Για το σήμερα και το άμεσο μέλλον, ήταν σίγουρα η πιο λογική επιλογή

Ο Τάσος Τσατάλης στο enwsi.gr, για τα στοιχεία που καθιστούν ορθολογική την απόφαση να συνεχίσει η ΑΕΚ με Κωστένογλου

Ανάλογα με την ζημιά που έπαθε η ΑΕΚ αν σκεφτεί κανείς πως κατέρρευσε απόλυτα ένα ποδοσφαιρικό project στο οποίο επενδύθηκαν πολλά, υλικά και μη, η κατάσταση μια χαρά είναι σήμερα.

Ναι, είναι μια χαρά. Σήμερα. Δεν ξέρω γι΄αύριο ή για μεθαύριο, αλλά σήμερα είναι καλή. Άλλωστε, όταν έχει γίνει τέτοια ανατροπή, θέλεις καιρό για να αρχίσεις πάλι να βλέπεις πιο μακριά. Το σήμερα και το πολύ άμεσο μέλλον, έχουν περισσότερη σημασία.

Ανατροπή συναισθημάτων

Με την εμφάνιση και το παραλίγο θαύμα στην Τραπεζούντα, με την εμφάνιση, το αποτέλεσμα και τον επικό τρόπο που ήρθε στην Τρίπολη, η ΑΕΚ έζησε μια εντυπωσιακή ανατροπή συναισθημάτων.

Αυτά τα συναισθήματα που έβγαλε το ματς στην Τουρκία, οδήγησαν σε έναν απίστευτο ξεσηκωμό ενόψει Τρίπολης. Τον έζησε και η ομάδα στο πετσί της.

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που η καθαρή ποδοσφαιρική λογική, πρέπει να μπαίνει στην άκρη. Αν σκεφτεί κανείς πως στην ΑΕΚ έχει γίνει αυτό και σε άλλες στιγμές, πιο νορμάλ, ειδικά σε αυτή ήταν μάλλον αναμενόμενο.

Αλλά ποιος μπορεί στ΄αλήθεια να πει τι απαιτούσε η ποδοσφαιρική λογική στην παρούσα φάση; Μήπως τελικά αυτό που έγινε και η επιλογή να μείνει ο Κωστένογλου στον πάγκο, είχε περισσότερη ποδοσφαιρική λογική από τις εναλλακτικές που υπήρχαν;

Άντεχε η ΑΕΚ σε αυτή την φάση, να ανοίξει την πόρτα σε ένα νέο project, που σε κάθε περίπτωση θα σήμαινε η έλευση ενός νέου ξένου τεχνικού;

Και ποιος θα ήταν αυτός και με πιο σκεπτικό θα ερχόταν; Όταν υπάρχει ένα ρόστερ δομημένο σε μια πολύ ιδιόρρυθμη λογική, αυτή που ακολούθησε ο σχεδιασμός με τον Καρντόσο. Όταν δεν υπήρχε πλέον περιθώριο για αλλαγές σημαντικές σε αυτό το ρόστερ.

Θα ερχόταν κάποιος που θα πληρωνόταν πολύ καλά και κυρίως θα ερχόταν γι’ αυτό. Γιατί θα πληρωνόταν καλά και θα ήταν εξασφαλισμένος.

Και ήταν αυτή η περίοδος να επιλέξει να δώσει η ΑΕΚ ένα μεγάλο συμβόλαιο σε προπονητή; Όταν υπήρχαν όλες αυτές οι προϋποθέσεις, που καθιστούν μακράν πιθανότερο το ενδεχόμενο οι πρώτοι μήνες να ήταν πολύ δύσκολοι; Και θα άντεχε κάποιος αν οι πρώτοι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι; Με κληρονομιά την περσινή σεζόν και στο καπάκι, όσα έγιναν με τον Καρντόσο;

Πολύ σοβαρά ερωτηματικά για να τα προσπεράσεις. Κι ακόμη κι αν δεν τα σκέφτηκαν όλα αυτά που αναφέρω εδώ σήμερα όσοι πήραν την απόφαση να συνεχίσει έτσι η ΑΕΚ, το γεγονός πως ως προϋποθέσεις υπήρχαν κι έστω και τώρα μπορεί να τις σκεφτεί κανείς, έχει σημασία.

Κακά τα ψέματα, πλέον η ΑΕΚ δεν είχε ανάγκη να βάλει σε προτεραιότητα ζητήματα προπονητικής φιλοσοφίας κι αναζήτησης συγκεκριμένης αγωνιστικής ταυτότητας, μέσα από την επιλογή του νέου προπονητή.

Με βάση την μεγάλη ανατροπή συναισθημάτων σε Τραπεζούντα και Τρίπολη, πήγε σε μια επιλογή που σήμερα, επαναλαμβάνω σήμερα, μοιάζει περισσότερο λογική από οτιδήποτε άλλο μπορεί να έμπαινε στον πειρασμό να δοκίμαζε.

Διαχείριση απαιτούν περισσότερο οι στιγμές

Ο Κωστένογλου διαχειρίστηκε κάποιες από τις πιο δύσκολες, έχεις βάσιμους λόγους να αισιοδοξείς πως με λίγη βοήθεια, που πλέον υπάρχει στο πρόσωπο του Ίβιτς, μπορεί να διαχειριστεί κι άλλες. Και σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον ερχόταν από το εξωτερικό, έχει κι ένα άλλο «συν». Δεν μπήκε στην φωτιά λόγω οικονομικής εξασφάλισης. Μπήκε με την δίψα να αποδείξει πράγματα, να πετύχει μαζί με την ομάδα. Προτιμότερο κι αυτό για την ΑΕΚ νομίζω, στην παρούσα φάση.

