Το πρώτο τεστ του Μαρίνου

Ο Σταύρος Καζαντζόγλου για την ιδιαιτερότητα των αγώνων με τη Βίντι για τη νέα ΑΕΚ

Τη νέα ΑΕΚ αρχίσαμε να τη βλέπουμε στα ματς με τη Σέλτικ. Απέναντι σε έναν ποιοτικότερο και καλύτερο αντίπαλο, που ήταν και πιο έτοιμος, το πρόσημο ήταν άκρως θετικό. Δεν είναι μόνο η πρόκριση, αλλά και ο τρόπος που η ΑΕΚ αντιμετώπισε τα ματς. Σε αντίθεση με τη φοβική προσέγγιση που είχε βγάλει ο Χιμένεθ πέρυσι πριν από τα ματς με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας – όταν η ΑΕΚ έχασε πριν καν βγει από τα…αποδυτήρια – ο Ουζουνίδης ενέπνευσε εμπιστοσύνη στην ομάδα.

Αποτέλεσμα ήταν η ΑΕΚ να εμφανιστεί ως ίσος προς ίσο, παρά τα ζητήματα που προέκυψαν με τραυματισμούς πριν από τα παιχνίδια. Κυρίως στο πρώτο ματς της Γλασκώβης, ειδικά στο διάστημα 20-57’, η ΑΕΚ εντυπωσίασε με την εικόνα της. Η άποψη όσων είδαν το ματς, συνηγορεί πως με 11 παίκτες, η Ενωση είχε περισσότερες πιθανότητες να νικήσει. Στη ρεβάνς του ΟΑΚΑ, η ΑΕΚ δεν έφτασε στα ίδια υψηλά στάνταρ – ίσως επηρεάστηκε αρνητικά από τα γρήγορα γκολ στα ημίχρονα που αφαίρεσαν πνευματική συγκέντρωση – αλλά η δουλειά έγινε.

Τώρα, τα ματς με τη Βίντι είναι μια διαφορετική ιστορία. Η ΑΕΚ δεν πάει ως αουτσάιντερ, αλλά ως φαβορί. Αυτό είναι κάτι που κέρδισε με το σπαθί της μέσα από τα ματς με τη Σέλτικ. Αλλά είναι και το πρώτο πραγματικό τεστ για τη νέα ομάδα που σχηματίζει ο Ουζουνίδης. Να μπορέσει να βγάλει αρετές που έλειψαν πέρυσι και έκαναν την ΑΕΚ να ζορίζεται ιδιαίτερα στα παιχνίδια με ομάδες που έπαιζαν αμυντικά.

Ο Ουζουνίδης ήρθε στην ΑΕΚ ως η κίνηση προοπτικής, ως εξέλιξη της ομάδας. Τα πρώτα παιχνίδια επιβεβαίωσαν πως μπορεί να τα καταφέρει. Αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε, πως στα ματς με τη Σέλτικ βασίστηκε εν πολλοίς στην περυσινή συνταγή. Δηλαδή, σφιχτή αμυντική λειτουργία, έλεγχος του ματς, χτύπημα στο τρανζίσιον. Προσέθεσε ήδη κομμάτια, όπως το ανέβασμα των μπακ (θυμηθείτε το γκολ που έβγαλε ο Χουλτ ή τις κούρσες του Μπακάκη) ή τις στημένες μπάλες, αλλά δεν φτάνουν αυτά.

Ο Τσίλης έγραφε σοφά πριν από λίγες μέρες, πως η Βίντι δεν είναι ΑΪΚ Στοκχόλμης. Κυρίως βέβαια, σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση και την προσέγγιση της ΑΕΚ στα παιχνίδια. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως η Βίντι μοιάζει πολύ με την ίδια την…ΑΕΚ. Τουλάχιστον στη βερσιόν που εμφανίστηκε πέρυσι στα γήπεδα. Δηλαδή, μια ομάδα που ξέρει να παίζει καλά άμυνα και βρίσκει το γκολ από συγκεκριμένους τρόπους.

Στα ματς που θεωρεί πως είναι στις δυνατότητες της, η Βίντι παίζει με 4-3-1-2, ενισχύοντας την επίθεση. Ωστόσο, στα παιχνίδια πάνω από το μέσο όρο, το γυρνά σε 4-2-3-1, ενισχύοντας και άλλο τη μεσαία γραμμή. Δεν είναι μπετό πίσω, αλλά δεν δέχεται εύκολα γκολ. Μετρήστε πως σε έξι ευρωπαϊκά παιχνίδια, δέχτηκε μόλις τρία γκολ και πέτυχε πέντε. Στην Ουγγαρία, σε τρία ματς έχει δεχθεί δύο γκολ και έχει βάλει έξι.

Παίρνει γκολ από τους χαφ της, ο Λάζοβιτς (παλιός γνώριμος από το ενδιαφέρον της ΑΕΚ) παίζει ώριμα και μοιράζει μπάλες, ο Σκέποβιτς (πέρασε από τα μέρη μας για λίγο με τον Ολυμπιακό) είναι το βαρύ πυροβολικό. Ο Γάλλος Νεγκό είναι κάτι σαν τον Εντσάμ της Σέλτικ, τα μπακ της ξέρουν να μπαίνουν στο παιχνίδι, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες του ματς. Το σκάουτινγκ της ΑΕΚ βέβαια, θα έχει πολύ καλύτερη ανάλυση.

Η συνθήκη που θα έχει να αντιμετωπίσει η ΑΕΚ πάντως, θα είναι πολύ διαφορετική. Θα κληθεί να κάνει παιχνίδι, να επιβεβαιώσει στο γήπεδο πως είναι το φαβορί. Αναμφίβολα, είναι θετικό πως το πρώτο παιχνίδι γίνεται στην Ουγγαρία και μάλιστα όχι στην κανονική έδρα της Βίντι. Γιατί αυτό θα αφαιρέσει πίεση από την ΑΕΚ και θα αναγκάσει τους Ούγγρους να βγουν από το καβούκι τους. Αν και με τέτοιου είδους ομάδα, το ενδεχόμενο 0-0 θα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για τη ρεβάνς.

Αυτό που καλείται να κάνει ο Ουζουνίδης, είναι να εμφανίσει μια ΑΕΚ που θα μπορεί να παίξει επιθετικά και να βρει τρόπο να ανοίγει τις αντίπαλες άμυνες, δίχως να στερηθεί σε συνοχή. Πόσο εύκολο είναι με τα προβλήματα που έχει, είναι κάτι που θα αποδειχθεί στην πράξη. Πρόκειται για ματς που έτσι και αλλιώς δεν θα υπάρχει Μπογέ, τέθηκε νοκ άουτ και ο Αλμπάνης, είναι αμφίβολο πόσο θα βοηθήσει ο Πόνσε, ίσως να μην παίξει ο Αλεφ αφού επιστρέφει ο Γαλανόπουλος.

Αρα, θα υπάρχει το πλεονέκτημα της συνοχής της περυσινής ομάδας, την οποία θα επιχειρήσει να βελτιώσει τακτικά ο Ουζουνίδης. Με όσα φάνηκαν στη Γλασκώβη, σε διαστήματα κόντρα σε Ατρόμητο και Γαλατά Σαράϊ, μπορεί να γίνει. Αλλά δεν παύει να είναι το πρώτο μεγάλο τεστ για τις αλλαγές που θέλει να επιφέρει στην ομάδα ο Ουζουνίδης και θα μας δείξουν πολλά για το μέλλον.

75 Σχόλια

  1. Ο απαίσιος χοντρός φέρνει άλλη μια ενδεκάδα στο θίασο των μισθοφόρων
    και ο δικός μας μπάρμπας τρίβει τα χέρια του που ακόμη με έναν από τους 3 δανεικούς
    και χωρίς Αλμπάνη και Μάνδαλο, περασαμε το σκωτσέζικο θηρίο.
    Τα καλύτερα έρχονται

  2. Ιωαννης φιλης

    Εμενα για να ειμαι ειλικρινης δεν μ αρεσε η ομαδα. Στα τελευταια λεπτα πεταγε την μπαλλα οπου να ναι. Δεν ειδα τον στραγγαλισμο στα χαφ απο 2-3 οπως περυσι. Ειδα ολους να υποχωρουν πανω στην γραμμη της περιοχης. Πανικο σε καποιες φασεις και τελικα το γκολ. Ο γκαλο μου ελειπε και στο πρωτο παιχνιδι. Με μπακασετα κατι παιζει και θα φανει. Πεσμενος…ειναι συναισθηματικο παιδι. Αν εξαιρεσεις το αποτελεσμα δεν πειστηκα. Μου λειπει ενας αραουχο…ενας τυπου λαζαρος. Μια χαφαρα!. Αν ειχε παρει εναν καλο πλαγιο θα ειχαμε περασει και ντιναμο. Προσωπικη εκτιμηση…για καποιο λογο δεν υπαρχει φραγκο και καθαρη μεταγραφη δεν γινεται. Πηξαμε στους δανεικους. Το εγραψα κι αλλου και με διεγραψαν…πρωτσθλητρια με 35.000 αυγουστο και καλυτερη μεταγραφη τον αλεφ δεν υπαρχει! Η αεκ ειμαστε εμεις τελικα…

    • Καλά, εμείς δεν έχουμε φράγκο και δεν αγοράζουμε, ο παοκ, ποια ομάδα πλήρωσε για τους παίκτες που πήρε;

      Φίλε μου, απέναντι σε ομάδα με φουλ ρυθμό, που τα έπαιζε όλα για όλα, τι περίμενες; Ξαναδές πάραυτα τα τελευταία 17 λεπτά μετά το 2-1. Υπήρξαν κάποια διαστήματα που κρατήσαμε τη μπαλα και μας έκαναν μια ευκαιρία, αυτή του Σιμουνοβιτς στο 95’.

