Ξένοι και στο VAR… χθες!

Μετά και την Ριζούπολη τα περιθώρια… τελείωσαν και ο Γκρανκάσας δίνει το σύνθημα

Στην Ριζούπολη ΑΕΚ δεν είχε κόντρα μόνο τον Ζαχαριάδη τον εκ Τούμπας ορμώμενο. Είχε και το VAR. Τον Ευαγγέλου.

Η ΑΕΚ έπεσε θύμα για ακόμη μια φορά του VAR. Όπως στο 2-2 του Μάνταλου με τον ΠΑΟΚ που αν είχε μετρήσει θα είχε χρόνο για την ανατροπή, καθώς είχε το μομέντουμ μαζί της. Στη Λάρισα ο Ζαχαριάδης δεν κάλεσε τον Κουμπαράκη να δει την αγκωνιά για την αποβολή του Κάτσε.

Στην Ριζούπολη έγινε το… μάλε-βράσε. Πέναλτι στον Μάνταλο στο ξεκίνημα του ματς έγινε αβαβά. Στο 0-1 του Τόρες ο Γέντρισεκ ρίχνει κάτω τον Οικονόμου, δίχως να κοιτά καν την μπάλα ο παίκτης του Βόλου. Το 2-1 του Λιβάγια το… τελείωσαν επειδή έδωσαν το αμφισβητούμενο στον Βόλο και τον Μπέο. Το εκτός φάσης χτύπημα στον Σιμόες το έπνιξαν. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Λιβάια πάλι σκόραρε, πάλι αμφισβητούμενο πάλι υπέρ του Βόλου και του Μπέου το σφύριγμα. Μικρά και μεγάλα υπέρ του Βόλου, που είναι ΠΑΟΚ Β’ με 3-4-5-6 δανεικούς.

Χωρίς γραμμή, χωρίς κριτήρια

Μετά από …το έπος της Τρίπολης στο Αστέρας Τρίπολης – ΠΑΟΚ, ο Ευαγγέλου που ο ίδιος ήταν στο VAR, στην Ριζούπολη έκανε πάλι τα δικά του.

Στο γκολ του Λιβάγια στο 2-1, εμείς λοιπόν είδαμε με την γραμμή της NOVA, πως ίσως, λέμε ίσως, να εξείχε η μύτη του παπουτσιού του Λιβάγια. Θα πει κάποιος, πως δυστυχώς με το VAR, αυτά πιάνονται. Ναι, αλλά το ελληνικό VAR δεν έχει γραμμή! Μπορεί να μας εξηγήσει λοιπόν κάποιος πως ο κ. Ευαγγέλου στο VAR είδε έτσι εύκολα ότι είναι οφσάιντ μια τόσο δύσκολη φάση και δη χωρίς γραμμή; To ίδιο και στο άλλο γκολ του Λιβάγια με το σουτ από μακριά.

Γελοία πράγματα, συστήματα που βολεύουν συνεχώς ΠΑΟΚ-Ολυμπιακό και η ΑΕΚ μοιάζει θύμα της υπόθεσης του VAR. Εβαλαν ξένους διαιτητές, αλλά Ελληνες στο VAR. Και κάνουν το παιχνίδι τους από εκεί, δίχως να έχει τα εφόδια το σύστημα να προστατεύσει τις αποφάσεις. Και επειδή το Καραϊσκάκη πλησιάζει, εκεί που το VAR δεν λειτουργεί… παραδοσιακά, βάλτε ξένους και στο VAR. Χθες!

Ο Γκρανκάσας

Δείτε επίσης

Προπαγάνδα για γέλια από τους αστείους Γκέμπελς

Ο Γκρανκάσας και το ηχητικό δίνουν τη μια και μοναδική αλήθεια