Το κλίμα, παρά τις επιφυλάξεις που υπάρχουν, είναι γενικά θετικό. Υπάρχει μια εικόνα συσπείρωσης, οικείες μορφές κυριαρχούν στα Σπάτα.

Ακόμη και στην δημοσιογραφική διαχείριση, το γεγονός πως πλέον για την ΑΕΚ δουλεύουν πρόσωπα που έχουν σχέση με το δημοσιογραφικό της περιβάλλον χρόνια τώρα, σε πρώτη φάση θα βοηθήσει μάλλον σε επίπεδα κριτικής. Το βλέπουμε ήδη νομίζω. Μακροπρόθεσμα βέβαια αυτό δεν είναι βέβαιο πως θα λειτουργήσει το ίδιο θετικά, αλλά για το σήμερα και το άμεσο μέλλον, είναι θετικό.

Και βέβαια τα αποδυτήρια. Στην παρούσα φάση αυτό που συμβαίνει φαίνεται πως το είχαν ανάγκη. Επαναλαμβάνω, στην παρούσα φάση. Το σταδιακό πέρασμα στην κανονικότητα με τον Κωστένογλου προπονητή, φυσικά θα τεστάρει πράγματα και σε αυτόν τον τομέα, αλλά τώρα τα πράγματα δείχνουν καλά.

Και τι έχει ανάγκη η ΑΕΚ για να σταθεί γερά στα πόδια της; Τρείς νίκες σερί τώρα. Με Λαμία στο ΟΑΚΑ, με Παναιτωλικό στο Αγρίνιο και μετά με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ πάλι. Έχει κανείς αμφιβολία πως αν γίνει αυτό, η σεζόν έχει μπει για τα καλά στον σωστό δρόμο και πολύ δύσκολα δεν θα είναι η Ένωση ανταγωνιστική ως το τέλος;

Θεωρεί κανείς πως με οποιονδήποτε άλλο νέο προπονητή, από το εξωτερικό, ακόμη και με τον Πογέτ, θα είχε η ΑΕΚ περισσότερες πιθανότητες να πάρει αυτά τα ματς, απ’ ότι έχει με τον Κωστένογλου και την δυναμική που δημιούργησαν τα δύο προηγούμενα παιχνίδια;

Δείτε επίσης

Βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά και στο τέλος …το πρωτάθλημα

Ο Τάσος Τσατάλης για την λογική που κυριαρχεί τις τελευταίες εβδομάδες εντός ΑΕΚ και την τεράστια σημασία των τριών αμέσως επόμενων αγώνων

40 Σχόλια

  1. α) Η ΑΕΚ εκανε μια επιλογη ρεαλιστικη (επιτελους)! Μετα την κατακτηση του πιο αντρικειου, μαγκικου και φιλαδελφειωτικου πρωταθληματος ο ρεαλισμος χαθηκε. Απαξιωθηκε και αποδυναμωθηκε το πρωταθληματικο ροστερ και εχασαν τον Χιμενεθ (δυο φορες μαλιστα…) γιατι «δεν επαιζε θεαματικα». Οι επιλογες Ουζουνιδη και Καρντοσο απετυχαν γιατι δεν ηταν ρεαλιστικο το αιτημα να παιξει η ΑΕΚ επιθετικα ή αμυντικα κατ’ εντολην και ασχετα απο τα χαρακτηριστικα των παικτων της!
    β) Απο τη στιγμη που η σεζον ξεκινησε ο προπονητης πρεπει να εχει γνωση της ΑΕΚ και του ροστερ αλλα και του ελληνικου πρωταθληματος. Ενας καλος ξενος προπονητης χωρις γνωση του ελληνικου ποδοσφαιρου θα χρειαζοταν χρονο για να μαθει τα χαρακτηριστικα των παικτων και για να εφαρμοσει το πλανο του, αρα η σεζον θα χανοταν πριν προσαρμοστει.
    γ) Συνεπως οι λυσεις ηταν συγκεκριμενες. Βελτιστη λυση παραμενει η επιστροφη του πρωταθληματικου Χιμενεθ (αλλα προυποθετει μια συγνωμη κι ενα κλειστο διετες συμβολαιο)! Καλη λυση ηταν ο Πογιετ αλλα ο ιδιος εκαψε καθε προοπτικη με απαιτησεις εξωπραγματικες (κλειστο τριετες με 1000000€ ανα ετος ηταν αδυνατο να δοθει). Εμεναν οι Δελλας και Κωστενογλου.
    δ) Ο Κωστενογλου δυο φορες ανελαβε στη μεση της σεζον. Το 2008 πηρε το Πρωταθλημα και το εχασε στα χαρτια (υποθεση Βαλνερ)! Το 2012 η ΑΕΚ βγηκε τριτη αλλα στο τελευταιο ματς των πλει οφ ηθελε νικη με ΠΑΟ για να παρει τη δευτερη θεση και το εισιτηριο για Τσαμπιονς Λιγκ. Σκοραρε ο Λυμπε αλλα το γκολ ακυρωθηκε εσφαλμενα ως οφσαιντ. Φετος ευχομαι να ειναι η τριτη και καλη προσπαθεια…

  2. Θεοδωρόπουλος

    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ
    ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΠΆΓΕΒΙΤΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ….ΣΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ
    ΑΠΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ

    • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

      κι απο κοντα φυτευαμε χοντρα μεγαλα συκα…
      γυρω τριγυρω λιοδεντρα μη λειψει το λαδακι…
      να γλυστραει ολο χαρη οταν μπαινει νιός φεγγαρι.

