Κορωνοϊός: Οι Έλληνες στην πανδημία - Μείωσαν 80% τις κινήσεις σε λιανικό εμπόριο και αναψυχή, 76% στα ΜΜΜ, 53% στους χώρους εργασίας

Κορωνοϊός: Παρατείνεται έως τις 11 Απριλίου το «λουκέτο» στα καταστήματα

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Σύμφωνα με έρευνα της Google στην Ελλάδα στον καιρό του κορωνοϊού μειώθηκαν 80% οι κινήσεις στο λιανικό εμπόριο και την αναψυχή, 76% στα ΜΜΜ και 53% στους χώρους εργασίας, όπως γράφει το iefimerida.

Η Google έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το νέο εργαλείο Covid-19 Community Mobility Reports, μέσω του οποίου φαίνεται σε 131 χώρες -μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα- η επίδραση που έχει στην κινητικότητα των πολιτών κάθε χώρας η λήψη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (social distancing), προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού.

Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 80% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 76% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 55% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 53% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 41% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας.

Πως έγινε η έρευνα της Google

Οι εκτιμήσεις της Google αφορούν το πώς οι επισκέψεις και η διάρκεια τής κάθε επίσκεψης σε διάφορα μέρη έχει αλλάξει σε σχέση με την περίοδο πριν τη λήψη των μέτρων. Ο υπολογισμός έχει γίνει με τη χρήση συναθροισμένων και ανώνυμων δεδομένων και τα πιο πρόσφατα στοιχεία έχουν χρονική υστέρηση δύο έως τριών ημερών.

Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google (όποιος δεν θέλει, μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή). Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου. Επισήμανε επίσης ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τις αρχές δημόσιας υγείας και τους πολίτες να κατανοήσουν τις αντιδράσεις του κοινού στα μέτρα αποφυγής των κοινωνικών επαφών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X