Τρόπους για να προσελκύσει κοινό για την επόμενη σεζόν ψάχνει ήδη η Μπριζ που έγινε η πρώτη ομάδα που ανακοίνωσε την καμπάνια για τα εισιτήρια διαρκείας της.
Οι Φλαμανδοί υποσχέθηκαν ότι θα επιστρέφουν στους κατόχους των νέων διαρκείας το 5% του συνολικού αντιτίμου για κάθε παιχνίδι που αναβάλλεται, ακυρώνεται ή θα παιχθεί κεκλεισμένων των θυρών, μία κίνηση που έγινε δεκτή με μεγάλη ικανοποίηση από τους οπαδούς της.
Αυτές είναι οι λέξεις που δεν πρέπει να ψάξετε ποτέ στη Google
Το ευρωπαϊκό… κατσαρολάκι, το έργο σταθμός και το ματς που πρέπει να κερδίσει η ΑΕΚ!
Νεό μυθικό συμβόλαιο με την Nike για την Μπαρτσελόνα
Ο επιχειρηματίας της χρονιάς: Αγόρασε τρία ATM και τώρα βγάζει εκατομμύρια (VIDEO)
Μαρίνα Σάττι: Ο Ισπανός που την είχε αποθεώσει στο YouTube, τη συνάντησε από κοντά