Όταν βγήκε η Έλενα Κρεμλίδου να πει ότι το influencing είναι ένα επάγγελμα όπως κάθε άλλο, έπεσαν όλοι να τη φάνε και κατέφυγαν στην ειρωνεία, η οποία είναι η μόνη διαφυγή που γνωρίζουν. Μετά απ΄αυτό που έγινε με την Ιωάννα Τούνη, ίσως αλλάξουν γνώμη.
Από το μεσημέρι της Κυριακής κυκλοφορεί στις ιστοσελίδες ένα κείμενο που έστειλε η ίδια σε κάποιον υποψήφιο πελάτη, κάποιο brand, όπου τους εξηγούσε τη διαδικασία που ακολουθεί όταν καλείται να διαφημίσει ένα προϊόν στο προφίλ της στο Instagram.
«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου.
Aνδρέας Μικρούτσικος για Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Είπα τη γνώμη μου και απειλήθηκα με μήνυση
Μπάγερν: Οι οπαδοί των Βαυαρών ζητάνε την παραμονή του Τούχελ και μαζεύουν υπογραφές
Τι παίζουμε σήμερα – Προγνωστικά La Liga (26/4)
H Κιμ Καρντάσιαν για δεύτερη φορά στον Λευκό Οίκο: Συναντήθηκε με την Κάμαλα Χάρις – Δείτε φωτογραφίες
Νέα καμπάνα για την ΑΕΚ Betsson από το BCL – Μια αγωνιστική κεκλεισμένων με αναστολή και βαρύ πρόστιμο