Με το δημοψήφισμα της 30ης Σεπτεμβρίου να πλησιάζει στη γείτονα χώρα προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ με στόχο την εξασφάλιση της συγκατάθεσης των ψηφοφόρων στη Συμφωνία των Πρεσπών.
Στη προσπάθεια να πειστούν οι ψηφοφόροι, το τηλεοπτικό σποτ δεν αγγίζει ευαίσθητες χορδές αφού χαρακτηριστικό είναι πως δεν υπάρχει αναφορά στο νέο όνομα που προβλέπει για τη χώρα η συμφωνία ενώ υπερτονίζονται άλλα στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να πείσουν για το «ναι».
Μεταξύ αυτών η αναφορά στην διασφάλιση της μακεδονικής γλώσσας και κουλτούρας η οποία θα «αναγνωρίζεται» διεθνώς.
Τέλος οι πολίτες. «άνδρες και γυναίκες Μακεδόνες» καλούνται να επιλέξουν ένα «ευρωπαϊκό μέλλον» για μια «ευρωπαϊκή Μακεδονία».
Υπενθυμίζεται πως για να εγκριθεί η συμφωνία και την προχωρήσουν οι συνταγματικές αλλαγές απαιτείται να εξασφαλιστεί οι συναίνεση των ψηφοφόρων σε ποσοστό άνω του 50%. Για να είναι όμως έγκυρο το δημοψήφισμα θα πρέπει να μεταβεί στις κάλπες τουλάχιστον το 50% των ψηφοφόρων.
Τα πολλαπλά οφέλη μιας επικράτησης!
Οι θεραπευτικές ενδείξεις της φαρμακευτικής κάνναβης για τον χρόνιο πόνο
Έχει βαρύτητα η άποψή του: Τι είπε ο Πιρς Μπρόσναν για τον επόμενο Τζέιμς Μποντ
Ο Αλέξης Γεωργούλης θα είναι ξανά υποψήφιος στις Ευρωεκλογές με το «Πράσινο Κίνημα»
Πρώην παίκτρια του Survivor μετά το παιχνίδι έπεσε θύμα χάκερ: «Έχασα όλα μου τα χρήματα» (VIDEO)