Η διοργανώτρια αρχή αναφέρει ότι η αύξηση είναι ραγδαία, κάτι που φαίνεται από το +115% που παρουσιάστηκε στους registered users στα social media της διοργάνωσης, φτάνοντας τους 1.680.000 φιλάθλους.
Μάλιστα το μεγάλο «μπαμ» έγινε στο Final 4 της Αθήνας αφού σε σύγκριση με αυτό της Τενερίφης η αύξηση ήταν στο 94% στα video views, αφού τα παρακολούθησαν 18.800.000 άνθρωποι.
«Είμαστε ικανοποιημένοι που βλέπουμε αυτήν την μεγάλη πρόοδο στα social media. Στο τέλος της σεζόν υπήρχαν περισσότεροι από 1.7 εκατομμύρια φιλάθλους στα social media του BCL» δήλωσε μεταξύ άλλων ο CEO της διοργάνωσης, Πατρίκ Κομνηνός και συμπλήρωσε:
«Το BCL υπάρχει για να επεκτείνει και να μεγαλώσει το μπάσκετ στην Ευρώπη. Βασίζεται στις καθιερωμένες αθλητικές αρχές και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του νέου ευρωπαϊκού συστήματος στο μπάσκετ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που βλέπουμε ότι οι δύο πρώτες σεζόν της διοργάνωσης εκτιμήθηκαν από τους οπαδούς και τις ομάδες που συμμετείχαν».
Μπάγερν: Οι οπαδοί των Βαυαρών ζητάνε την παραμονή του Τούχελ και μαζεύουν υπογραφές
Τι παίζουμε σήμερα – Προγνωστικά La Liga (26/4)
H Κιμ Καρντάσιαν για δεύτερη φορά στον Λευκό Οίκο: Συναντήθηκε με την Κάμαλα Χάρις – Δείτε φωτογραφίες
Νέα καμπάνα για την ΑΕΚ Betsson από το BCL – Μια αγωνιστική κεκλεισμένων και βαρύ πρόστιμο
Ξεκαθάρισμα από την ΑΕΚ Betsson: Η υπομονή με τα επεισόδια εξαντλήθηκε – Θα πάρουμε άμεσα μέτρα