  3. Η μεγαλυτερη κουβεντα που ειπε ο Κωστενογλου,ηταν οχι οτι μπορει να ρθουν γκελες..αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα ρθουν.
    Υπαρχει μια αρρωστημενη αντιληψη και σχολια του στυλ..ΑΕΚ σημαινει Πρωταθλημα.νικες κλπ που ανεβαζει αδικαιολογητα τον πηχη..που με τη σειρα του επηρεαζει την κριση μας απεναντι σε παιχτες προπονητες.
    Μιας που εχουμε ακομη μια αλλαγη προπονητη γραφω τα στατιστικα της ομαδας απ το πρωταθλημα του 88-89 μεχρι περσυ,αφηνωντας τη χρονια του υποβιβασμου απ εξω.

    Στα 880 παιχνιδια εχουμε 342 μη νικες! 12.2 ανα σεζον.
    Η 7ετια μπαγεβιτς ειχε 12.5 μη νικες ανα σεζον!
    Η 4ετια Ντεμη ειχε 10.5 μη νικες ανα σεζον.
    Η 4ετια επιστροφης ειχα 12.5 μη νικες ανα σεζον.

    Οι πιο νικηφορες χρονιες μας ειχαν
    8γκελες/30 το 2007-08
    7γκελες/26 το 2001-02
    9γκελες/34 το 1993-94
    9γκελες/34 το 1995-96
    9γκελες/30 το 2002-03
    9γκελες/30 το 2005-06
    9γκελες/30 το 2017-18
    Οι χειροτερες(εκτος υποβιβασμου)
    17γκελες/30 το 2011-12
    16γκελες/30 το 2016-17
    17γκελες/34 το 1994-95
    περιλαμβανουν 2 σεζον με Τ.Λιγκ..
    Στατιστικα λοιπον παμε για 14 γκελες φετος στα 36 παιχνιδια..
    Οσοι λοιπον χαρακτηρισαν η θα το κανουν ..λιγους,, μετριους..βαρυγλυκους καποιους παιχτες μας ή τον οποιο προπονητη επειδη κανουν 12-13 γκελες ανα σεζον..χαρακτηριζουν ετσι ολη την Ιστορια μας και προφανως απ τις απαιτησεις τους καταλαβαινουμε οτι ειναι εκτος τοπου,χρονου,πραγματικοτητας.

    • Σαντορινιός

      Ναι αλλά ο πάοκ το πήρε αήττητος πέρυσι. Άρα ο πήχης έχει ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα πλέον όσον αφορά τις γκέλες. Γιατί και η ποιοτική διαφορά μικρών μεγάλων έχει ανοίξει πολύ.

      • Προφανώς αναφέρεσαι στο πρωτάθλημα των Πρεσπών. Ήταν προδιαγεγραμμένο ότι το πρωτάθλημα αυτό ήταν της συμφωνίας των Πρεσπών. Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα ήταν τέτοια που διαμόρφωσε το κατάλληλο έδαφος για να συμβεί αυτή η ανωμαλία.

      • Ο παοκ το πηρε αηττητος μια χρονια,απ την αλλη πηρε και το 85 χωρις διπλο!Αν κοιτας μεμονωμενα καποιες σεζον δε βγαζεις ακρη. Αλλα αν δεις τα δικα του στατιστικα 30ετιας ή θα κλαψεις ή θα γελασεις.
        Οσον αφορα στις μικρες νομιζω οτι στα 90ς ειχαμε καμποσα καφενεια στην Α.
        Επισης οι παιχτες δεν φευγαν για εξω,οπότε υπαρχε σταθεροτητα χημεια,υπηρχε εδρα και το κυριοτερο υπηρχε οριο ξενων παιχτων.100δες παιχταραδες που ουτε τους φανταζομαστε τωρα,,ψαχναν ομαδα και πολλοι απ αυτους κατεληξαν εδω.
        Τωρα ειναι απιστευτα δυσκολοτερο το ποδοσφαιρο,φτανουν τους ποδοσφαιριστες στα ορια τους(δες συμμετοχες,τραυματισμους)γι αυτο δινω μεγαλυτερη αξια στα αποτελεσματα του Μανολο το 18 με πορεια στην Ευρωπη,απ το αηττητο του παοκ, με ΑΕΚ βαζελο ανυπαρκτους.

    • «Στατιστικα λοιπον παμε για 14 γκελες φετος στα 36 παιχνιδια..». Πως προκύπτει αυτό;

    • «Υπαρχει μια αρρωστημενη αντιληψη και σχολια του στυλ..ΑΕΚ σημαινει Πρωταθλημα.νικες κλπ «. Ο κόσμος τις ΑΕΚ έχει πιστέψει στα λόγια του διαχειριστή των κεφαλαίων της ΑΕΚ και τις προσμονές που καλλιέργησε το σύστημα που λειτουργεί γύρω απ’ αυτόν, ότι αφού οι κακοί διαιτητές πλέον σφυρίζουν στα τρένα και το πρωτάθλημα παίζεται επί ίσοις όροις, γιατί η ΑΕΚ να μην παίρνει συνεχόμενα πρωταθλήματα, αφού εκτός των άλλων φαινόταν ότι ο θρήνος πάει για διάλυση ενώ ο παο ήταν ήδη σε παρακμιακή φάση. Δηλαδή η ΑΕΚ ενώ παίρνει ανά επτά χρόνια ένα πρωτάθλημα σε περιόδους όπου το σύστημα ήταν εναντίον της, γιατί σε ένα ομαλά και καθαρά διεξαγόμενο πρωτάθλημα να μην πάρει συχνότερα τον τίτλο;
      Επίσης, μην ξεχνάς και τη δυναμική που δημιούργησε η κατασκευή του νέου γηπέδου, η οποία λειτούργησε προσθετικά στα προηγούμενα.
      Ελα ντε, όμως, που άλλες οι προσδοκίες του κόσμου και άλλα τα συμφέροντα του διαχειριστή των κεφαλαίων της ΑΕΚ.

