Σαν έτοιμη από… καιρό για να αντιμετωπίσει μια ιδιαίτερη συνθήκη υγειονομικής κρίσης, η Σέριφος είχε το συγκριτικό πλεονέκτημα (πέραν της εγγύτητας με την Αθήνα) να προβάλλει την αγνή και ήπιας τουριστικής ανάπτυξης πλευρά της, επικοινωνώντας το αίσθημα ασφάλειας που είχαν ανάγκη να νιώσουν οι εν δυνάμει επισκέπτες της. Στην προσπάθειά τους να κρατήσουν το χαρακτήρα του νησιού αναλλοίωτο, οι υπεύθυνοι είχαν λάβει μέτρα που αξιοποίησαν σε διαφημιστικό επίπεδο για να προσελκύσουν κόσμο.
Λίβερπουλ: Πολύ κοντά στην οριστική συμφωνία με τον Σλοτ
Άγγελος Λάτσιος: Ξεκίνησε τα μπάνια του στη θάλασσα – Δείτε τις φωτογραφίες
Στην τελική ευθεία o ΠΑΟΚ για την ΑΕΚ: Προπόνηση και δείπνο για Λουτσέσκου – παίκτες
Ντέμης: «Το… μάτι που γυάλιζε έκανε τη διαφορά στο ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, εμβληματική μορφή ο Αραούχο» – Τι είπε για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (AUDIO)
Χυλόπιτα από AEKτζού σε Παναθηναϊκό στο «First Dates» (VIDEO)