Η διοργανώτρια αρχή αναφέρει ότι η αύξηση είναι ραγδαία, κάτι που φαίνεται από το +115% που παρουσιάστηκε στους registered users στα social media της διοργάνωσης, φτάνοντας τους 1.680.000 φιλάθλους.
Μάλιστα το μεγάλο «μπαμ» έγινε στο Final 4 της Αθήνας αφού σε σύγκριση με αυτό της Τενερίφης η αύξηση ήταν στο 94% στα video views, αφού τα παρακολούθησαν 18.800.000 άνθρωποι.
«Είμαστε ικανοποιημένοι που βλέπουμε αυτήν την μεγάλη πρόοδο στα social media. Στο τέλος της σεζόν υπήρχαν περισσότεροι από 1.7 εκατομμύρια φιλάθλους στα social media του BCL» δήλωσε μεταξύ άλλων ο CEO της διοργάνωσης, Πατρίκ Κομνηνός και συμπλήρωσε:
«Το BCL υπάρχει για να επεκτείνει και να μεγαλώσει το μπάσκετ στην Ευρώπη. Βασίζεται στις καθιερωμένες αθλητικές αρχές και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του νέου ευρωπαϊκού συστήματος στο μπάσκετ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που βλέπουμε ότι οι δύο πρώτες σεζόν της διοργάνωσης εκτιμήθηκαν από τους οπαδούς και τις ομάδες που συμμετείχαν».
Μια ωραία ατμόσφαιρα στον Παναθηναϊκό – Τερίμ: «Πρώτη φορά στην καριέρα μου αποδοκιμάστηκα»
Euroleague: Κρίσιμα παιχνίδια για Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
Καλομοίρα: Θα συγχωρούσα στον σύζυγό μου την απιστία, έχουμε τρία παιδιά
Ξεκάθαρος ο Τσάβι για Ντε Γιονγκ: «Eίναι πολύ σημαντικός για μένα»
Σε δύσκολη θέση οι Μπακς, έκαναν το 3-1 οι Πέισερς με τρίτη σερί νίκη