  4. Η διοίκηση θα στήριζε πραγματικά τον προπονητή αν μετά την Τρίπολη του έφερνε στόπερ και αμ.χαφ από το πάνω ράφι, ναι υπάρχουν και ελεύθεροι πάρα πολύ καλοί που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η ΑΕΚ είναι ήδη στο – 3 και μπορεί να ήταν στο – 5. Ο ενθουσιασμός θα φύγει γρήγορα, δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε όπως κάναμε με την είσοδο στο cl. Η ομάδα θα χρειαστεί λύσεις από τον πάγκο, μια καλή 11αδα (εννοώ οι 8/11 να είναι καλοί) δε φτάνει για πρωτάθλημα, ούτε καν για 2η θέση.

    • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

      Η αληθεια ειναι οτι σιγουρα θελουμε τουλαχιστον 2 παιχταραδες στις θεσεις που προανεφερες…για να ελπιζουμε στο νταμπλ….

      • Μητσο 2 παιχταραδες στις θεσεις που προανεφερες , για να ελπιζουμε να είμαστε ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΊ … ΌΧΙ Για να ελπίζουμε για ΝΤΑΜΠΛ .
        ΓΙΑ ΝΤΑΜΠΛ Χριαζόμαστε 5-6 από ΡΆΦΙ και το Κυριότερο είναι να θέλει ο Διαχηριστής ομαδάρα για να το κατακτήσει …
        Γιατί όπως λέει , αυτός είναι τίγρης και ΞΈΡΕΙ ΜΠΆΛΑ …
        Άρα η μας Δουλεύει ότι κάνει λαθη η ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ ….!!!

        • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

          Το νταμπλ το αναφερω γιατι στοχος της ΑΕΚ ειναι παντα το νταμπλ…
          Προφανως χρειαζομαστε 4 παιχτουρες μινιμουμ…

  5. από τη στιγμή που η ομαδα καταφερε και πέρασε από την τρίπολη, και άρα δεν ξεμεινε από στόχους, καλά έκαλε και τον κράτησε τον κωστέ.
    όπως λεει και ό ποιητής, το προγραμμα συνηγορεί σε αυτη την επιλογή, αφού είναι δεν καθόλου ανέφικτο να παει την 8η αγων. στον οσφπ μονο με νικες και να κανει τότε ταμείο.

    με νέο προπονητη και μεχρι να μαθει τους παιχτες υπαρχει παντα ο κίνδυνος της γκελας και περιθώριο για γκελες προφανώς δεν υπαρχει κανενα. ξενος προπονητής θα είχε νόημα μόνο αν παρατουσες τη χρονιά και πηγαινες για χτισιμο, αλλά ακόμη και τοτε με ερωτηματικό αφου η αγορα είναι πολύ μικρότερη από,τι το καλοκαίρι.

    το ερώτημα βεβαια είναι τι μπορεί στ’ αλήθεια ο κωστέ??

    κτγμ, αν καταφέρει και βελτιώσει το θέμα της φυσικής καταστασης και δεν κάνει τρέλες στις επιλιγές παιχτών και στους σχηματισμούς, μπορει να παει πολύ καλά με βασικό στόχο τα χριστουγεννα και μετά να ζητήσει ενίσχυση και όπου τον βγάλει.

    με δοδεμένο ότι το ρόστερ είναι σε ποιοτικά χαρακτηστικά λίγο πολύ το ρόστερ της χρονιας του πρωταθλήματος, εκτός βεβαίως τα στόπερ, το βασικό που έχει να κανει είναι να ακολουθήσει τις πεπατημένες εκείνης της χρονιάς.

    δύο βασικές προϋποθέσεις για να κρατήσει την ομαδα σε ανταγωνιστικό επίπεδο θεωρω τις εξής:
    1) το να κρατήσει υγειή και θα φτιάξει φόρμα στον τζιζας, ώστε να μπορεί να παίξει με δίδυμο πίσω τουλαχιστον στα ανταγωνιστικά παιχνίδια
    2) το να καταφέρει να πάρει σχήματα με τον αλμπάνη, που μου φαίνεται πιο έτοιμος από βερντε, σε έναν ρόλο ας πουμε αντιστοιχο με του λαζαρου, δηλ. να ξεκινάει από πλάγια και να δημιουργεί απειλή με όπλο την ικανότητα στο 1 vs 1.

    Αν τα χριστουγεννα δεν είμαστε ξερωγω στο -10, τότε και η διοικηση, εφόσον έχει όντως πάρει το μάθημα της από τα σκορπωχώρια των προηγούμενων χρόνων και θελει να το παλεψει μεχρι τελους, θα πρέπει να του βρει πρωτίστως έναν αντίστοιχο βρανιες για αριστερά και υπο προϋποθέσεις έναν γιοχανσον.