      Η ΑΕΚ, είμαστε εμείς, όπως και για κάθε ομάδα ο κόσμος της, αλλά όταν είχαμε τον Αδαμιδη, εμείς οι παικταράδες, παίζαμε μπαλάρα;

      Εμπιστοσύνη, υπομονη, αναγνώριση και ΕΚΤΙΜΗΣΗ ρε παιδιά! Ναι, δεν είναι όλα τέλεια, ναι, ο σχεδιασμός δεν ήταν άψογος, αλλά, μέχρι στιγμής το πλάνο πάει καλά (και παραπάνω)…

      • ωραια…δεν αγορασαν οι αλλοι; μα γτ λεμε τ εκαναν οι αλλοι; μου λειπει ο λαζαρος παικτικα. ηρθε ενα παιδακι, που με σωματικα προσοντα προσπαθουσε να κανει κατι…να βγει ως πιο δυνατος πρωτος μπροστα. προσωπικα δεν μου κανει. στα 3 χρονια 5 γκολ; μα για την αεκ; η ο πονσε; 5 γκολ τα 2-3 με πεναλτυ. μα να μιλαμε για φορ τωρα! χιλιες φορες γιουσης. ο αλεφ, δεν λεω, μ αρεσει. γεματες χρονιες, χαρμα οφθαλμων στο γηπεδο. παλι κατι μου λειπει στα χαφ. θυμαμαι τον σιμοες με την μπρυζ. »one man show!» εκει που επαιξε με την μπρυζ πρεπει να παιζει. 8αρακι αν δε κανω λαθος. και μου λειπει κι ο κινεζος…ο αραουχο. 2 μεταγραφες τις χρειαζομαστε κατ εμε. ενα χαφ, κι εναν πλαγιο μπουκαδορο. εμπιστοσυνη…οκ…αλλα να που μ ενα πλαγιο και το πρωταθλημα θα ειχε τελειωσει νωριτερα, και θα παιρναγαμε στον επομενο γυρο με ντιναμο. τωρα βλεπω…ενω παμε καλα…δεν μπιζαρει. που ειναι ενας παικτης 15 γκολ την χρονια και 10 ασσιστ, να μας τρελλανει. ισα ισα θα ειναι το ροστερ μας. ααα… κι ο αλμπανης ειναι αψητος ακομη. εγω σ ολα τα μικρα ματς μολις θα επιανα σκορ θα εβαζα πιτσιρικια μεσα…! μανταλος…τσιγκρινσκι λοπεζ…τσοσιτς. νοσοκομειο και παρκινγκ παικτων εχουμε γινει. μην ξεχναμε και τον σεντερ μπακ πρωην διεθνη της εθνικης αγγλιας που ειχαμε. λες και παμε και ρωταμε…εχουμε κανενα αθλητη σε αναρρωση…θα παιζει κανενα παιχνιδι μεχρι να γινει καλα. οσο χρειαζεται μονο…χωρις πιεση. κατι πιο δυνατο..να μας ταρακουνησει; που ειναι οι καιροι που αγοραζε κωστη και τιναζε την μπανκα στον αερα; κι εμεις εκει…35χιλιαρα κολλητα…ενισχυση, κι απο κοντα την ομαδα. ε, φερε 2 παικτες να κλεισουμε στοματα. ειχε ειπωθει το μαγικο στο ραδιοφωνο. » θα ξυπνησουμε μια μερα και θα ειναι αληθεια, η αεκ θα εχει κανει μεταγραφη!» δεν λεω ωραιο το χιουμορακι…αλλα…να εγω τωρα κολλησα…ειναι καιροι δυσκολοι. για τον πονσε και τον μπογιε διαρκειας δεν παιρνω.

        • Αλέξανδρος

          Λέμε τι έκαναν οι άλλοι διότι συνήθως οι συγκρίσεις γίνονται με τους αντιπάλους μας.
          Η πραγματικότητα λοιπόν δείχνει πως όλοι κοίταξαν ελεύθερους παίκτες γιατί είναι δύσκολη οικονομική συγκυρία.
          Για τους Πόνσε Άλεφ και Μπογέ αυτό που ψέγω την διοίκηση είναι πως άργησε να τους φέρει.
          Την ποιότητά τους δεν την είδαμε ακόμα, ας μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.
          Για τον Αλεφ τα πρώτα συμπεράσματα είναι άκρως θετικά.
          Και ο Λιβάια όταν ήρθε είχε 6 γκολ ρεκόρ καριέρας αλλά στην Ελλάδα κάνει πλάκα.
          Όλοι θα θέλαμε μεταγραφές εκατομμυρίων και οχι δανεικούς, αλλά..

        • Λοιπόν, αρχικά, μην με περάσετε για εκπρόσωπο της διοίκησης, δεν δικαιολογώ τα πάντα, δεν τα βρίσκω όλα σωστά.

          1. Λείπει ο Λάζαρος. Συμφωνώ, αλλά δεν είδαμε τον Μπογέ. Λες για τα γκολ του Μπογέ την 3ετία πριν την ΑΕΚ. Μπορείς να βρεις πόσα έβαλε ο ΛΑΖΑΡΟΣ τα 3 χρόνια πριν την ΑΕΚ?
          2. Περίμενε για τον Πόνσε, ακόμα δεν τον είδαμε, λίγο υπομονή.
          3. Εποχές Κωστή. Χωρίς να θυμάμαι, κόστισε ακριβότερα από το Λιβάια?
          4. Τότε η ΑΕΚ είχε γήπεδο, δεν έμπαινε ΜΕΣΑ, μη ξεχνάτε που παίζουμε.
          5. Ξανά, υπομονή, να ολοκληρωθεί η διαδικασία με ΒΙΝΤΙ.
          Α) Πάμε Europa, 2 καλοί παίκτες +.
          Β) Πάμε CL, 2 παικταράδες + το »11». ΟΚ?

    • Αλέξανδρος

      Ολοι ελεύθερους πήραν φέτος. Μόνο η ΑΕΚ πλήρωσε για τον Λιβάια.

  3. petros...πρωην..(elante 2000mimis)

    εγραφα πριν λιγες μερες…

    09/08/2018 18:58 at 18:58
    κι ελεγα ποιο θα ειναι το θεμα διχονοιας ..φετος στην ομαδα….
    το καταλαβα σημερα απο τα σχολια..
    -εργο Μανολο οι μισοι….
    -εργο Μαρινου οι υπολοιποι….
    με τετοια μυαλα δεν εχουμε καμια τυχη…
    στα του παιχνιδιου..
    -εμενα δεν μου αρεσε ο Χουλτ..(πηγη κινδυνων τουλαχιστον στην αρχη)
    -η ομαδα εχει μαθει ..να αντιμετωπιζει ..αναποδιες..και δυσκολες καταστασεις..που προκειπτουν…και πριν το καθε ματς..(βλεπε τραυματισμους..)..και κατα την διαρκεια…(βλεπε κοκκινες..”αλητη Ιταλε”)/…..
    οποτε εχθες δεν χρειαζοταν και μεγαλη προσπαθεια (τροπος του λεγειν)….να γυρισει τον διακοπτη στην αυτοσυντηρηση,,..το ειχαν κανει οι ιδιοι περυσι πολλες φορες…\
    -ηταν μεγαλη η ενταση του παιχνιδιου..
    μας τρεξανε πολυ..(αναμενομενο),…
    μεχρι και ο Μπαρκας….εφτασε στα ορια τραυματισμου…
    εξου και ο λογος που καθυστερησε η τριτη αλλαγη του Μαρινου
    -απο τον Μαρινο εχθες μου αρεσε η αντιδραση μετα την κοκκινη..
    κανενας πανικος και αλλαγη μεσα σε 2 λεπτα..
    εσωτερικη αλλαγη με οπισθοχωρηση διπλα στον Σιμοες του Μπακασετα…(και γι αυτο ειναι λιγο αδικη η κριτικη στον Τασο)…να δει πως θα παει η ομαδα και μετα ..αλλαγες…
    υγ..
    το ειχα γραψει πριν το ματς…
    ελεγχεις τον ρυθμο..με ομαδα του νησιου….το εχεις το ματς..με τον οποιονδηποτε….
    σε παρασερνει ο ρυθμος ? κλαυτα χαραλαμπε….
    υγ1…
    η ρεβανς ειναι ποιο δυσκολη…(ευχαριστο που δεν μασησε τα λογια του ο Μαρινος….ωστε να εχει αλλοθι..και ειπ οτι ειναι στα χερια μας)….
    ..πολλοι οι τραυματιες…..μακαρι να βγαλει λαγο απο το καπελο ο Μαρινος
    υγ2..
    ενστικτο πειτε το …
    προσδοκεια
    ευχη…
    αλλα βλεπω 2-0..στην ρεβανς…..με πολυ αγχος ομως,,,

    και μου απαντησες φιλε Σταυρο..

    09/08/2018 19:10 at 19:10
    Μην ανακαλύπτεις ζητήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Η ΑΕΚ έχει συνέχεια και είναι σημαντικό πως ο Ουζουνίδης ποντάρει σε αυτό…..

