Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι Αμερικανοί θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου το μάρκετινγκ του νέου γηπέδου αλλά και όλων των μη αθλητικών εκδηλώσεων που θα διεξάγονται τόσο εντός, όσο και στα πέριξ του σταδίου και τα κέρδη μέσω των υπηρεσιών μάρκετινγκ θα ανέρχονται στα 400 με 440 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
Μια αύξηση δηλαδή της τάξεως του 200% στα ετήσια έσοδα, τα οποία άγγιζαν το ποσό των 150 εκατομμυρίων ευρώ.
- LIVE ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- H κατάποση του δηλητηρίου της πράσινης προπαγάνδας
- Πάει το «παραμύθι» της «ληστείας» – Ο Αλαφούζος τα έριξε στον Γιοβάνοβιτς για το περσινό πρωτάθλημα!
- Τα πάντα για το στοίχημα ΕΔΩ - Οι καλύτερες προτάσεις
- Συνεχίζουν τη σπέκουλα για τον Αλμέιδα – «Είναι ασυναρτησίες» ξεκαθαρίζει η ΑΕΚ
- Conference League: Τελικά μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται, ο Ολυμπιακός με σούπερ τύχη και τρομερή διαιτησία νίκησε (2-4) την Άστον Βίλα
Μίλαν: Θέλει τον Ντιέγκο Κάρλος από την Άστον Βίλα
Κασσελάκης: «Με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στο μέλλον θα κλείσουν τα πανεπιστήμια στα νησιά»
Γιώργος Τσακίρης: «Καλή Ανάσταση και έπειτα διπλό στο Φάληρο…» (VIDEO)
NBA: Παραμένει εκτός ο Λέοναρντ για το 6ο παιχνίδι των Κλίπερς κόντρα στους Μάβερικς
Μπάγερν Μονάχου: Οι υποψήφιοι να διαδεχθούν τον Τούχελ