  6. ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

    Σαφως και στηριζω την επιλογη του Κωστενογλου.
    Αλλωστε το ειχα ποσταρει πολλες μερες πριν την επιλογη της παε.
    Ομως…..το μεγαλο στοιχημα του Κωστενογλου (κυριως για τον ιδιο) ειναι απο δω και μπρος,
    που θα εχει να διαχειριστει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ οχι σαν αποκουμπι αναμονης νεου προπονητη αλλα με το βαρος οτι πρεπει να φερει αποτελεσματα σε βαθος χρονου.
    Και αυτο το βαρος το εχει στους ωμους του απο την ημερα που τον επελεξε η παε για βασικο και οχι κατα τη διαχειριση των 2 δυσκολων νικηφορων αγωνων του…
    Προφανως καποια στιγμη θα ελθει και η κακη εμφανιση αλλα και η ηττα ….. και τοτε θα δειξει ο Κωστενογλου αν ειναι κανονικος προπονητης.
    Προσωπικα τον πιστευω και τον εκτιμω απεριοριστα..

  7. Σαντορινιός

    Συμφωνώ Τάσο πως ο Κωστένογλου ήταν η καλύτερη, η περισσότερο λογική και ίσως μοναδική επιλογή ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Βέβαια αν καταφέρει και με μεταγραφική ενίσχυση τον Γενάρη στις γνωστές θέσεις και πάρει ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ με την ΑΕΚ τον ΜΑΙΟ,
    ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ.
    Και κορυφαίος ξένος τεχνικός να ερχόταν αυτή τη στιγμή στην ΑΕΚ καλύτερα (τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα) από τον Κωστένογλου δε θα τα κατάφερνε.
    Πάντως έχει τις συγκυρίες με το μέρος του.
    Ο κόσμος είδε με καλό μάτι την παραμονή του, οι παίχτες από αυτά που διαβάζουμε το ίδιο, η διοίκηση κινείται μεταγραφικά και για τώρα αλλά περισσότερο τον Γενάρη για να καλύψει τις ανάγκες, και τα τεράστια διπλά σε Τραπεζούντα και Τρίπολη άλλαξαν τη ψυχολογία.
    Μακάρι να πετύχει, εμείς οι φίλαθλοι στο γήπεδο θα είμαστε να ενισχύουμε την προσπάθεια της ομάδας μας.

  8. Δύο χρόνια τώρα η ομάδα υποφέρει από τη φτωχή απόδοση των διαχειριστών της. Ηρθαν δύο ματς από το πουθενά όπου οι παίκτες κάτω από την εμψύχωση ενός ωραίου ανθρώπου έκαναν περισσότερα για την ομάδα απ΄ότι οι διαχειριστές της δύο χρόνια τώρα.
    Εχει ρωτήσει κανείς τον πρόεδρο γιατί δύο χρόνια επιμένει σ ένα ποδόσφαιρο που για να παιχτεί θέλει ακόμα καλύτερους κι ακριβότερους παίκτες?
    Πόσοα χρόνια πέρασαν κι ακόμα ζούμε καταστάσεις του στιλ αυτή την ώρα δε μετράνε τα αγωνιστικά οράματα κι οι ταυτότητες?
    Οι παίκτες με την απόδοση τους ανέβασαν ψηλά τον πήχη για όλους εμάς τους υπόλοιπους και κυρίως στους διαχειριστές τελικά.
    Με μπάτζετ πεταμένο σε πήγαιν έλα ποιός έμεινε να βάλει όσα λείπουν εκτός από εμάς?Μετά από δύο ματς που έδωσαν όλο το πολύ το λίγο που έχουν οι παίκτες πρέπει να την πάρουμε την πάσα και να ανταποκριθούμε κάπου κι εμείς. Μπας και γίνει κάτι καλό επιτέλους με αρχή την πρόσληψη του Ιβιτς. Ο Κωστένογλου μονόδρομος έγινε ανάμεσα σ αυτή την τρελλή μεταμόρφωση και την αφραγκία. Να βάλουμε κι εμείς λίγη παραπάνω φωνή να σταθεροποιηθεί το πράγμα προς την εικόνα της Τρίπολης κι όχι προς την εικονα των στραβών που θα έρθουν.

    • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

      Συμφωνω με τα σχολια σου σχεδον παντα….
      γιατι λενε την αληθεια , χωρις τρολλιες, χωρις ειρωνιες προς ΑΕΚ και σχολιαστες….
      και κυριως γιατι στηριζεις την ομαδα με τη βασικη παραινεση προσελευσης στο γηπεδο !

