Αθεράπευτα Έγκυρα Κιτρινόμαυρα

The Last Dance: Πως μονταρίστηκε εν μέσω καραντίνας

0

Το αρχικό πλάνο του ESPN ήταν το Last Dance να μεταδοθεί τον Ιούνιο. Το υλικό είχε μαζευτεί, οι συνεντεύξεις είχαν γίνει αλλά η παραγωγή ήθελε χρόνο. Ηθελε χρόνο για να μοντάρει όλο αυτό το υλικό και φυσικά να μας το δώσει όσο το δυνατόν καλύτερα τον Ιούνιο.

Ομως ο κορονοϊός είχε άλλα σχέδια. Ο κόσμος μπήκε σε καραντίνα και το ESPN αποφάσισε πως δεν θα υπήρχε καλύτερο timing από το να βγάλει τον Απρίλιο το Last Dance. Δύο μήνες πριν δηλαδή από την ημερομηνία που είχαν αρχικά προγραμματίσει. Χωρίς αθλητισμό στον κόσμο 10 επεισόδια από την μεγάλη δυναστεία των Μπουλς θα ήταν ότι καλύτερο. Και φυσικά δικαιώθηκαν μιας και το ένα ρεκόρ (τηλεθέασης) διαδεχόταν το άλλο…

Εχει τρομερό ενδιαφέρον να μάθουμε τι άλλαξε και κυρίως πως άλλαξε ο προγραμματισμός. Από Ιούνιο δηλαδή να… τρέξει η παραγωγή να βγει ένα τέτοιο ντοκιμαντέρ δύο μήνες νωρίτερα! Και ναι, το ντοκιμαντέρ δεν ήταν έτοιμο. Ολοκληρώθηκε εν μέσω καραντίνας.

«Οταν μάθαμε ότι θα κλειστούμε όλοι, καταλάβαμε τι πρέπει να κάνουμε»

Η εταιρεία παραγωγής «SIM» κλήθηκε να διαχειριστεί τις εκατοντάδες ώρες υλικού που τους είχε ο σκηνοθέτης Jason Hehir. «Πολλά ντοκιμαντέρ ολοκληρώνονται στα σπίτια και στα διαμερίσματα και στο τέλος συγκεντρωνόμαστε στα γραφεία μας για τις τελευταίες πινελιές. Αλλά αυτό το project δεν το είχαμε σχεδιάσει έτσι», είπε ο David Feldman, ο αντιπρόεδρος της SIM.

Οταν ξέσπασε η πανδημία του κορονοϊού το ντοκιμαντέρ ήταν ακόμη στη μέση. Οταν αποφασίστηκε να γίνει η πρεμιέρα στις 19 Απριλίου τα περισσότερα επεισόδια δεν ήταν ολοκληρωμένα.

«Οταν αποφασίστηκε ότι θα κλείσουν όλα, καταλάβαμε τι πρέπει να κάνουμε. Θα έπρεπε να ολοκληρώσουμε την δουλειά από το σπίτι».

Η διαχείριση του υλικού και το θέμα της… διάρρευσης

Ποιο ήταν το μεγάλο πρόβλημα; Μα φυσικά η διαχείριση του υλικού. Ο Hehir άφησε στην εταιρεία παραγωγής υλικό εκατοντάδων ωρών. Καταλαβαίνετε πως ένας υπολογιστής σπιτιού δεν θα μπορούσε να το «διαχειριστεί». Επίσης έπρεπε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια του. Το πως δεν θα διέρρεε αυτό το υλικό…

Η SIM είχε όλο το υλικό στον δικό της server στα γραφεία της Νέας Υόρκης. Ο κάθε άνθρωπος της παραγωγής που θα δούλευε στο υλικό από το σπίτι θα είχε ειδικούς κωδικούς για να κάνει την δουλειά του η οποία θα συγχρονιζόταν και με τους υπόλοιπους.

Οι 500 ώρες έπρεπε να κοπούν σε 200 λεπτά!

Κι ενώ τα τρία πρώτα επεισόδια ετοιμάστηκαν με πολλά άτομα στο γραφείο τα υπόλοιπα εφτά έπρεπε να γίνουν από τα σπίτια. Κι αυτό από μόνο του ήταν πρόβλημα αλλά και μια δοκιμασία…

Το κυρίως υλικό για το ντοκιμαντέρ προερχόταν από το ΝΒΑ. Αυτό ήρθε να προστεθεί στις συνεντεύξεις των παικτών και των υπόλοιπων που συμμετείχαν στο Last Dance και φυσικά στο αποκλειστικό υλικό που υπήρχε από την σεζόν 1997/98.

Οι τρεις μάγοι ωστόσο του ντοκιμαντέρ δεν ήταν οι Τζόρνταν, Πίπεν και Ρόντμαν αλλά οι τρεις που δούλεψαν το μοντάζ. Οι Chad Beck, Devin Concannon και Abhay Sofsky οι οποίοι έπρεπε από ένα υλικό 500 ωρών (!!!!!!!!!!!) να κόψουν 200 λεπτά πριν το δώσουν στην εταιρεία παραγωγής.

«Το υλικό ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΟ και ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Eίχαμε μείνει με το στόμα ανοιχτό», είπε ο Feldman ο οποίος ωστόσο πιστέυει πως αν η συγκεκριμένη ομάδα δεν δούλευε για πολλά χρόνια μαζί στα ίδια γραφεία και δεν γνώριζε ο ένας την δουλειά του άλλου προφανώς δεν θα είχε γίνει η δουλειά.

«Οταν πιέζεσαι για να βρεις δημιουργικές λύσεις, τότε τις βρίσκεις…», όπως γράφει το gazzetta.

To enwsi.gr χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να βελτιώσει τις υπηρεσίες του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, αποδέχεστε τη χρήση cookies στον Ιστότοπό μας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε Πολιτική Απορρήτου. Αποδοχή Περισσότερα