Επιτυχημένη κρίνεται από τη Super League η κεντρική διαχείριση πινακίδων LED, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση της η διοργανώτρια Αρχή. Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ομοιόμορφη εικόνα των γηπέδων, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται και η ταυτόχρονη προβολή των διαφημιζουμένων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Superleague:
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά ήταν τα αποτελέσματα της κεντρικής διαχείρισης διαφημιστικών πινακίδων LED σta γήπεδα, τις δύο πρώτες αγωνιστικές ημέρες του Πρωταθλήματος Super League.
Η πρωτοβουλία αυτή της Super League, σε συνέχεια της ομόφωνης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της διοργανώτριας αρχής του κορυφαίου διασυλλογικού πρωταθλήματος στην Ελλάδα, αποσκοπεί στην ομοιόμορφη εικόνα των γηπέδων.
Παράλληλα, η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων LED διασφαλίζει ταυτόχρονα μεγάλη προβολή στις διαφημιζόμενες εταιρείες και έσοδα στις ομάδες της Super League.
Έχουμε τις ίδιες μεικτές αποδοχές με το… 2006 και μας κάνουν κρατήσεις έως και 44%
Τέιλορ Σουίφτ: Η μουσική της είναι απογοητευτική, λένε οι Pet Shop Boys
Στο στόχαστρο της Μίλαν ο Τεντέσκο
Ντούα Λίπα: Η εντυπωσιακή εμφάνιση στην τελετή απονομής των βραβείων του περιοδικού Time
Γιώργος Μαυρίδης: Με την Κρίστη Καθάργια έχουμε πολύ καλές σχέσεις, μακάρι να είναι έτσι όλοι