      • φανατικος κουτοχορτοφαγος

        Υπαρχουν 3 αληθειες. Η δικη μου αληθεια, η δικη σου αληθεια και η …αληθεια. Ποια ειναι η αληθεια στην οποια συμφωνεις στο παραπανω κειμενο ? Το οτιδηποτε καλο που θα συμβει απο δω και μπρος θα το εχουν πετυχει ο κοσμος που θα εχει βοηθησει και η προσπαθεια των παιχτων και του προπονητη, αλλα για οποιοδηποτε κακο που θα γινει την ευθυνη θα την εχει ο Μελισσανιδης ? Αυτο φιλε Μητσο μου θυμιζει την εποχη του Μπαγεβιτς, κερδιζε η ΑΕΚ ειχε κερδισει ο Μπαγεβιτς, εχανε η ΑΕΚ ειχαν χασει οι παιχτες. Κερδισε τωρα στην τριπολη, μπραβο στον Κωστενογλου που αλλαξε την ομαδα και μπραβο και στους παιχτες για την προσπαθεια στην Τραπεζουντα, [ετσι ειναι, δε λεω ] χασαμε απο Ξανθη κι απο τραπεζουντα, φταιει ο διαχειριστης, ο εγγυητης κλπ. Δηλαδη ο Μελισσανιδης δεν θα ειναι κερδισμενος ποτε ? Αυτο δεν ειναι το νοημα του κειμενου η κανω λαθος ? Κατι για αφραγκιες και φτωχες αποδοσεις δε λεει η κανω λαθος ? Και επισης, αν δε κανω λαθος, αυτο το κειμενο επαναλαμβανεται καθημερινα σε ολα τα αρθρα του σαιτ ανεξαρτητως θεματος, οχι μονο απο τον συγκεκριμενο σχολιαστη αλλα κι απο αλλους. Εχουν δεσει το γαιδαρο τους απο τωρα δηλαδη, αν παμε καλα ζητω οι παιχτες και ο προπονητης [ εννοειται οτι κι εγω θα το πω αυτο, φυσικα οι παιχτες και ο προπονητης κανουν την προσπαθεια ] αν ομως παμε ασχημα ξερουμε απο τωρα ποιος θα φταιει. Καταλαβα λαθος ? Διορθωσε με αν ειναι ετσι, θα μ ενδιαφερε να ακουσω τη δικη σου αποψη.

        • Φυσικα και καταληγουν οι ευθυνες στους προεδρους.Ακομα και Ιβιτς να μην πετυχει,ενα μεριδιο αποτυχιας παει και σ αυτον που τον διαλεξε.
          Αν εννοεις οτι συμβαινει και το αντιθετο..δλδ να πετυχει ο Ιβιτς..ο Μανολο..ο οποιοσδηποτε,οπότε χρωσταμε κι ενα μπραβο σ αυτον που τους προσελαβε,η απαντηση ειναι απλη.
          Οταν δινεις 8,9,10εκ αποδυτηρια στους υπευθυνους που προσελαβες..για ν αντιμετωπισουν αποδυτηρια 15,16,18 εκ..και τα καταφερνουν..εννοειται οτι δεν σου αξιζουν μπραβο.
          Αν τους δωσεις ομως αποδυτηρια 16,18εκ και δεν ειναι τουλαχιστον! ανταγωνιστικοι μεχρι τελευταια αγωνιστικη,εννοειται οτι οι ευθυνες σου περιοριζονται στην επιλογη των ανθρωπων που τρεχουν την ομαδα,αλλα αυτα συμβαινουν παντου,δεν ειναι κατι τραγικο.
          Αν δψσουν αυτο που περιμενουμε,τα αποδυτηρια των 16,18εκ..τοτε επισης εννοειται οτι εχει μεγαλο μεριδιο ο προεδρος που εδωσε αυτα τα εφοδια.
          Τελος στο θεμα..εφοδια..υπαρχουν 2 διαφορετικοι τροποι για να τα δωσει ενας προεδρος.
          ή βαζει απ την τσεπη του(μεχρι 9εκ /χρονο κανενα προβλημα FFP) Ή μεγαλωνει τα εσοδα της ομαδας.
          Τιποτα απ τα 2 δεν εχει γινει οπότε αν τον Μαιο μ ενα μαγικο τροπο ο Κωστενογλου με τον Μπακακη και τον Παουλινιο σηκωνσουν κουπα ή πανε πολυ καλυτερα απ οτι φοβομαστε..γιατι να παρει μπραβο ο προεδρος για την αγωνιστικη εικονα της ομαδας?

        • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

          Σαφως και σαφεστατα οι επιτυχιες αλλα και οι αποτυχιες εχουν σαν κυριο αποδεκτη τον Δ.Μελισσανιδη και δευτερευοντως τους αντιστοιχους ιθύνοντες (Ιβιτς-Κωστενογλου-Δημητριαδης-Λυσσανδρου) , αναλογα με την περιπτωση. Ειναι πολυ απλα τα πραγματα !
          Ειλικρινα δεν μπορω να βρω καποιο ψεγαδι στο συγκεκριμενο κειμενο του Μπαμπη.
          Αλλες φορες εχω διαφωνησει μαζι του και νομιζω του το ειπα..
          αλλα προσωπικα χαιρομαι πιο πολυ οταν στην τελικη συμφωνω με αυτους που εχω διαφωνησει…

    • ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΣΑ ΒΓΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΤΡΑΦΕΣ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ;;
      ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ NA ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ AEGEAN
      ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΦΛΟ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ
      ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ ΔΕN ΘΑ ΔΩΣΕΙ !
      ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ ΝΑ ΤΟΥ ΒΡΕΙ ΛΑΧΕΙΑ Η ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΑΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ

  9. ΠΟΛΎ καλή επιλογή για την Διοίκηση , για μερικούς παίκτες μας και για πολλούς οπαδούς μας .
    Όχι καλή επιλογή για την ομάδα και για τον ίδιο …

