Μια έξυπνη ιδέα έφερε αποτέλεσμα
Το φετινό καλοκαίρι ήταν δύσκολο και δεν είχε σχέση με τα προηγούμενα. Την ώρα που ο πλανήτης παρέμενε χτυπημένος από την πανδημία του κορωνοϊού ήταν βέβαιο ότι η νέα τουριστική πραγματικότητα θα απαιτούσε νέες ιδέες και προτάσεις. Και η Σέριφος αυτό έκανε.
Το «πείραμα» της διαφορετικής διαφημιστικής καμπάνιας που στόχευε στον εσωτερικό τουρισμό πέτυχε και το αποτέλεσμα ήταν να σαρώσει από Έλληνες την ώρα που άλλα παραδοσιακά μεγαθήρια του τουρισμού μετρούσαν τις πληγές τους.
Σαν έτοιμη από… καιρό για να αντιμετωπίσει μια ιδιαίτερη συνθήκη υγειονομικής κρίσης, η Σέριφος είχε το συγκριτικό πλεονέκτημα (πέραν της εγγύτητας με την Αθήνα) να προβάλλει την αγνή και ήπιας τουριστικής ανάπτυξης πλευρά της, επικοινωνώντας το αίσθημα ασφάλειας που είχαν ανάγκη να νιώσουν οι εν δυνάμει επισκέπτες της. Στην προσπάθειά τους να κρατήσουν το χαρακτήρα του νησιού αναλλοίωτο, οι υπεύθυνοι είχαν λάβει μέτρα που αξιοποίησαν σε διαφημιστικό επίπεδο για να προσελκύσουν κόσμο.
Τάσος Καπετανάκος: «Η ΑΕΚ τρομοκρατεί ξανά το ελληνικό ποδόσφαιρο – Αραούχο, Κάλενς… Σλίβκα» (VIDEO)
Το πλάνο του Μάκη Αγγελόπουλου για την επόμενη μέρα της ΑΕΚ Betsson
Σαββατοκύριακο με μεγάλα παιχνίδια, αμέτρητες αγορές και σούπερ αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
Βρέθηκε ενεργή βόμβα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στο γήπεδο της Μάιντς!
Επιβεβαίωσε για Λίβερπουλ ο Σλοτ: «Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει συμφωνία με Φέγενορντ»