    -και πριν ο αλεκτωρ λαλλησει τρεις….
    κοιτα παρακατω ..και θα δεις τι θα επακολουθησει….μεσα στην χρονια…
    υγ…
    προκριση με Βιντι…και σοβαρη και σημαντικη ενισχυση..(ποιοτητα + ποσοτητα )…ωστε να βγει η χρονια..και να μπορεσεις να διεκδικησεις μεχρι τελους τους στοχους σου….
    υγ1…
    αν δεν μπορει Μανταλος-Μπακασετας-Λιβαγια-Σιμοες-Μαρινος…
    να αποκλεισουν την Βιντι…
    και χρειαζονται Αραουχχο-Γιοχανσον-Βρανιες-Λαζαρο….
    τοτε προλαβαινουμε να τους διωξουμε και αυτους…και να παρουμε 8-9 ακομα παικτες …να παμε φτου και απο την αρχη

  4. Το ματς παει για 0-0 και οι δυο θα προσεχουν πολύ , ειδικα η Βιντι (παιζει και σε ουδετερο) μην φαει γκολ και μετα ανοιχτουν θα φανε και δευτερο… ξερουν την ΑΕΚ και ότι αν σκοραρουμε εχει τελειωσει η προκριση… οποτε πανε για το 0 και ότι προκυψει από καποια στημενη φαση.
    Με ένα 0-0 στην Ουγγαρια, στο δευτερο ματς φουλ αμυνα αυτοι και αντιπιθεσεις…, για αυτό θελουμε ένα γκολ και μπαινουμε ομιλους!. Η ενδεκαδα χωρις άλλες δυσαρεστες εκλπηξεις θα είναι ιδια με την Γαλατα οπου αντι του Λοπεθ θα είναι ο Χουλτ.

  5. Πάτροκλος

    O τρελαμένος μπάρμπας έχει στρωθεί με τον τεχνοκράτη του, πώς τον λενε αυτόν
    τον κουμανταδόρο…….. τον Παπαδόπουλο και μετράνε πόσα μιλόνια θα έλθουν και που θα πάνε.
    Ετοιμάζεται να εκδράμει στη Βουδαπέστη, γιατί χωρίς αυτόν ίσως και να γινει καμιά γκέλα
    Και το πρωτάθλημα πάλι δικό του θα ναι ότι και να δίνουν οι σφυρίχτρες

  6. Μητσάρας εσπρέσο

    Αχ μεγάλε ΜΑΝΟΛΟ και που μα μην μας εφερνες το Πρωτάθλημα τι αλλο θα διαβάζαμε.Η ιστορία έγραψε ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ ένας απο τούς καλύτερους προπονητές που πέρασε απο την ΑΕΚΑΡΑ.Για πάντα στην καρδιά μου……Στήριξη στον ουζουνιδη μέχρι τέλους όπως και με τον ΜΑΝΟΛΟ.

  7. Γιωργος 66

    Μακαρι η ατυχια με τους τραυματισμους (ή οπως αλλιως ονομαζεται αυτη η επιδημια) να σταματησει καπου εδω.
    Γιατι θα εχουμε -αν συννεχιστουν- ασχημες καταστασεις.
    Οταν μαλιστα μειναμε κατι παραπανω απο πιστοι στην τακτικη που χαραξαμε στον τομεα των μεταγραφων.
    Οι τελευταιες προσθηκες δηλαδη θα γινουν μετα το τελος των αγωνων του Αυγουστου, βροντοφωναζε ολο το συστημα της επισημης ΑΕΚ τοτε.
    Και να τα αποτελεσματα.
    Οι λυσεις περιοριζονται βασικα λογω τραυματισμων, αλλα και λογω της κακης προετοιμασιας και κινητικοτητας στο μεταγραφικο μετωπο.
    Εχουμε ακομα κι απο αυτους που ηρθαν υποτιθεται σαν πρωτες και αναγκαιες λυσεις , προβλημα πληρους ενσωματωσης (π.χ Πονσε).
    Ο σοφος λαος δεν εχει βγαλει τυχαια το ‘καλλιο γαιδουροδενε’ και το ‘των φρονιμων τα παιδια’….
    Καταλαβαινω πολυ καλα το στερεοτυπο οτι 29,30 και 31 Αυγ μπορει να σου κατσουν καποια μεταγραφικα λαυρακια.
    Ο κινδυνος ομως να προσαρμοστουν και να παιξουν αυτοι κατα τον Νοεμβριο ειναι μεγαλος.
    Αν αυτοι οι 2 που μας χρειαζονται άμεσα (χαφ-εξτρεμ) δεν υπολογιζονται στα πρωτα ματς του πρωταθληματος και στα κρισιμα στους ομιλους, τοτε ειναι πιθανο αυτο να κοστισει .
    Μαζι με την λειψανδρια (θλασεις κτλ) κανεις 2-3 γκελες και το πουλακι πεταξε.
    Δεν μπορω να καταλαβω τι πειραζε , να ερχοταν αυτος ή αυτοι που χρειαζομαστε και να γυμναζοταν παραλληλα με την ομαδα κι ας μην ηταν ετοιμοι να μπουν αμεσως στα ματς με τη Σελτικ.
    Θα ηταν ισως ομως στα επομενα.
    Κερδος δεν θα ηταν για το καλο της ομαδας..;;;

    Ο σχεδιασμος φετο ηταν ερασιτεχνικος, για τις προκλησεις και τη χρυση ευκαιρια που μας εκατσε μ αυτη τη Βιντι.
    Ευχομαι ολοψυχα ολα να πανε καλα.

  8. https://www.transfermarkt.com/cska-moscow/startseite/verein/2410?saison_id=2017
    https://www.transfermarkt.com/club-brugge-kv/startseite/verein/2282?saison_id=2017
    https://www.transfermarkt.com/celtic-glasgow/startseite/verein/371
    https://www.transfermarkt.com/aek-athens/startseite/verein/2441?saison_id=2017
    παραπανω ειναι τα ροστερ της περυσινης τσκα και μπριζ, της φετινης σελτικ και της περυσινης ΑΕΚ
    οποιος αναφερει οτι η σελτικ ειναι ομαδαρα σε σχεση με μπριζ (γιατι για τσκα ουτε καν συζητηση) τοτε ειναι εκτος τοπου και χρονου
    παρακατω παραθετω και το ρανκινκ της ουεφα για χωρες
    https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/crank2018.html
    οπου φαινεται που ειναι η ρωσια με το βελγιο αλλα και που ειναι η…σκωτια πιο κατω και απο κυπρο
    αλλα και των συλλογων
    https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/trank2018.html
    οπου η σελτικ χωρις αντιπαλο να μονοπωλει στη σκωτια ειναι πολυ κατω απο τσκα και ισα με μπριζ την οποια εμεις περυσι πεταξαμε εξω νωρις αλλιως σιγουρα θα ηταν πολυ πανω της σελτικ…
    και θυμιζω οτι η ΑΕΚ η περυσινη στο ξεκινημα δεν ειχε αραουχο, ειχε το λιβαγια που τοτε τον λεγαμε λιβαδια γιατι ηταν ανετοιμος και στα ματς με μπριζ επαιξε μολις 55 λεπτα αφου αποβληθηκε χανοντας το δευτεο παιχνιδι και μοναδικους φορ αλμειδα και κατα συνθηκη το κλωναριδη αφου ο γιακουμακης ηταν τραυματιας…
    αν σκεφτουμε οτι απο την ομαδα ελειπαν χουλτ και στη θεση του ειχαμε βινισιους, ενω ηταν ανετοιμοι ακομα και χωρις ψυχολογια πρωταθλητη ουτε αερα ευρωπης μιας και προπερσι ειχαμε φυγει σβηστα απο τη σεντ ετιεν…τοτε το να συγκρινεις χιμενεθ με ουζουνιδη ειναι οχι αστοχο, αλλα μαλλον εκ του πονηρου…
    παρατηρηση που εχω εγω οντας και περσυι και φετος στο γηπεδο (με μπριζ μεσα και σελτικ μεσα) ειναι οτι η περυσινη ομαδα πρεσαρε πιο ψηλα και οι ζωνες της ηταν εξω, ενω η φετος κοντεψαμε να παιζουμε αμυνα…μεσα στη περιοχη μας, καθως επισης και η σαφως καλυτερη περυσινη φυσικη κατασταση σε σχεση με φετος μεχρι τωρα (για τραυματισμους θα το θιξω αλλου)…
    στα θετικα η δουλεια στο ψηλο παιχνιδι σε αμθνα και επιθεση

    • Όχι άλλο transfermarkt! Μιλάμε για τη ΜΠΟΥΡΔΑ του αιώνα! Το ranking δεν παίζει μπαλα! Μπαλα βλέπουμε στο ΓΗΠΕΔΟ, εκει είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και εκει η ΣΕΛΤΙΚ ήταν μακραν καλύτερη της ΤΣΣΚΑ! Για τη Μπριζ, τι να πω, μια πολύ ΜΕΤΡΙΑ ομάδα! ΜΗΔΕΝ στην ΑΘΗΝΑ, μηδέν και στο ΒΕΛΓΙΟ με αριθμητικό πλεονέκτημα. Ο ΕΝΓΚΕΛΣ που στο transfermarkt έχει εκατομμύρια, είναι άξιος να δέσει τα κορδόνια του ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ; Εσυ θα πλήρωνες για να πάρεις αυτόν στην ομάδα σου, αντί του Λαμπροπουλου;

      Κάτι ακόμα. Πρόσφατα η ΣΕΛΤΙΚ απέρριψε 25εκ ΛΙΡΕΣ για τον ΤΙΡΝΕΥ και η ΑΕΚ 8εκ ευρώ για τον ΛΙΒΑΓΙΑ! Αλήθεια, μιλας ακόμα για transfermarkt??????