  10. Η παραμονή Κωστένογλου ήταν αναμενόμενη και επιβεβλημένη αφού η περίοδος που διανύουμε δεν προσφέρεται για να βρεις έναν καλό κόουτς να σε ανεβάσει επίπεδο(σύμφωνα πάντα με τα λεφτά που δίνουμε). Όμως το θέμα είναι ότι και φέτος πάλι υστερούμε σε μια βασική θέση για το σύγχρονο ποδόσφαιρο. Αυτή του αμυντικού χαφ. Γνώμη μου είναι οτι ενα θηρίο τύπου Ντιοπ έπρεπε να αποκτηθεί και μαζί με τον
    <> Κριστισιτς να είναι το βασικό μας δίδυμο. Στα σεντερ μπακ αν ο Τσιγκρι είναι καλά τότε δεν έχουμε θέμα. Με ένα ματς την εβδομάδα και με αντίπαλους που κλείνονται πίσω ακόμα και ο Σβάρνας θα παίξει καλά και θα ξεκουράσει τους βασικούς ενώ πολλά ματς θα πάρει και ο Οικονόμου. Όμως στο κέντρο κόφτη έχουμε μόνο έναν , τον Σιμοες, και 4 εκτάρια συν τον Μοραν. Επίσης όλοι τους είναι κοντοί. Αυτό ακόμα και μέχρι τον Ιανουάριο μπορεί να μας κοστίσει.

  11. Πράγματι, υπάρχουν κάποιες στιγμές που η καθαρή ποδοσφαιρική λογική, πρέπει να μπαίνει στην άκρη. Στιγμές, όχι σεζόν.
    Υγ. Πόσο αξιοτερο είναι το ροστερ, που απαιτεί καλύτερο προπονητή; πόσο καλύτεροι είναι οι δημοσιογράφοι, που ασχολούνται; πόσο οργανωμένη είναι η ομάδα (marketing, εμπορικό, ακαδημίες, κλπ) που θέλουν και τον μουρινιο;

    • φανατικος κουτοχορτοφαγος

      Aν υπηρχε λογικη εσυ δε θα υπηρχες εδω μεσα. Θα μου πεις τωρα που νοσηλευεσαι ? Μηπως σε καμμια εντατικη για αχρηστα ρεμαλια ?

    • Η διαφορά είναι ότι εμείς αν είχαμε πρόεδρο να πετάει 120 εκ. για να διασυρόμαστε κάθε χρόνο στην Ευρώπη από τα χωριά, δεν θα βάζαμε μάσκες, ούτε θα ξυπνούσαμε με προσκυνήματα. Ακόμα και το ότι σου επιτρέπεται να μπαίνεις εδώ και να ειρωνεύεσαι διαρκώς ένα σύλλογο με τη «μαγκιά» του επαρχιώτη που έγινε κοινοτάρχης, κάτι πρέπει να σου λέει. Ακόμα και για «τους δημοσιογράφους» που πόσο καλύτεροι να είναι του κάθε ΟΡΚ Κόλκα και Μίνου που δεν μπορούν να σταυρώσουν πρόταση χωρίς μαργαριτάρι. Αλλά πρέπει να λειτουργεί και λίγο το μυαλό, μόνο με καφέ και θεσσαλονικιώτικο χιούμορ Λυκείου, δεν…

    • Άστα αυτά τώρα και μετάφερέ μας τι λένε οι επιστήμονες του επικοινωνιακού σου επιτελείου για την UEFA-Mafia που σας κυνηγάει… Αυτά θέλουμε να μάθουμε από εσένα – άσε τις νερόβραστες τρόμπες.

  12. Αλέξανδρος

    «Αφού οι γκέλες θα έρθουν που θα έρθουν, γιατί να πλερώνουμε? Ας αφήσουμε τον κ. Νίκο και βλέπουμε.. δικό μας παιδί είναι, δε θα τον βρίζει ο κόσμος.»

  13. Ας αναφωνήσουμε, με όση δύναμη διαθέτουμε, «Όχι Μπραζίλια μα Οκτάνα», προσβλέποντας σε μια ουτοπική εσχατολογική κατασκευή, σε μια κοινωνία στην οποία ιδιοκτήτες μεγάλων ομάδων δεν θα ασελγούν σε βάρος της ιστορίας και του κόσμου τους, ούτε και θα ενθυλακώνουν τα κέρδη των ομάδων αλλά θα τα διαθέτουν για μεταγραφές αντάξιες του ειδικού βάρους των συλλόγων που διοικούν, λέγοντας Όχι στη γελοιοποίηση και τον αυτοεξευτελισμό.

  14. Μακάρι να πάνε όλα καλά για την ομάδα μας αλλά νομίζω ότι μετά από ένα δύο καλά παιχνίδια η ομάδα θα αρχίσει να πέφτει αγωνιστικά ως απόρροια της κακής καλοκαιρινής προετοιμασίας.
    Για να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί στα πλέυ οφφς θα πρέπει το χειμώνα να γίνουν σημαντικές μεταγραφές. Θα πρέπει να μπει επιτέλους βαθιά το χέρι στην τσέπη.

