Το Μετρό πάει Περισσό και δίνει... ανάσα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Διπλό «μήνυμα» για «Αγιά Σοφιά» από Φλαμπουράρη-Περιφέρεια
Photo Credits: INTIME

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Την ώρα που η οικογένεια της ΑΕΚ περιμένει με αγωνία την έκδοση της οικοδομικής άδειας για την «Αγιά Σοφιά» και όλο το ενδιαφέρον έχει στραφεί εκεί, ήρθε ακόμη ένα θετικό μαντάτο για το μεγαλύτερο έργο στην ιστορία της Ενωσης.

Την δημοπράτηση εντός του 2016 της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας εξήγγειλε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά την ομιλία του στο Μουσείο της Ακρόπολης. Η σύνδεση του Μετρό με τον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Περισσό, θα δώσει μεγάλη κυκλοφοριακή «ανάσα» στη Νέα Φιλαδέλφεια και θα διευκολύνει την προσέλευση των φιλάθλων στο νέο γήπεδο που πρόκειται να κατασκευαστεί.

Κάτι που σημαίνει ότι όλα πάνε… καλά αναφορικά με τον σχεδιασμό γύρω από το γήπεδο και πλέον αναμένεται η οικοδομική άδεια για να πάρει (επιτέλους) μπρος το γήπεδο. Επίσης, τα νέα σχέδια για το Μετρό εξυπηρετούν και την ΚΑΕ ΑΕΚ και το κλειστό του Γαλατσίου αφού θα φτάσει και εκεί η νέα γραμμή.

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι σε πρώτη φάση θα αφορά στο «Α» τμήμα της (Άλσος Βεΐκου -Γουδί), με την κατασκευή 14 σταθμών, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ.

metroΗ Γραμμή 4 του Μετρό θα έχει σχήμα U και θα συνδέεται με τις υπάρχουσες γραμμές στους Σταθμούς Μαρούσι, Περισσός (γραμμή 1), στον Σταθμό Πανεπιστήμιο (γραμμή 2) και στους Σταθμούς Ευαγγελισμός και Κατεχάκη (γραμμή 3). Στη γραμμή αυτή θα προστεθεί ο κλάδος Ευαγγελισμός – Παγκράτι – Βύρωνας – Υμηττός – ‘Aνω Ηλιούπολη που (γραμμή 5), καθώς και οι επεκτάσεις Μαρούσι – Λυκόβρυση και ‘Aλσος Βεΐκου – Περισσός.

Έχει μήκος 33 χλμ., διαθέτει 30 νέους σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας με αυτόματους συρμούς χωρίς οδηγό, με θύρες επί των αποβαθρών, ασύρματο σύστημα σηματοδότησης τύπου CTBC, εξελιγμένα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας κλπ.

Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής είναι της τάξης 3.3 δισ. ευρώ.

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. με 14 σταθμούς (‘Aλσος Βεΐκου – Γαλάτσι – Κυψέλη – Δικαστήρια – Λ. Αλεξάνδρας – Εξάρχεια – Ακαδημία – Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή) και θα δημιουργήσει την ευκολία πρόσβασης με μέσω σταθερής τροχιάς στις εγκαταστάσεις του Γαλατσίου (για το οποίο βρίσκονται σε συζητήσεις η ΚΑΕ και η ερασιτεχνική ΑΕΚ), που βρίσκονται ακριβώς απέναντι από το Άλσος Βεϊκου.

Στην δεύτερη φάση του, το έργο εξυπηρετεί σε πολύ σημαντικό βαθμό και το πρότζεκτ της «Αγιά Σοφιάς», καθώς εκτός από την πρόσβαση με τον Ηλεκτρικό, θα εξασφαλίζει και αυτήν της γραμμής του Μετρό στον σταθμό Περισσός, ο οποίος αναμένεται να αναβαθμιστεί πλήρως και είναι δεδομένο ότι θα αποτελεί μια πολύ ελκυστική λύση για τους φίλους της ΑΕΚ, όσον αφορά στην πρόσβασή τους στο νέο γήπεδο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X