      • δε παω με βαση το τρανσφερμαρκτ απλα δινουν μια ταση…
        σαφως και δε παιζουν τα ρανκινκ αλλα πολλες φορες τα στατιστικα δειχνουν την αληθεια…ετσι ξερουμε οτι οταν τρως συχνα γκολ απο κορνερ μαλλον εχεις προβλημα και δεν ειναι συγκυριακο…οταν αποκλιεεις σκωτσεζους 5 φορες μαλλον δεν ειναι συγκυριακο…οταν δεν εχεις αποκλεισει ρψσσους ποτε μαλλον δεν ειναι συγκυριακο…
        αν κρινεις οτι με εναν τιρνι που οντως ειναι παικταρας και 2 μετριους προς καλους παικτες, τον εντσαμ και τον τεμπελε (που δεν επαιξε παρα 20 λεπτα ανετοιμος στα 2 ματς) ειναι καλη ομαδα η σελτικ…
        αν δεν ειδες οτι τα στοπερ τους ηταν ολα χειροτερα του εγκελς…αν δεν ειδες οτι ο αρχηγος τους ηταν ενα αλυγιστο ρομποτ ξυλοκοπος…και οι υπολοιποι γκριφιθς ρογκιτς για τα μπαζα…τοτε δε βλεπουμε ιδιο αγωνα…

        • Πας από το ένα θέμα, στο άλλο. Σου απάντησα για transfermarkt/ranking, πήγες στην αξία παικτών και με όλο το σεβασμό, κανεις μεγαλύτερο λάθος. Ο ΝΤΣΑΜ, που θεωρείς μέτριο προς καλό, σήμερα, θέλει 5 Νατχο μαζί, Γι αυτό δεν μένει ελεύθερος, αλλά ΚΟΣΤΙΖΕΙ! Αλλαγή τον Σινκλερ των 25εκ. Έβαλαν. Ξέχασες τον Εντουαρντ. Ναι, τα στόπερ τους ήταν σαν τον Ενγκελς (όχι και χειρότεροι), αλλά σαν ΟΜΑΔΑ πάντα, επιμένω, είδα ταχύτητα και αυτοματισμούς που σε καμία περίπτωση δεν έβγαλε η ΤΣΣΚΑ.

          • δε παω απο κανενα θεμα στο αλλο… απανταω σε οσα αναφερεις…ο νατχο που λες περασε ουεφα στον ομιλο του τσου λου και εκει αποκλειστικε στους 4 απο την αρσεναλ περυσι…
            https://www.transfermarkt.com/cska-moscow/spielplan/verein/2410/plus/0?saison_id=2017
            αυτο που ειδες η ανεση απο cska η σιγουρια η ηρεμια του δε θα μας αποκλεισετε ποτε που εβγαζε ηταν θεμα ποιοτητας φιλε μου… ακινφεεφ, σενικοφ μαριο φερναντεζ, ντζαγκοεφ, γκολοβιν, βιτινιο, μουσα…για βαλτα κατω λιγο και δες… δεν ειναι τυχαια τα ρανκινκ της ουεφα οπως λες…ουτε οτι με σκτωτσεζους τριβουμε τα χερια μας…εδω ο μπαοκ τη σπαρτακ που τερματησε 10 βαθμους πισω απο την cska περυσι και εχει 2 κλασεις χαμηλοτερες πιοτικο ροστερ, αν δεν επνιγε 2 γκολ ο τερματοφυλακας στη τουμπα και δεν εμενε απο το πρωτο ημιχρονο με 10 στη ρωσια (που και με 10 παραλιγο να αποκλειστει) θα αποκλιοταν… μη συγκρινουμε τωρα οτι να ναι… ειδες εντουρντ στο πρωτο ματς εσυ? επειδη βαζει σε ψαραδες και την πατρικ θιστλ γκολ? μπαλα δεν ακουμπησε…ποιος σινκλερ 25 εκ.? μιλας στην αγγλια που κοστολογει τον κραουτς 60? και εναν απιθανο μαλλια που ειχε παρει πριν κανα πενταρι χρονια η λιβερπουλ 45 εκ? ο σινκλερ ποτε? αλλαγη ειναι πεθαμενος παικτης… μη λεμε οτι θελουμε
            παμε τωρα στη σελτικαρα…3 απο την αντερλεχτ περυσι μαζεψε (το ειχε παρει η μπριζ απο το πρωτο γυρο το πρωταθλημα και καποιοα στιγμη ειχε ξεφυγει πανω απο 15 βαθμους) …θες και με ρωσσους? 3 στο ουεφα και απο τη ζενιτ που τερματιζε τεταρτοπεμπτη στη ρωσσια 30 βαθμους πισω απο τις πρωτες λοκομοτιβ και τσκα…
            που την ειδες την ομαδαρα? βλεπετε τι συμβαινει γυρω σας ή οτι να ναι πιστευετε?

            • Είδα το Α ημίχρονο πέρσι με ΤΣΣΚΑ. Δεν άλλαξαν 3 πασες! Μόνο η ΑΕΚ είχε φάσεις και αν δεν φοβόταν ο Χιμενεθ, θα νικουσαμε. Επισης, έχουμε περάσει τη ΣΠΑΡΤΑΚ αλλά και τη ΔΥΝΑΜΟ στην πορεία για τους 4, μιας και τα έχεις ισοπεδώσει ολα! Ρώσοι δεν ηταν;

              • ωραίο μου πλυντήριο

                Αποκλειστήκαμε από Λοκομοτίβ όμως, άσε που η σπαρτακ τότε περισσότερο ως σοβιετική λογίζεται αφού μόλις είχε πέσει η ΕΣΣΔ και το χρήμα δεν είχε προλάβει να χρειαστεί ξέπλυμα. Η σέλτικ πρέρχεται από ένα αστείο πρωτάθλημα αλλά προσωπικά έχει τον σεβασμό μου λόγω ιστορίας και λαού, πράγματα που δεν τα έχει η τσσκα, η φανέλα της δηλαδή μετράει πιο πολύ. Η τσσκα όμως τα τελευταία χρόνια είναι πιο συνεπής και πιο σοβαρή ομάδα, πως να το κάνουμε;

                Ρε με τα ψυχολογικά του Χιμένεθ θα ασχολούμαστε ακόμη; ο άνθρωπος πήρε μια ομάδα που είχε κάτι ¨αιώνες¨ να πάρει πρωτάθλημα και να πατήσει σε ευρωπαϊκούς ομίλους, την έκανε ΟΜΑΔΑ και κατάφερε και τους 2 στόχους αντιμετωπίζοντας 1,000 προβλήματα. Θυμόμαστε την ομάδα του Ραβούση και κανείς δεν παραγνωρίζει ότι ήταν και έργο του πολυπαλαίμαχου.

                Ο Ουζουνίδης το πάει μια χαρά, δεν τον περιμένουμε στη γωνία όπως φαντασιώνονται κάποιοι που πολεμούσαν συστηματικά πέρσι τον προπονητή της Α.Ε.Κ.

                • 1. Με τη ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ, θυμάσαι, ΚΡΙΜΑ…ΝΤΕΜΗΣ, σωστά?
                  2. Δεν ασχολούμαι με τα ψυχολογικά του Χιμένεθ, αναγνωρίζω στον απόλυτο βαθμό την προσφορά του, ενώ δεν μου αρέσει η φιλοσοφία του, στο συγκεκριμένο αγώνα ΦΟΒΗΘΗΚΕ, πώς να το κάνουμε?

                  • ωραίο μου πλυντήριο

                    1. Σωστά, έκλαιγα κοτζαμ μαντραχαλος από τα νεύρα μου στην ευκαιρία του ντεμη.
                    2. «Γουστα» βγάζουμε όλοι, αλλά το αποτέλεσμα είναι το μοναδικό αντικειμενικο κριτήριο αξιολογησης. Αλλά ακόμη κι αν πούμε ότι ΦΟΒΗΘΗΚΕ στο συγκεκριμένο ματς, ας σκεφτούμε το ροστερ που ειχε διαθεσιμο και τι παραστάσεις είχε ως τοτε αυτό το ροστερ. Τα δεδομένα φέτος δεν είναι τα ίδια με πέρσι. Τέλος δεν είναι παράλογο ένας ποδοσφαιριστης να εξιδανικευει μια κατάσταση, ειδικά όταν στα ματς με την τσσκα πχ δεν ήταν ούτε στη 18αδα αν δεν κάνω λάθος.

                    • Πως σου φανηκε το..ΝΤΕΜΗΣ με κεφαλαια πλυντηριε? ))
                      Παντως στην συγκριση Σελτικ -ΤΣΣΚΑ,ενταξει..η διαφορα ειναι εμφανεστατη..Οταν σεντραρει το αριστερο σου μπακ..και το δεξιο σου,αναμεσα σε 3!! σκοραρει..ενταξει τι να λεμε..Και μονο η παιδικη χαρα που ειδαμε για αμυνα φτανει,αλλα ας προσθεσουμε και κατι ακομα..Πως παιζει μια ομαδα που ειναι ηδη εκτος με το 2-0..Οπως ειπε κι ο Μαρινος..ειναι φυσιολογικο να βγει να πιεσει,να ρισκαρει..κι εμεις το ιδιο θα καναμε..Ναι προσεχε πιο πολυ την αμυνα ο Μανολο..αλλα δεν θα θελα να δω την ΤΣΣΚΑ να ΠΡΕΠΕΙ να βαλει 2 γκολ…ουτε να μας πετυχαινε με 10 σε πρωτο παιχνιδι στη Ρωσια..Τεσπα,αυτο που νομιζουν καποιοι ειναι οτι ανεβαζουμε την ΤΣΣΚΑ για να μεγαλωσουμε τον Μανολο.Ειναι αστειο αυτο.Πιο πιθανο ειναι να μεγαλωνει η Σελτικ για να ..κοντυνει ο Μανολο..Κριμα..

                    • ωραίο μου πλυντήριο

                      STE o καθένας δίνει έμφαση εκεί που θέλει. Κατά τα άλλα κρίμα όπως λες κι εσύ

                    • ροστερ πρωταθλητισμου

                      Πω πω Λοκομοτιβ, τωρα μου ηρθε ποια Λοκομοτιβ λεγατε, το χα απωθησει τελειως. Και ποιος δεν εκλαιγε εκεινο το βραδυ. Καταραμενη Πεμπτη, με θυμαμαι να ακουω το ματς Πεμπτη δημοτικου στα γερμανικα με τον ΑΕΚτζη ιδιοκτητη του φροντιστηριου αφου ειχε τελειωσει το μαθημα μεχρι να ερθει να με παρει ο πατερας μου και να ‘μαστε στην τσιτα, μετα να εχω λαλησει απο την αγωνια να φτασουμε σπιτι γρηγορα να προλαβω το τελος. Τελικα το φαγαμε στα πανηγυρια στο αμαξι και την εβγαλα κλαιγοντας κανα μισαωρο. Απο τοτε για γουρι αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι να ακουω ματς της ΑΕΚ στο ραδιοφωνο του αυτοκινητου, μονο απο κινητο. Τι θυμαστε και σεις απο τις χειροτερες οπαδικες βραδιες..

                      @ΣΤΕ: Για τα περι εμφασεων, παλιοτερα και εμενα με τσιτωνανε περιεργα σχολια για τον Ντεμη. Πλεον ουτε καν, τα διαβαζω αταραχος και ικανοποιημενος. Δεν υπαρχει ποδοσφαιρικη φυσιογνωμια ομαδας με τετοια επιρροη στον φιλαθλο κοσμο της ομαδας του τα τελευταια 30 χρονια. Εδω εχει φυγει δεκα χρονια, δεν παταει καν γηπεδο και ακομα καιγονται για το που ειναι ,ψαχνονται να συγκρινουν τα ασυγκριτα, να του χρεωσουν ψευτικα κινητρα για τα λαθη του και περιοδους που δεν ειχε κανενα ρολο ή επεμβαση, αν κανει εκπομπη, τι λεει, τι εγραψε στα σοσιαλ κτλ. Τατουαζ στην καρδια ο Ντεμαρος οχι μονο για μενα που τον αγαπαω γιατι εξαιτιας του,μετα τον πατερα μου φυσικα, εγινα φουλ ΑΕΚ αλλα ακομα και για τους αλλους που τους ανεβαινει η πιεση ακομα.

              • ωραίο μου πλυντήριο

                Επίσης νεκτάριε μάλλον έχεις μπερδευτεί κάπου. Η Α.Ε.Κ τη χρονιά που έπαιξε με την σπαρτακ δεν πέρασε καμία δυναμό, αλλά αποκλείστηκε στη συνέχεια από την τορίνο παρά την γκολάρα του μπατίστα. Μάλλον θα λες για την πρηγούμενη χρονιά που περάσαμε τη δυναμό ΔΡΕΣΔΗΣ και στη συνέχεια αποκλειστήκαμε από την μαρσέιγ του ταπί.

                • Όχι φίλε μου, μιλάω για μία ακόμα πρόκριση απέναντι σε Σοβιετική ομάδα, επειδή ο Βασίλης ανέφερε ότι δεν προκριθήκαμε ποτέ με τέτοιες ομάδες. Διάβασε ξανά, γράφω στην πορεία προς τους 4 και μιλάμε για ομαδάρα.

                  • ωραίο μου πλυντήριο

                    Συγκρίνουμε το ποδόσφαιρο σήμερα με αυτό πριν 40χρονια;! Τότε εκτός από τη δυναμό αποκλείσαμε 2 αγγλικές ομάδες, όχι σκοτσεζικες, αγγλικές! Ας το κάνουμε και σήμερα λοιπόν.

                    • Πάμε πάλι. Ανέφερε ένας συνομιλητής (Βασίλης) ότι η ΑΕΚ δεν απέκλεισε ποτέ ομάδα από τη Ρωσία. Το έκανε 2 φορές και μάλιστα ομαδάρες, αυτό ανέφερα, δεν έκανα σύγκριση. Ελπίζω να έγινε κατανοητό τώρα.

                      Επιπρόσθετα, ομάδα που έχει νικήσει τη ΜΙΛΑΝ και τη ΡΕΑΛ, έχει πιθανότητες να νικήσει κα την…ΜΠΕΡΝΛΙ τουλάχιστον…ε?

                    • ωραίο μου πλυντήριο

                      Τι σχέση έχει η μπερνλι με την πρωταθλητρια ή τη 2η κ 3η ομάδα της Αγγλίας;

              • καλα εσυ περυσι ειδες το ματς με τη τσκα και παρατηρησες οτι δεν αλλαξαν πασα? χαχαχα το οτι εδειχνε μια ομαδα που ειχε τη σιγουρια οτι 100 φορες να παιξουμε δε θα τη κερδισουμε δε το παρατηρησες? παραλιγο να παιξει τελικο γιουροπα λιγκ και εσυ μου λες δεν αλλαξε πασα? επα;ιξε με ομαδαρες στο τσου λου και κερδισε και εσυ επιμενεις οτι ο χιμενεθ ειχε ψυχολογικα?
                βρες μου αλλον με αυτο το υλικο να επεκλειε τοσο εκωφαντικα τη μπριζ πρωταθλητρια βελγιου περυσι και μετα μιλαμε

                • 1. Κάτσε και δες το παιχνίδι ξανά, μιλάς ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ.
                  2. Επειδή δεν θα βγάλουμε άκρη, ας αφήσουμε να μιλήσει κάποιος που ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να το κάνει στο ΜΕΓΙΣΤΟ βαθμό σε σχέση με εμένα και εσένα, σωστά?

                  ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: »Είμαι πέντε χρόνια στην ομάδα, η Σέλτικ ήταν η καλύτερη αντίπαλος. Η ΤΣΣΚΑ δεν είχε τέτοια εμπειρία, τέτοια σιγουριά. Για να έρθει μια ομάδα εδώ μέσα και να μας κλείσει πάει να πει ότι έχει κυριαρχία και ρυθμό.»

                  Δεν ξέρω αν πηγαίνεις στο ΓΗΠΕΔΟ, τέτοια ΟΜΑΔΑ, όπως σωστά είπε ο συνονόματός σου, δεν πέρασε από το ΟΑΚΑ αυτά τα χρόνια…

                  • επειδη ημουν μεσα σου λεω…οτι τετοιοι κατσαπλιαδες δεν εχουν ξαναπερσαει στην αμυνα…να πετανε τη μπαλα σε αμαρκαριστη πασα πλαγιο…ξερω οτι δε θα σε πεισω οποτε δεν εχει νοημα…αλλα δες τα αποτελεσματα της μιας και της αλλης και κρινε μονο σου…
                    ακομα και ο 5ος στοπερ (στην Αθηνα επαιξε επειδη ελειπε ενας απο τους στοπερ και η μπριζ αγωνιστηκε με 3 στην αμυνα) της μπριζ, ο ενγκελς καλυτερος ειναι απο τα κρεατα της σελτικ…οσο για το οτι μας εκλεισαν… κατσε να δουμε γιατι εμενα μου φανηκε μεγαλο προβλημα φυσικης καταστασης που περυσι δεν ειχαμε

  9. Παρακολουθώ τα σχόλια και ενώ λέω δεν θα συμμετάσχω, δεν μπορώ να παραμείνω απαθής μπροστά σε τέτοιες ασυναρτησίες.
    1. Καλά, υπολογίζετε τον μετριότατο ΚΟΝΕ στις απουσίες?
    2. Η ΣΕΛΤΙΚ, όπως είπε ο Λαμπρόπουλος ήταν μακράν η καλύτερη ομάδα που αντιμετωπίσαμε τα τελευταία 3 χρόνια.
    3. Ενώ παίζαμε με τόσο ΓΡΗΓΟΡΗ ομάδα, δεν υστερήσαμε στο transition ούτε μία φορά.
    4. Η παιδική χαρά (του Χιμένεθ) στις στατικές φάσεις ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Πήραμε ΑΡΙΣΤΑ αμυντικά και σκοράραμε!
    5. Πόσο χειρότερος του Βράνιες απεδείχθει ο Λαμπρόπουλος? Αν υπολογίσουμε δε και συμπεριφορές (είδατε τι έκανε?), άστα…
    6. Πόσο χειρότερος του Τσιγκρίνσκυ απεδείχθει ο Οικονόμου, ο οποίος είναι πιο γρήγορος και πηδάει ψηλότερα?
    7. Να συγκρίνουμε Ανέστη με Μπάρκα?
    8. Ο ΑΛΕΦ (εδώ είμαστε) θα προσφέρει περισσότερα στο παιχνίδι μας από τον εξαιρετικό Γιόχανσον.
    9. Ο ΧΟΥΛΤ υπήρχε? Κλήση στην Εθνική Σουηδίας. Αυτό για να ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ κάποια στιγμή ότι ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΕΚ, βελτιστοποιεί τους παίκτες.

    Ας περιμένουμε λοιπόν και τα παιχνίδια με ΒΙΝΤΙ και ΠΑΣ, έστω και με όλες αυτές τις απουσίες για να δούμε και άλλο δείγμα.

    Επιπρόσθετα, το ΡΟΣΤΕΡ της ΑΕΚ θα κλεισει στις 31 Αυγούστου. Η χρονιά είναι μεγάλη, έτσι δεν λέτε? Αν η ομάδα είναι καλά, δεν έχει ανάγκη τον Αραούχο για να περάσει τη ΒΙΝΤΙ και να νικήσει τον ΠΑΣ. Τα γρανάζια που θέλει θα τα προσθέσει ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΕΣΟΔΩΝ (Europa ή CL) και καλά κάνει, γιατί ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ δεν ξεπλένει χρήμα και δεν ΦΟΡΤΩΝΕΙ την ομάδα με μελλοντικές υποχρεώσεις. Αν έχετε ΟΡΕΞΗ, ψάξτε και διαβάστε τι έγινε στην ΡΟΣΤΟΦ όταν έφυγε ο Σαββίδης…θα είναι σαν να βλέπετε το μέλλον εδώ…

    • Έτσι ακριβώς

    • καβουρομανα

      διαβασμενος και ψαγμενος.Φιλε να μας τιμας με τα γραπτα σου συχνοτερα.

    • Πράγματι, υπάρχουν παίχτες που εξελίσονται μαζί με την ομάδα. Επίσης είναι σίγουρο ότι γίνεται χριστή διαχείριση. Πρέπει όμως να γίνουν και επενδύσεις στο έμψυχο υλικό. Ίσως δεν χρειάζεται να περιμένουμε σε ποια διοργάνωση θα παίξουμε. Αποκλείεται να δοθούν υπέρογκα ποσά ακόμα και αν παίζουμε τσ.λιγκ καθώς υπάρχουν ήδη παίχτες καλοί σε Αγγλία και Ιταλία που δεν υπολογίζονται και έρχονται άνετα αρκει να γίνει σωστή και γρήγορη διαπραγμάτευση. Το αν θα παίξουμε τσ.λιγκ θα επιρρεάσει μόνο το πρεστίζ της ομάδας στα μάτια του οποιουδήποτε μεταγραφικού στόχου, τίποτε άλλο.
      Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα που δείχνουν ότι όλα είναι θέμα σωστής διαπραγμάτευσης την σωστή χρονική στιγμή, απλά πιστεύω ότι δεν έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους για αυτό….

  10. Μπραβο μαγκες, πριν το κρισιμο ματς με Βιντι που θα κρινει εν πολλοις αν μπουμε Τσ Λιγκ καθεστε και αναπολειτε Χιμενεθ, να τα διαβαζει ο Ουζουνιδης (λεμε τωρα) και να του φτιαχνει η διαθεση…….!!! κατα ταλλα καποιοι και καλα ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ περσυ με Μανολο δεν δεχοταν κουβεντα και οποιος του εκανε κριτικη δεν ηταν ΑΕΚ!! Τωρα ακομα δεν επιασε δουλεια ο Ουζου, εχουμε και τοσους τραυτισμους και αντι να ασχολουμαστε με το τωρα , θα συνεχιζουμε τη Καυ@@ντα στον ταυρομαχο… Καταλαβαινω αυτους που ειχαν φτιαξει τη Χιμενιαδα στο μυαλο τους να ειναι ξενερωμενοι γιατι δεν υπαρχει παραμυθι (μανολο) αρα δεν υπαρχει και δρακος (αρνητες του Ισπανου ωστε να τους βρισουμε στα σχολια) αλλα οι υπολοιποι τι αναπολειτε??!!! Στηριξτε το προπονητη θα δουμε ωραια μπαλιτσα φετος

    • Αλέξανδρος

      Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω. Δε μασάει απο τέτοια ο κάθε σοβαρός προπονητής.
      Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς απο το ηλιόλουστο Πόρτο Ράφτη

      • Καλημέρα αδερφέ μου και καλά μπάνια.

        ΥΓ Προφανώς και δε θα μασήσει ο Μαρίνος, χάρην λόγου το είπα. Αλλα όχι πέρσυ να γίνεται ο κακός χαμός εδω μέσα για το Χιμένεθ που θέλανε κάποιοι φίλοι να είναι στο απυρόβλητο επειδή »είναι προπονητής της ΑΕΚ» λες και ο Ουζου τωρα δεν ειναι… Είναι πολύ νωρίς για κριτική και για προπονητές και για στόχους και για όλα. Περνάμε Τσ.Λιγκ και έπειτα όλα θα μπούν σε μία σειρά, ποιο ξεκάθαρα δε γίνεται. ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ

        • Αλέξανδρος

          Oι συγκρίσεις κατα τη διάρκεια της σεζόν θα είναι αναπόφευκτες, διότι πέρυσι η ΑΕΚ έκανε μια σχεδόν ονειρική σεζόν απο κάθε άποψη.
          Θα λένε πχ πόσο καλύτερος ήταν ο Μανόλο απο το Μαρίνο, πόσο καλύτερος ήταν ο Αραούχο απο τον Πόνσε κλπ.
          Ειδικά στα άσχημα αποτελέσματα οι συγκρίσεις θα δίνουν και θα παίρνουν, και το θεωρώ εν μέρει φυσιολογικό.
          Είναι όπως όταν χωρίσεις απο την κουκλάρα – έρωτα της ζωής σου, ασυναίσθητα κάθε φορά θα τη συγκρίνεις με τις επόμενες διότι αυτήν θεωρούσες ως την ιδανική.
          Μέχρι να βρείς τον επόμενο μεγάλο έρωτα φυσικά.
          Και ο ΑΕΚτζής λοιπόν μέχρι να πάρει το επόμενο πρωτάθλημα θα νοσταλγεί τους προηγούμενους

    • Στο οτι αυτα που γραφουμε ειναι πολυ πιθανο να τα διαβαζουν τ αποδυτηρια μας ,γενικα,οπότε ισως και να παιζουμε ενα μικρο ρολο στη διαμορφωση ψυχολογιας συμφωνω απολυτα.Πολλες φορες εχω αντιπαρατεθει με οσους χαρακτηριζουν..οπως χαρακτηριζουν παιχτες μας..Αλλα αυτο δεν το βλεπω να γινεται με τον Μαρινο.Δεν εχω διαβασει μεχρι τωρα κατι αρνητικο γι αυτον και προσωπικα ανυπομονω να δω οτιδηποτε διαφορετικο προσθεσει ενας νεος προπονητης.Θεωρω μεγαλη τυχη που ειχαμε τον Μανολο και ολα οσα καταφερε με σοκαριστικες απωλειες και με μια ομαδα που ηταν -50παιχνιδια δουλεμενη,σε σχεση με φετος,ηταν αθλος.Αλλωστε κι ο ιδιος ο Μαρινος το εχει αναφερει καποιες φορες.Προσωπικα οσο στηριζα Μανολο,τοσο στηριζω Μαρινο γιατι πρωτον νευριαζω με οσους κανουν κριτικη για κατι που δεν ξερουν στο ελαχιστο και δευτερον ειναι νομος να στηριζεις οποιον φοραει τη φανελλα.Απ τον Κετσπαγια μεχρι τον Αινταρεβιτς.Οπότε διαφωνω καθετα με οσους αναφερονται στον Μανολο,σαν ταυρομαχος,οπως θα κανω και το ιδιο αν αρχισουν οι ειρωνιες για τον Μαρινο αν κανουμε 2,3γκελες,ακομα και σερι!
      Απλα στην προσπαθεια στηριξης του νεου προπονητη,δε χρειαζεται να υποβαθμιζουμε οτι εκανε ο πρωην.ΠΡΕΠΕΙ να συνυπολογισουμε οσα εγραψα στην αρχη,για να κρινουμε δικαια!! τι καταφερε και με ποιους.Οι αδικιες ειναι αυτες που δημιουργουν προβληματα γιατι διαστρεβλωνουν ολη την ιστορια.Δεν μπορει να λεμε,να συγγκρινουμε καταστασεις οταν στη μια περιπτωση εχεις Μανταλο,πχ, και στην αλλη οχι.Ουτε να ξεχναμε τα +50 παιχνιδια εμπειριας που εχουν οι παιχτες,μονο και μονο για να πουμε τι μαματος ειναι ο Μαρινος.Μαζι του,ευχομαι να ξεπερασει τον καθε προπονητη που ειχαμε,αλλα οχι μειωνοντας τα οσα εκαναν οι πρωην,αλλα με οσα θα προσθεσει αυτος..Οπότε η προσεγγιση με χαρακτηρισμους..ταυρομαχος..χιμενιαδα..παραμυθι Μανολο..ειναι ΑΚΡΙΒΩς αντιθετη μ αυτο που λεμε στηριξη..οποιος τους κανει ειναι πολυ πιθανο να τους επαναλαβει αλλαζοντας το επιθετο..και ΚΥΡΙΩΣ προσθετουν αδικια που με τησειρα της διαστρεβλωνει την Ιστορια..

  11. Mολεντο, Κουρμπελη, Κονε η Γιαγιαλο, εξτρεμ, Μπεργκ η ισοδυναμο φορ για να εχουμε αξιοπρεπεια στους ομιλους εαν περασουμε την Βιντι

  12. 1. Όταν η ομάδα ήταν πλήρης έπαιζε ωραίο ποδόσφαιρο. Με την Μπρυζ έπαιξε πολύ όμορφα. Με τη Σέλτικ παίζαμε κλεφτοπόλεμο.
    2. Κακά τα ψέματα Σταύρο, η ομάδα είναι σημαντικά αποδυναμωμένη.
    Δυστυχώς δεν υπάρχει διάθεση ενίσχυσης. Όλα γίνονται με την αρχή της ελαχίστου προσπάθειας. Είναι κρίμα να μη βοηθάμε αυτά τα παιδιά.
    3. Εξηγείς κάπως το ρεκόρ των θλάσεων που έχουμε; Μήπως τελικά η λειψανδρία οδηγεί σε κόπωση;
    4. Τι θα γίνει με αυτούς που δεν υπολογίζονται;
    Στις άλλες ομάδες με κάποιο τρόπο αποχωρούν. Σε εμάς μένουν μέχρι να λήξει το συμβόλαιο. Έχουμε δυνατότητες διαπραγμάτευσης;
    5. Πως γίνεται ο Πόνσε που έχει μήνα στην ομάδα να μην είναι έτοιμος; Υποτίθεται ότι αυτοί θα ήταν όλοι έτοιμοι.
    6. Αν πήραμε τον Άλεφ για να παίζει ο Γαλανόπουλος τότε…. Αν δεν δώσουμε χρήματα δεν πρόκειται να δούμε ποιοτική ενίσχυση.
    7. Βλέποντας τους άλλους διεκδικητές φαίνεται ότι χάνουμε έδαφος.
    8. Η Βίντι δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Θα πρόκειται για αποτυχία αν αποκλειστούμε.

    • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

      Σαφεστατα και ειναι πολυ αποδυναμωμενη η ομαδα, ιδιως τωρα μετα τους αλλεπαλληλους τραυματισμους ,
      για τους οποιους ειναι υπαιτιο το προπονητικο τημ…..
      Επαναλαμβανομενη συμπτωση παυει να ειναι συμπτωση…

    • Εβαλες πολλά. Ωραίο, άσχημο, το θέμα ήταν να είναι αποτελεσματικό. Και πέρυσι ήταν σε εντυπωσιακά μεγάλο βαθμό. Δεν βλέπω να μην υπάρχει διάθεση ενίσχυσης. Αλλο η αργοπορία, άλλο δεν υπάρχει διάθεση. Δεν έχω επαρκή εξήγηση για τις θλάσεις. Ο μόνος που ξέρω να μην υπολογίζεται είναι ο Αϊντάρεβιτς και αναζητείται ομάδα για να αποχωρήσει. Ο Πόνσε ανεβαίνει, όπως θα είδες και στο τελευταίο ρεπορτάζ. Πήραν τον Αλεφ για να υπάρχουν περισσότερες επιλογές στη μεσαία γραμμή. Δεν βλέπω την ΑΕΚ να υπολείπεται έναντι κάποιου, αλλά καθρέπτης για όλους θα είναι το γήπεδο. Η Βίντι είναι σκληρή ομάδα, θα είναι αποτυχία αν δεν περάσει η ΑΕΚ

  13. Καλημέρα Σταυρο. Νομιζω ειμαστε υπερβολικοι αναφορικα με τη φοβικη προσεγγιση του Χιμενεθ σε σχεση με αυτη του Ουζουνιδη. Κατ αρχας, η Μπριζ δεν ειμαι τοσο κατωτερη απο τη Σελτικ. Η Άντερλεχτ που τεεματησε με 10+ βαθμους κατω απο τη Μπριζ, πανω κατω τις ιδιες εντυπωσεις με τη Σελτικ αφησε στο Τσ.Λ. (ηταν στον ιδιο ομιλο). Και με Χιμεμεθ η ΑΕΚ ηταν σαφως ανωτερη απο τη Μπριζ. Τωρα με τη Σελτικ δε θα ελεγα το ιδιο.
    Με ΤΣΣΚΑ (καλυτερη απο Σελτικ οπως πιθανον και η Σπαρτακ βασει και των εμφανισεων στο Τσ.Λ.) ειχε κανει τραγικα λαθη ο Χιμεμεθ οπως εκανε συχνα λογω διαφορων κολληματων του. Ωστοσο η ομαδα επαιζε με φορ τον ξεκαθαρα ανετοιμο Λιβαγια, ενω ειχαν χρησιμοποιηθεί 4 παιχτες που στην πορεια φανηκε οτι δε μπορούσαν να βοηθησουν. Και παρολα αυτα, η ΑΕΚ δεν απειληθηκε ιδιαιτερα σε ροη αγωνα (με τη Σελτικ περισσοτερο απειληθηκε).
    Τωρα, σε αντιθεση με τον Χιμενεθ, ο Ουζουνιδης ειχε εναν κορμο που πηρε πρωταθλημα. Δε νομιζω οτι ο Ουζουνιδης θα τα χε παει καλα με Σελτικ αν δεν ειχε στρωμενη απο μοναδες ομαδα. Οταν ουσιαστικα παιζεις χωρις φορ, λογικο ειναι να χεις μια πιο φοβικη προσεγγιση.
    Τη φοβικη προσεγγιση του Χιμενεθ δεν τη δικαιολογω στα εντος Ελλαδος ντερμπι. Αλλα δε διαβαζα ιδιατερα για φοβικη προσεγγιση οταν πηραμε το διπλο στο καραισκακι. Παροτι ξεκαθαρα ο Χιμενεθ ειχε αδικαιολογητα τετοια προσεγγιση.
    Επισης, περυσι διαβαζαμε παντου οτι τον Α γυρο η ΑΕΚ επαιζε την καλυτερη μπαλα. Κατι που στον β γυρο λογικα σταματησε να ισχυει αφου η ομαδα επαιζε στα κοκκινα, ενω δεν αντικατασταθηκαν και οι Μανταλος- Γιοχανσον. Τα λεω αυτα επειδη ακομα και οσοι ασχολουνται με τα της ΑΕΚ τα χουν ξεχασει. Δεν ειναι οτι με Χιμενεθ πονουσαν τα ματια μας. Λες και ειχαμε δει πολλες φορες στην Ευρωπη την ΑΕΚ να χανει ευκαιριες με το τσουβάλι σε ευρωπαικα ματς (οπως εχασε με Ντιναμο, Αουστρια και Ριεκα).

    • Δημήτρη δεν υπάρχει καμία υπερβολή. Υπήρχαν ματς, που ο Χιμένεθ τα αντιμετώπιζε με τρόπο που κρατούσε την ομάδα. Σου θυμίζω πως η ΑΕΚ έφτασε να προσαρμόζεται ακόμα και στον τρόπο παιχνιδιού του ΠΑΣ ή του Αστέρα. Αυτό δεν αναιρεί, πως βελτίωσε πολύ την ομάδα, πως έβγαλε χαρακτήρα σε δύσκολες στιγμές. Για μια ομάδα που είχε 24 χρόνια να πάρει το πρωτάθλημα, το τελευταίο που με ενδιέφερε πέρυσι ήταν το θέαμα

  14. καβουρομανα

    ακομα και αν αποκλειστουμε, δεν θα ειναι η συντελεια. συνεχιζουμε στο γιουροπα. Ομως αν το σκεφθεις αλλιως, δηλ ΄΄με την βιντι παιζω ρε γαμωτο, αν την περασω κουναω σεντονι μετα απο χρονια΄΄τοτε πρεπει να τα δωσεις ολα. Η ομαδα φετο δεν μπορει να κριθει ακομα, λογω τραυματισμων , μη ικανοποιητικης ενσωματωσης των νεων [εδω υπαρχει μεγαλη ευθυνη των υπευθυνων για την καθυστερηση αυτη], αλλα τα δειγματα γραφης ειναι καλα. Δεν παιρνας ετσι ευκολα μια σελτικ, με πολυ καλο παιγνιδι εκει μεσα, και εξυπνο στησιμο εδω.Ομως οπως εδειξε το γκαλοπ, καθε περαιτερω ενισχυση ειναι αναγκαια και επιθυμητη. Ειδικα σε δυο θεσεις, ενος χαφ με ισσοροπια στα αμυντικα και δημιουργικα στοιχεια και ενος μπουκαδωρου εξτρεμ, που να σκοραρει κιολας

    • Συντέλεια δεν θα είναι, αλλά τεράστια χαμένη ευκαιρία θα είναι. Δεν μπορώ να πιστέψω πως θα βρεθεί στο άμεσο μέλλον πιο βατός αντίπαλος από τη Βίντι. Οχι ομάδα της πλάκας, ούτε της σειράς, αλλά εμπόδιο που καλείται να ξεπεράσει η ΑΕΚ για να βρεθεί στους ομίλους

  15. Για μενα το παν θα ειναι η ψυχολογικη κατασταση των παικτων…Η Βιντι εχει παιξει περισσοτερα ματς απο τη Σελτικ, αρα ο Ουζουνας θα εχει περισσοτερο υλικο, αρα η λογικη λεει οτι και παλι μπορουμε να περιμενουμε αριστο διαβασμα του αντιπαλου…
    Οποτε το βαρος πεφτει στους παικτες…Το να εισαι φαβορι κρυβει κι αυτο τις παγιδες του. Μπορει να σου στερησει ποσοστο συγκεντρωσης και μαχητικοτητας ή μπορει να σε αγχωσει κιολας…Υπαρχει μια γκριζα ζωνη αναμεσα σ αυτες τις 2 καταστασεις που κρυβεται η επιτυχια.Αν η ομαδα συντονιστει με αυτη τη γκριζα ζωνη, θα περασουμε…
    Ειτε περασουμε παντως ειτε οχι, ειναι ενα θεμα το οτι για ακομα ενα κρισιμο ματς τον τελευταιο χρονο, ο προπονητης μας θα κοιταει τον παγκο και θα τον πιανει κριση πανικου.
    Ξερεις, αυτο το συναισθημα που το χερι σου ακουμπαει την τσεπη σου και δεν αισθανεται το κινητο? ή οταν εχεις αργησει για κατι σημαντικο και το μετρό ερχεται σε 11 λεπτα? Αυτο…
    Σε 10 μερες τελειωνει η μεταγραφικη περιοδος οποτε μετα τη Βουδαπεστη πρεπει να υπαρξουν ανακοινωσεις, αλλιως μοιραια θα υπαρξουν κι αλλα ματς σαν αυτο και μαλιστα συντομα…

  16. ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.. ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ..ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ..ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΒΡΑΝΙΕΣ-ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ-ΚΟΝΕ-ΛΑΖΑΡΟ-ΑΡΑΟΥΧΟ..ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΚΡΙΝΣΙ-ΛΟΠΕΖ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΑΝΕΤΟΙΜΟ..

    ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ 8 ΒΑΣΙΚΟΥΣ…

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΣΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!!

    ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ 2 ΕΧΤΡΕΜ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ OFF..ΜΠΟΓΕ-ΑΛΜΠΑΝΗΣ..ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡ ΑΝΕΤΟΙΜΟ- ΠΟΝΣΕ..

    ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ…ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΣ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΟ ΡΟΣΤΕΡ!!!!

    ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ ΘΕΛΟΥΜΕ 3 ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ..ΑΠΟ ΤΑ 25 ΜΥΡΙΑ ΕΣΟΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΑ 3 ΓΙΑ 3 ΜΠΑΜ ΤΟΥ ΜΥΡΙΟΥ..ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΧΡΟΝΙΑ…

    • Παντελης

      Καλά τα λες με Αραούχο κονέ και Γιόχανσον περάσαμε την Μπρυζ. Ρε τι διαβαζουμε εδώ μεσα?ειναι αποδυνάμωση ο Οικονόμου ο Αλέφ ο Λιβαγια που δεν έπαιζε με μπρυζ

    • Κακό νέο φίλε Nik : η κλαψο- δεν θεραπευτεται, μια ζωή μιζέρια ?… όλα στραβά τα βλέπεις…

    • Δε νομίζω πως ο Μάνταλος θα είναι ανέτοιμος. Πιστεύω πως θα παίξει μόνο εφόσον είναι 100% έτοιμος και αυτό θα συμβεί. Για τις ανάγκες ενίσχυσης συμφωνώ και εκτιμώ πως θα γίνουν

  17. Ωραία προσέγγιση, συμφωνώ στα περισσότερα. Διαφωνώ μόνο με «το πλεονέκτημα της συνοχής της περυσινής ομάδας». Αφενός γιατί από την περυσινή ομάδα λείπουν πολλά σημαντικά γρανάζια. Κι αφετέρου γιατί είναι σα να λέμε ότι κακώς κάναμε 5-6 μεταγραφές και θέλουμε άλλους 2-3 ακόμη (δες την ψηφοφορία Σταύρο), αφού έτσι θα χάσουμε το «το πλεονέκτημα της συνοχής της περυσινής ομάδας».

  18. ωραίο μου πλυντήριο

    Ατυχής η σύγκριση τσσκα-σελτικ, για να σαι δίκαιος παίξε με το σελτικ-μπριζ. Επίσης ξεχνάς ότι στην αυτοπεποίθηση της φετινής ομάδας μεγάλο μερίδιο έχει ο Χιμένεθ, το μέταλλό της αυτός το σφυρηλάτησε, ενώ η φετινή ευρωπαϊκή εμπειρία ήταν ανύπαρκτη πέρσι τέτοιο καιρό.

    Εδώ είμαστε και σχολιάζουμε θετικά τις μέχρι σήμερα ημέρες και έργα του Ουζουνίδη, αλλά δεν χρειάζεται να αδικούμε τον προκάτοχό του απλά για να επιβεβαιώσουμε την παγιωμένη μας θέση, η οποία ευτυχώς για την Α.Ε.Κ διαψεύστηκε.

  19. Αλέξανδρος

    Καλού-κακού πάντως ας ξεσκονίσουν τα δελτία τους ο Βασιλομπίλαρος με τον Λύμπε 😛

    • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

      χωρια η πλακα , με τοσο λιγους παικτες βλεπω συντομα να ερχονται καταστροφες….ιδιως στο πρωταθλημα..

      • Αλέξανδρος

        Ήρθαν σχετικά αργά οι νέοι Μήτσομ. Είχαμε που είχαμε ελλείψεις, δεν είναι έτοιμοι και αυτοί αλλά τί να κάνουμε .. τώρα πάμε μ’οτι έχουμε

        • ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21

          σαφως παμε με οτι εχουμε….το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα αρχιζω κι εγω να εκνευριζομαι με αυτες τις ελλειψεις….που προσωπικα στηριζα και στηριζω αναφανδον τον τιγρη και τη διοικηση του..
          Ομως ουδεις υπερανω κριτκης…..μονο ο Θεος.

          • καβουρομανα

            συμφωνω απολυτα, ολοι, ακομα και ο μελισσανιδης της τεραστιας προσφορας, κρινεται. Ομως στο τελος, οταν κανουμε ταμειο, και οχι σε μια φαση μεταβατικη. Εκεινο που ανησυχει τον κοσμο, ειναι η ελλειψη υπευθυνων θεσεων απο την διοικηση προς τους οπαδους, που εχουν μονο τους δημοσιογραφους για ενημερωση, για το τι μελει γενεσθαι με την μεταγραφικη μας ενισχυση που ολοι βλεπουμε οτι ειναι αναγκαια

            • Αλέξανδρος

              Τί θα έπρεπε να έχει η ΠΑΕ? έναν τελάλη που να ενημερώνει κάθε μέρα πόσοι παίκτες θα έρθουν και ποιοί θα φύγουν?
              Όπως λες όλοι κρίνονται στο τέλος. Αρα στο ενδιάμεσο εμείς μπορούμε να διατυπώνουμε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας, οι δημοσιογράφοι ενημερώνουν και η ΠΑΕ κάνει τη δουλειά της αθόρυβα.
              Τώρα αν τα λάθη και οι καθυστερήσεις κοστίσουν στην ομάδα τίτλους και διακρίσεις, το ταμείο θα γίνει στο τέλος.

              • καβουρομανα

                λεμε ουσιαστικα τα ιδια, δεν νομζεις ομως οτι αν εβγαινε ο ιδιος ο μελισσανιδης, και δηλωνε ευθαρσως οτι ετσι εχει η οικονομικη μας πολιτικη[χωρις απαραιτητα να δωσει και εξηγησεις για το γιατι, διοτι υπαρχουν και πραγματα που δεν ειναι ανακοινωσιμα], θα τελειωνε καθε κουβεντα και ψιθυρος?Αν αυτου εχουν εμφανισθει ΄΄δηλωσεις΄΄ του , πανω στην ενταση της στιγμης, που τον δειχνουν αρνητικο στο θεμα μεταφραφες, πραγμα που δεν ισχυει, γιατι επι ημερων του εγιναν και σπουδαιες κινησεις με πολλα μηδενικα

                • Αλέξανδρος

                  Νομίζω πως αυτά δε χρειάζεται να μας τα πει κάποιος δημόσια, τα βλέπουμε στην πράξη. Σφιχτή οικονομική διαχείριση (σε υπερβολικό βαθμό κάποιες φορές) και έσοδα-έξοδα.
                  Τώρα που πάνε τα έσοδα και αν θα δοθούν κάπου αλλού δεν το ξέρουμε.
                  Το 2013 όταν ανέλαβε το managemet το είπε ξεκάθαρα πως κανένας Μελισσανίδης δεν πήρε καμία ΑΕΚ και θα φτιάξει μια ομάδα που θα στέκεται στα δικά της πόδια, με προτεραιότητα το γήπεδο.
                  Προφανώς πάνω στον ενθουσιασμό μας δεν δώσαμε σημασία σ’αυτή την κουβέντα όμως απο την πρώτη μέρα το βλέπουμε στην πράξη.
                  Πέρυσι που πήραμε το πρωτάθλημα ξαναείπε πως «δεν το περιμέναμε τόσο νωρίς, το περιμέναμε με το νεο γήπεδο» και πάλι δε δώσαμε σημασία.
                  Υπάρχει ενα σχέδιο απο το οποίο δεν παρεκκλίνει οσο και να φωνάζουμε εμείς. Τώρα αν στην πορεία έρθει και καμιά κούπα, καλοδεχούμενη. Αν δεν έρθει συνεχίζουμε μέχρι να ολοκληρωθεί το γήπεδο, αφού ταυτόχρονα η ομάδα κάθε χρόνο προοδεύει σε όλους τους τομείς.

                • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

                  Ολα αυτα τα εχει πει ο ιδιος ο Μελισσανιδης……Στην πρωτη συνεντευξη του ενωπιον ολων των ΜΜΕ στο Τατοι μολις ανελαβε την ομαδα το 2013. Δεν υποσχεθηκε ποτε μεταγραφες εκατομμυριων, αεροδρομιου κλπ. »Η ομαδα απο τα εσοδα της για να μην εξαρταται η υπαρξη της απο την τσεπη κανενος και να μην διαλυθει ποτε ξανα»……..Αυτα ειπε και δεσμευθηκε για: Αμεση επανοδο στην α΄εθνικη, δυνατη ομαδα που θα διεκδικει και θα καγτακτα τιτλους, γηπεδο στη ΝΦ. ……. Αν τωρα καποιοι εγκαθετοι και κομπλεξικοι τον πετροβολανε γι αυτο επειδη νομιζουν οτι μεσω γτου βρωμικου πολεμου στην ΑΕΚ θα χτυπησουν τον »ολιγαρχη» και το »κερδοσκοπικο ποδοσφαιρο» ‘η γιατι ετσι θα αποκτησουν τα 5 λεπτα δημοσιοτητας αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι ξεκαθαρη η πολιτικη της ομαδας. Ο Αλεξανδρος το παρουσιαζει πολυ σωστα το θεμα. Και επειδη τον Μελισσανιδη ως ποδοσφαρικο παραγοντα τον γνωριζουμε – με ολα τα καλα και ολα τα στραβα του – το σημαντικο ειναι να σκεφτουμε οτι ακολοθυθει πιστα το σχεδιο που εχει αποφασισει για την ομαδα και κυριολεκτικα δεν επηρεαζεται καθολου απο τα σχολια του κοσμου στο διαδικτυο.

    • Για την Τετάρτη λύσεις υπάρχουν. Το θέμα είναι πως έχει τέσσερα ματς σε δέκα μέρες και είναι θέμα ποιοι θα αντέξουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *