Χρήσιμες συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τις διαταραχές ύπνου

Χρήσιμες συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τις διαταραχές ύπνου

Η συμπλήρωση, κατά μέσο όρο, 7-9 ωρών ύπνου τη νύχτα αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη για την σωματική και ψυχική μας υγεία.

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Τόσο η αϋπνία όσο και οι διαταραχές ύπνου μπορεί να επιφέρουν επιπτώσεις στην συγκέντρωση, την διάθεση και την παραγωγικότητα μας.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε, προκειμένου να βελτιώσετε τον ύπνο σας και να νιώθετε πιο ευδιάθετοι την επόμενη ημέρα, σύμφωνα με την δρ. Janet Kennedy, κλινική ψυχολόγο και ειδικό στη θεραπεία διαταραχών ύπνου.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.

Γιώργος Τσακίρης - ΑΕΚ: Η περσινή χαρά, οι μεταγραφές και η κριτική
Οι ειδήσεις του στο Google News Δείτε Live όλες τις ειδήσεις του
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X