  15. Η επιλογή Κωστένογλου δείχνει πόσο αποτυχημένος ήταν ο φετινός καλοκαιρινός σχεδιασμός ενώ πλέον δεν έχει σημασία να πούμε την κλασική ατάκα «εμείς τα λέγαμε με Λυμπερόπουλο ΤΔ δεν πας πουθενά»…έχοντας ηρεμήσει και γνωρίζοντας ότι από εδώ και πέρα θα πάμε με έναν μέτριο προπονητή αλλά εξαιρετικό άνθρωπο που ποτέ δεν πρόκειται να κοροϊδέψει την ΑΕΚ και με ένα ρόστερ με δύο μεγάλα κενά σε στόπερ και χαφ περιμένω με αγωνία τις επόμενες κινήσεις για το αύριο της ομάδας…περιμένω να δω ποιος θα είναι ο επομένως προπονητής ( οπότε έρθει ) γιατί όλοι ξέρουμε ότι ο Κωστένογλου θα φύγει κάποια στιγμή…περιμένω να δω τα πρώτα σοβαρά κοψίματα τον Ιανουάριο αλλά και τις πρώτες σοβαρές μεταγραφές που θα έρθουν μέσα από ένα σοβαρό σκάουτινγκ που θα ξέρουν γιατί θα τους πάρουν…μέχρι τότε εγώ προσωπικά γνωρίζοντας ότι είτε με τον Πεπ στο πάγκο είτε με τον Κωστένογλου ( για το σήμερα μιλάω και όχι για βάθος χρόνου ) οι γκέλες θα έρθουν και το πρωτάθλημα είναι πολύ μακριά δεν θα γράψω ούτε ένα μίζερο σχόλιο μετά από την χ ήττα.

    ΥΓ Τάσο κλπ δημοσιογράφοι όπως και στην ΠΑΕ η ειλικρινά είναι το καλύτερο πράγμα…είναι αδιανόητο να διαβάζουμε εδώ και τρεις μέρες ότι η ΑΕΚ είναι δύσκολο να βρει το εξάρι που θέλει έχοντας στην ελεύθερη αγορά παίκτες όπως ο Εντόι ο Ρότζερ ο Ταράσοφ και ο Σούσιτς…δύο καλοκαίρια τα ίδια ακούμε…βλέπεις ότι κενό θες να βοηθήσεις την ομάδα παίρνεις παίκτη από την άλλη βλέπεις το κενό δεν έχεις στόχους σαν ομάδα μένεις όπως είσαι…απλά τα πράγματα.

  16. Συμφωνώ με την παραμονή του Κωστένογλου στη λογική ότι τέτοια εποχή και με τα λεφτά που δίνει η ΑΕΚ είναι απίθανο να έρθει ένας καλός προπονητής. Στα επόμενα τρία παιχνίδια, είναι επιβεβλημένοι οι 9 βαθμοί. Πιστεύουμε στην ομάδα.

  17. Σε αυτή την Συγκυρία, με τις τόσες κακές Τροπές σε Όλα τα Ζητήματα,
    δεν υπήρχαν Περιθώρια για νέους επιπλέον Πειραματισμούς…
    Δεν υπήρχε Χρόνος για Ξένον Προπονητή…
    Ηταν Μονόδρομος αυτή η Επιλογή…
    Κι όταν μία Επιλογή είναι Μονόδρομος, σημαίνει ότι είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Επιλογή…
    Ως Μοναδική Επιλογή, την κρίνω ώς την καλύτερη Επιλογή…
    Το Ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ για τον κάθε Τυχάρπαστο Ξένο πέφτουμε στα Τέσσερα
    και του δίνουμε όλα όσα μας ζητάει, τρελλά και γνωστικά, πάντως του τα σκάμε,
    ενώ για τον Φουκαριάρη τον Κωστένογλου επιστρατεύσαμε πάλι τον Μοράν…
    Τέτοιες ένδοξες Τιμές λοιπόν για τον Νικόλα που επιλέξαμε…Φέραμε πίσω τον Μοράν…
    Να μην τολμήσει Κανένας εδώ μέσα να κάνει υψηλή εκ του Ασφαλούς Κριτική στον Κωστένογλου,
    αφού ο Ειδικός Ιβιτς ΔΕΝ είχε μέχρι Σήμερα Καμία απολύτως Βοήθεια να του φέρει…
    Το καλό Παιδί λοιπόν θα είναι το εύκολο Θύμα, ο νέος Αναλώσιμος;…
    Παραείναι ΚΑΙ Παλιός, αλλάα ΚΑΙ Δικός μας ο Κωστένογλου, για να παίξουν Παιχνίδια στις Πλάτες του…
    Γιαυτό, άς φροντίσει ο Σουλτάνος Μέλ να τον στηρίξει με καμιά καλή Μεταγραφή,
    έτσι ακριβώς όπως ‘εκανε τόσο πρόθυμα και υπάκουα προς τον χθεσινό Καρντόσο…
    Είμαι από αυτούς που πάντα στήριζαν τον Μέλ,
    αλλά πρώτα από Όλα και πάνω από Όλα, στηρίζω την ΑΕΚΑΡΑ μας…
    Γιαυτό, κάτω τα Χέρια από τον Προπονητή της ΑΕΚ κ. Νίκο Κωστένογλου…

    • Συμφωνώ όσον αφορά τον Κωστένογλου , αλλά όχι και ότι στήριξε τον Καρντόσο … με έναν αξιόλογο (ολιβέϊρα) και αλλους 4 Από τα αζήτητα της Πορτογαλίας ..!!

  18. Γειά σου Τάσο!! ψυχαρα! συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε και να προσθέσω και εγώ ότι χρειάζεται από όλους μας στήριξη στα δύσκολα και υπομονή…. ***Τάσο! ειδικά εσύ όπως και ο Κώστας ο Μιαούλης (που εργάζεστε στον sporfm 94.6) που μπαίνει και αυτός εδώ και διαβάζει και συμμετέχει σχολιάζει θα ήθελα την γνώμη σας την άποψη σας γιαυτην την πάρα πολύ άδικη απόλυση του πολύ αγαπημένου μας Βασίλη Γεράσιμου αυτήν την ψυχαρα! από τον ιστορικό sporfm…….. ???? Ευχαριστώ……

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *