«Δεν είχε άδεια να πετάει το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ σε τέτοιες συνθήκες»

«Δεν είχε άδεια να πετάει το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ σε τέτοιες συνθήκες»

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Δημοσίευμα του NY Times αναφέρει ότι το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ δεν είχε δικαίωμα να πετάει κάτω από τέτοιες συνθήκες.

Όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ, η εταιρεία Island Express Helicopters, στην οποία ανήκε το Sikorsky S-76B, είχε άδεια που περιόριζε τους πιλότους της στο να πετούν μόνο σε περίπτωση ισχύς visual flight rules (V.F.R.), δηλαδή αν υπάρχει ικανότητα να δει σε απόσταση τουλάχιστον ίση με τρία μίλια. Η εταιρεία δεν είχε άδεια για τα ελικόπτερά της να πετούν στις συνθήκες ορατότητας που υπήρχαν εκείνη τη μέρα, όπως λέει ο Κουρτ Ντιτζ, πιλότος και πρώην υπεύθυνος ασφαλείας της εταιρείας.

Ο ίδιος ο πιλότος, Άρα Ζομπαγιάν, είχε την άδεια να πετά σε τέτοιες συνθήκες, αλλά με βάση τους περιορισμούς για τα ελικόπτερα της συγκεκριμένης εταιρείας, πρέπει να υπάρχει επαρκής ορατότητα για να πετάξουν.

Το δημοσίευμα αναφέρει πως «έτσι έπεσε φως στο ερώτημα σχετικά με το γιατί ο πιλότος δεν πήρε άδεια πτήσης πάνω από το ύψος των συννέφων και να κατευθυνθεί προς το αεροδρόμιο Camarillo».

Παράλληλα, φιλοξενούνται δηλώσεις της Τζένιφερ Χόμεντι, μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας Εθνικών Μεταφορών, με την ίδια να αναφέρει: «Στην έρευνά μας κάνουμε πλήρη εξέταση όλων των δεδομένων και των παραγόντων – του ανθρώπου, της μηχανής και του περιβάλλοντος. Οι καιρικές συνθήκες είναι μόνο το ένα κομμάτι της έρευνας».

Ο Νταγκ Σολμπρέκεν, που έχει εμπειρία πτήσεων με το ίδιο Sikorsky, τόνισε: «Είναι ένα μεγάλο, γρήγορο αεροσκάφος, σαν τζετ. Αν βρεθείς σε άσχημες καιρικές συνθήκες, ο φόρτος εργασίας μπορεί να είναι μεγάλος για έναν πιλότο. Με καλές συνθήκες, είναι λογικό να πετά ένας πιλότος. Με έναν δεύτερο πιλότο, έχεις βοήθεια. Γι’ αυτό έχουν σχεδιαστεί αυτά τα ελικόπτερα. Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές έχω πετάξει ως δεύτερος πιλότος και χρειάστηκε να βοηθήσω, ώστε να διορθώσουμε κάτι».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X