Το «όχι» που διαφαινόταν ότι θα δώσει ως απάντηση στην πρόταση του ΟΠΑΠ σφράγισε κι επίσημα η Σούπερ Λίγκα.
Στο Δ.Σ. της διοργανώτριας που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης τέθηκε επί τάπητος η προσφορά των 16,5 εκατ. ευρώ που έχει καταθέσει ο οργανισμός για τη χορηγία του πρωταθλήματος και τη διαφήμιση στις φανέλες των ομάδων.
Κρίθηκε λοιπόν ότι αυτή είναι μικρή και αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μια επιτροπή που θα πάει σε νέες διαπραγματεύσεις με τον ΟΠΑΠ και θα επιδιώξει σ’ αυτές να διεκδικήσει ένα ποσό κατά πολύ μεγαλύτερο (κάποιες πληροφορίες το ορίζουν στα 20 εκατ. ευρώ).
Κατά τ’ άλλα, στο σημερινό Δ.Σ. αποφασίστηκε να καλύψει η Σούπερ Λίγκα το κόστος (ύψους 70.000 ευρώ) για το κέντρο ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Παράλληλα συμφωνήθηκε να τεθεί αίτημα στον υφυπουργό Αθλητισμού ν’ αναλάβει η ίδια η διοργανώτρια τη διαχείρισή του.
Πηγή: Sportfm
Υπέροχο το χθες, μα το… αύριο είναι που μετράει!
Φερνάντες: «Η κριτική μέρος της ζωής στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ»
Λάκης Γαβαλάς: Στη φυλακή είχα μηδέν λίμπιντο, δεν ξέρω αν βάζουν κάτι στο φαγητό
Συμφώνησε με τον Οσιμέν η Παρί Σεν Ζερμέν
ENWSI TV: ΟΛΟ το AEK after με ανάλυση του ματς της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό από τον Άκη Ζήκο και τον Σταύρο Καζαντζόγλου (VIDEO)