Σε ισχύ θα τεθεί κανονικά από τις 25 Οκτωβρίου ο δακτύλιος, όπως ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ελεύθερα θα κινούνται τα υβριδικά και euro 6 οχήματα, ενώ επεσήμανε ότι θα υπάρξει μείωση άνω του 50% στις άδειες που είχαν δοθεί μέχρι τώρα για ελεύθερη μετακίνηση στον δακτύλιο.
«Οι εξαιρέσεις ήταν υπερβολικές και για αυτό θα πέσει μαχαίρι», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι πρόκειται για επαναφορά του δακτυλίου που και παλαιότερα υπήρχε και πως δεν μιλάμε για καθολική απαγόρευση εισόδου ΙΧ στο κέντρο, όπως ισχύει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης. «Δεν μιλάμε για απαγόρευση. Μιλάμε για ένα μέτρο, το οποίο ίσχυε και παλαιότερα. Κατανοώ ότι αυτό είναι μία δύσκολη συνθήκη, διότι οι περισσότεροι από εμάς είχαμε ξεμάθει τα δύο χρόνια της πανδημίας», πρόσθεσε. Και συνέχισε: «Δεν μπορούμε να κάνουμε εξαιρέσεις για όλους, διότι δεν θα αντιμετωπίσουμε έτσι και το περιβαλλοντικό πρόβλημα, αλλά και το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης».
Ανέφερε επίσης ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει υιοθετήσει την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας να συσταθεί ένα λεγόμενο Παρατηρητήριο Μεταφορών, προκειμένου όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν τα ζητήματα, που αφορούν στο κυκλοφοριακό.
«Το σύστημα τροφοδοσίας των καταστημάτων, που έχουμε στην Αθήνα, είναι εξωφρενικά προβληματικό. Γιατί στην Αθήνα μπορείς να φορτώνεις και να ξεφορτώνεις με φορτηγά άνω των τριών τόνων από τις 7:00 μέχρι τις 10:30 το πρωί και από τις 2:30 μέχρι τις 4:00 το μεσημέρι και είσαι και ελεύθερος μετά τις 7:00 το βράδυ να κάνεις φορτώσεις και εκφορτώσεις. Αυτό είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να το λύσουμε», σημείωσε επίσης ο κ. Καραμανλής.
Αναφέρθηκε και σε πιθανά άλλα μέτρα όπως εταιρικά πακέτα εισιτηρίων μειωμένου κόστους στο πρότυπο πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, στην επέκταση των γεωγραφικών ορίων του δακτυλίου, αλλά και σε πλατφόρμες για carpooling/ carsharing σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο διοδίων στο κέντρο της Αθήνας, απάντησε ότι θα μπορούσε να υπάρχει στο τραπέζι για το μέλλον κάποιο περιβαλλοντικό τέλος, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μία γενικότερη πολιτική κατεύθυνση στην Ευρώπη, στη λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει».
Για την κατάσταση στα ΜΜΜ, τόνισε ότι βρισκόμαστε ακόμη σε ένα στάδιο προσαρμογής, ανέφερε ότι ήδη γίνεται μία πολύ σοβαρή δουλειά για αύξηση των λεωφορείων, ενώ παράλληλα προανήγγειλε τη διεύρυνση σταδιακά των ορίων του μικρού δακτυλίου.
Πηγή: Skai.gr
Οι ειδήσεις του enwsi.gr στο Google News
- Η ΑΕΚάρα ξέσπασε και «καθάρισε» με 3-0 Ατρόμητο και αλήτικη διαιτησία!
- ENWSI TV: ΟΛΗ η εκπομπή AEK talk με Καζαντζόγλου-Τσατάλη! (VIDEO)
- ΑΕΚ-Ατρόμητος: Η κριτική των 16 κιτρινόμαυρων
- Γιαννίκης: «Είμαι ευχαριστημένος, κάθε παίκτης της ΑΕΚ μπορεί να παίξει στην ενδεκάδα»
- Στοίχημα: Οι καλύτερες προτάσεις εδώ, στο betone
Βρετανία: Το χρυσό ρολόι επιβάτη του Τιτανικού πουλήθηκε έναντι 1,37 εκατ. ευρώ
Κυριάκος για τους τραμπουκισμούς στον Αλμέιδα: «Δεν ξεκίνησε από εμάς η κατάσταση»
Τζούρισιτς: «Συγνώμη από τον κόσμο, σήμερα ήθελα να κλάψω»
«Βράζουν» στον Άρη με τη διαιτησία του Αγκάγιεφ στο ματς με τον Παναθηναϊκό: «Tι άλλο περιμένετε να δείτε για να ορίσετε Έλληνες; Έλεος»
Μπάμπα: «Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κοιτάζουμε μπροστά και να παλεύουμε όλα τα ματς»