Σύμφωνα με το Air Accidents Investigation Branch, το αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα με ταχύτητα 90χλμ/ώρα, κάτι που δεν άφηνε ελπίδες διάσωσης ούτε για τον Αργεντινό επιθετικό, που βρήκε τραγικό θάνατο, ούτε για τον πιλότο, Ντέιβιντ Ίμποτσον, που εξακολουθεί να αγνοείται.
Όπως έγινε γνωστό, λίγους μήνες πριν από τη μοιραία πτήση, το μικρό αεροσκάφος είχε περάσει με επιτυχία τον έλεγχο συντήρησης. Πιο συγκεκριμένα, ο τελευταίος έλεγχος συντήρησης είχε πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο του 2018.
Η προκαταρκτική έρευνα τονίζει, επίσης, πως το αεροσκάφος άλλαξε αρκετές φορές υψόμετρο πριν χαθεί η επαφή με τον πύργο ελέγχου.
Ο επιθεωρητής του AAIB, Γκέραντ Χέμπερτ δήλωσε: «Συλλέγουμε στοιχεία από τα συντρίμμια, από το βίντεο των συντριμμιών, εξετάζουμε τα ραντάρ, εξετάζουμε τις καιρικές πληροφορίες που έχουμε από την περιοχή και έχουμε και καταθέσεις μαρτύρων. Η υπηρεσία θα αναλύσει τώρα όλα αυτά στοιχεία. Πρέπει να προσπαθήσουμε να συνθέσουμε την εικόνα του τι πραγματικά συνέβη. Η τελική έκθεση θα προσπαθήσει να εξετάσει όλους τους σχετικούς επιχειρησιακούς, τεχνικούς, οργανωτικούς και ανθρώπινους παράγοντες που θα μπορούσαν να συνέβαλαν στο δυστύχημα».
Όπως αποκαλύπτεται, ο πιλότος δεν διέθετε άδεια που να του επιτρέπει να κάνει το συγκεκριμένο ταξίδι, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στην Κάρντιφ να επιχειρηματολογήσει στην απόφασή της να μην δώσει το ποσό της μεταγραφής, στη Ναντ.
Παραμένει στη Σπόρτινγκ ο Αμορίμ, ο Λοπετέγκι στη Γουέστ Χαμ
Τέιλορ Σουίφτ: Το άλμπουμ της κατέρριψε νέο ρεκόρ με πάνω από 1 δισ. streams στο Spotify
Σπύρος Χατζηαγγελάκης: Έχει συμβεί σχέσεις μου να ζηλεύουν επειδή φωτογραφίζω γυμνά σώματα
Ο Τέβες πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο
ALPHA vs ΑΝΤ1: Οι δύο σειρές της νέας σεζόν που θα έχουν την ίδια πρωταγωνίστρια