Επιτυχημένη κρίνεται από τη Super League η κεντρική διαχείριση πινακίδων LED, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση της η διοργανώτρια Αρχή. Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ομοιόμορφη εικόνα των γηπέδων, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται και η ταυτόχρονη προβολή των διαφημιζουμένων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Superleague:
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά ήταν τα αποτελέσματα της κεντρικής διαχείρισης διαφημιστικών πινακίδων LED σta γήπεδα, τις δύο πρώτες αγωνιστικές ημέρες του Πρωταθλήματος Super League.
Η πρωτοβουλία αυτή της Super League, σε συνέχεια της ομόφωνης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της διοργανώτριας αρχής του κορυφαίου διασυλλογικού πρωταθλήματος στην Ελλάδα, αποσκοπεί στην ομοιόμορφη εικόνα των γηπέδων.
Παράλληλα, η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων LED διασφαλίζει ταυτόχρονα μεγάλη προβολή στις διαφημιζόμενες εταιρείες και έσοδα στις ομάδες της Super League.
Λίβερπουλ: Καταρχήν συμφωνία με τη Φέγενορντ για τον Άρνε Σλοτ, αυτό είναι το τεράστιο ποσό θα δώσουν οι κόκκινοι
Σάλος με το VIDEO που κυκλοφορεί με την Κατερίνα Λιόλιου στο tik tok!
ENWSI TV: Απόψε στις 23:00 το ΑΕΚ talk για τον απόηχο του ΠΑΟΚ – ΑΕΚ με Σταύρο Καζαντζόγλου
Έκρυβε κοκαΐνη στη μοτοσικλέτα του: Σύλληψη στο Χαλάνδρι μετά από πληροφορίες
Sunday Times για Μαρινάκη: «Έβαλε οπλισμένους χούλιγκαν απέναντι στους παίκτες του Ολυμπιακού μετά από ήττα»