Κανείς δεν κρύβεται στο φως

Ο Τάσος Καπετανάκος blogάρει για την ΑΕΚ που αποφάσισε να κάνει τη ζωή της δύσκολη

Μια παλιά ποδοσφαιρόφατσα μου είχε πει πριν χρόνια «Όταν κερδίζεις, ξεχνάς τα πάντα. Το καλύτερο γιατρικό». Και κάθε φορά στα δύσκολα, τον θυμάμαι. Ετσι και τώρα. Ημέρα αγώνα, σε μία από τις 4-5 πιο δύσκολες έδρες της σεζόν μετά την Τούμπα, το Καραϊσκάκη και το Περιστέρι. Η Τρίπολη έχει πάντα δυσκολίες και η κουβέντα για τις μη μεταγραφές είναι η χειρότερη.

Όχι για εμάς. Όχι για τον κόσμο. Όχι για τη διοίκηση. Για την ομάδα. Αυτή που συστηματικά αδικείται από τον ίδιο τον οργανισμό της ΑΕΚ. Ελπίζω και εύχομαι απόψε να έρθει η νίκη, να ξεχαστεί η… μπόρα και να προχωρήσουμε. Γιατί απόψε θα μπουν στο γήπεδο αυτοί (στην πλειοψηφία τους) που σήκωσαν το πρωτάθλημα και αυτοί που την πήγαν στους «32» του Champions League.

Η γκρίνια για τις μη μεταγραφές είναι αναμενόμενη. Η κριτική είναι ακόμη πιο αναμενόμενη. Η εποικοδομητική βοηθά, το ανάθεμα κάνει κακό στην ΑΕΚ. Χειρότερο και από το να μην κάνεις καν μεταγραφή.

Η απόφαση της ΑΕΚ να μην προχωρήσει η ΑΕΚ σε μεταγραφή ούτε εξτρέμ, ούτε χαφ, δεν είναι χαρμόσυνο νέο. Δεν είναι καν κατανοητή, για να λέμε την αλήθεια. Λίγες ώρες πριν ο προπονητής μιλούσε για 1-2 (δύσκολες και καλές) μεταγραφές. Τις περίμενε προφανώς. Αρα δεν είναι σε ευχάριστη θέση.

Η ΑΕΚ αποφάσισε με την πολιτική της… να κάνει τη ζωή της πιο δύσκολη. Σε μια σεζόν που περιμένουν οι οπαδοί της να κάνει το back t back και να έχει μία αξιοπρεπή παρουσία στον όμιλο του Champions League. Λάθος. Όχι έγκλημα. Τα εγκλήματα τα ζήσαμε το 2013, όταν πέσαμε. Όταν βλέπαμε τον Μπουγαϊδη να βάζει αυτογκόλ και να πέφτουμε…

Μετά από μεγαλειώδη πρόκριση της ΑΕΚ στους ομίλους του Champions League, που θα της επέτρεπαν να είναι πιο άνετη στα οικονομικά στην αγορά, αποφάσισε να αποκτήσει μόνο τον Γιαννιώτα που… προέκυψε στην πορεία των ημερών. Πάλι καλά που προέκυψε και «γέμισε» το ρόστερ των γύρω-γύρω από τον φουνταριστό.

Προσωπικά θεωρώ ότι η ΑΕΚ έκανε λάθος. Μεγάλο για τον άξονα. Μικρότερο για τα άκρα.

Αν καταφέρει και «καμουφλάρει» ο Ουζουνίδης με σωστό πλάνο και τύχη αυτά τα λάθη και δεν τα δούμε, θα είναι ξανά πρώτοι μάγκες όλοι στην ΑΕΚ. Όπως όταν πήραν το πρωτάθλημα πέρυσι και έκαναν πολύ καλή πορεία στο Europa League. Όπως τώρα που την έβαλαν στους ομίλους του Champions League.

Αν πραγματικά ήθελαν παίκτες υψηλού επιπέδου, δεν υπάρχει δικαιολογία που δεν πήραν. Υπήρχε χρόνος για να προετοιμαστεί η ΑΕΚ, την οικονομική άνεση την έχει πλέον και οι άνθρωποι της έχουν αποδείξει ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις του κλαμπ. Και θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα ο ίδιος ο Μελισσανίδης και το τιμ του θα μετανιώσουν που δεν πήραν έστω τον χαφ. Διότι η ενεργοποίηση του Μοράν ή με Τσόσιτς στον άξονα, δείχνει πολύ… μικρό για αυτή την ΑΕΚ.

Κανείς δεν… πέθανε από την κριτική και δεν πρέπει να την φοβόμαστε. Ούτε η ΑΕΚ, ούτε εμείς.

Η κριτική αν έχει επιχειρήματα και προέρχεται από γνώστες του αντικειμένου, μπορεί να αποδειχθεί και άκρως πολύτιμη. Απαραίτητο συστατικό σε όλα αυτά, θα πρέπει να είναι η στήριξη στην ομάδα. Ειδικά εν μέσω τέτοιου πολέμου, όταν βλέπεις δύο εχθρούς να ενώνονται… επειδή είσαι εσύ ο εχθρός τους πια.

Κανείς δεν έχει δικαιολογία. Ο κόσμος να μην στηρίξει την ομάδα και τους παίκτες που τους τελευταίους μήνες τον έχουν… εκτοξεύσει εκεί που δεν περίμενε. Και η διοίκηση αν η ομάδα δεν πάει καλά φέτος και τα κενά… φωνάζουν στη πορεία.

Απαντες θα κριθούν, με βάση το αποτέλεσμα και την εικόνα, σε όποιο πόστο και αν είναι. Κανείς δεν κρύβεται στο φως. Και η ΑΕΚ ζει πια στο φως, έφυγε από το σκοτάδι. Ευτυχώς.

Δείτε επίσης

Βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά και στο τέλος …το πρωτάθλημα

Ο Τάσος Τσατάλης για την λογική που κυριαρχεί τις τελευταίες εβδομάδες εντός ΑΕΚ και την τεράστια σημασία των τριών αμέσως επόμενων αγώνων

177 Σχόλια

  1. το να γραφεται και να ανταγωνιστε δεν λεει τιποτα . για καποιον λογο πολλα πραγματα δεν δειχνουν να λειτουργου μεταγραφικος σχεδιασμος πολλοι τραυματισμοι…. καποια στιγμη αυτα θα φανερωθουν στο χορταρι.. το να κραζεται την διοικηση μας κανει γραφικους με την εννοια οτι ξεφτυλιζομαστε στους αντιπαλους … αυτοι που εχουν πιστη οτι η διοικηση τα τρωει δεν ξερει να λειτουργει η οτιδηποτε η θα καταρευσει η ομαδα η οτιδηποτε αλλο να μην ξαναπαει γηπεδο θα θορυβησει πολυ περισσοτερο

  2. Πριν μια βδομάδα έγραφα ότι τα λεφτά από EUROPA και CL είναι πολλά και δεν δικαιολογούν τις μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας. Έγραψα τότε ότι αν αυτά τα λεφτά πάνε στο γήπεδο,καλώς, να μας το πούνε όμως. Βγήκε τότε ένας εξυπνάκιας που μου ζητούσε να του πω πως μπορεί να γίνει αυτό, εννοώντας ότι η ΠΑΕ ΑΕΚ και η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ είναι δύο διαφορετικές εταιρείες και αυτό δεν γίνεται. Δεν είμαι γνώστης αλλά η κοινή μου λογική λέει δυο πράγματα: Σαφώς τα έσοδα -πολλά, δεν δικαιολογούν τα ελάχιστα που πήγαν για μεταγραφές. Ή τα λεφτά πηγαίνουν στο γήπεδο, ή αλλού. (Τελεία). Και έτσι όμως να είναι, μια μεταγραφή των 500,600,700 χιλιάδων θα μπορούσε να γίνει, έτσι τουλάχιστον να διασκεδαστεί η δυσαρέσκεια και η οργή του κόσμου, που έχει ξεπεράσει τα όρια.

  3. Γιώργος Isticlal

    Τα να φύγει ο Μελι ειναι ανοησίες. Αλλά από τη στιγμή που ακυρώθηκε η αυξηση μετοχικού κεφαλαίου της κατασκευαστικής με την οποία θα χρηματοδοτούνταν το γήπεδο, πρέπει να ενημερώσουν τον λαό της ΑΕΚ για το πλάνο χρηματοδότησης. Αν είναι να φτιαχτεί το γήπαδο με λεφτά της ΠΑΕ με κόστος το αδυνάτισμα του μπατζετ της ομάδας πρέπει να το γνωρίζουμε.

    • ροστερ πρωταθλητισμου

      Ποια ειναι η πηγη σου γι αυτο που λες για την ακυρωση της ΑΜΚ? Ποσταρε link.

      • Αλέξανδρος

        Με ενα πρόχειρο ψάξιμο βρήκα αυτό
        https://politisfx.gr/2018/07/23/ti-simainei-i-anaklisi-tis-afxisis-metoxikou-kefalaiou-tis-dikaefalos-ae/

        καθώς και αυτό:

        Ελπίζουμε κι ευχόμαστε οι άνθρωποι της «Δικέφαλος 1924 Κατασκευαστική Α.Ε.» να έχουν υπό έλεγχο το θέμα του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
        Γιατί το λέμε αυτό; Διότι συγκαλέστηκε έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων από τη «Δικέφαλος 1924 Κατασκευαστική ΑΕ» στις 21 Αυγούστου του 2018 με θέμα την ανάκληση της απόφασης για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 20 εκατ. ευρώ. Η απόφαση για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου είχε ληφθεί στις 21 Φεβρουαρίου 2018, όπου η απόφαση μιλούσε για έκδοση 2 εκατομμυρίων νέων μετοχών, με ονομαστική αξία 10 ευρώ έκαστη.
        Τώρα η ανακοίνωση αναφέρει: «Ανάκληση της από 21.02.2018 απόφασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας περί αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας κατά το συνολικό ποσό των Ευρώ είκοσι εκατομμυρίων (€20.000.000) με την έκδοση δύο εκατομμυρίων (2.000.000) νέων κοινών ονομαστικών μετά ψήφου μετοχών, με ονομαστική αξία και τιμή διάθεσης ευρώ δέκα (€10) εκάστη.
        Σε περίπτωση μη επίτευξης της απαιτούμενης απαρτίας για το θέμα της ημερήσιας διάταξης, οι μέτοχοι καλούνται σε A’ Επαναληπτική Γενική Συνέλευση την 3 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10.30 και σε Β’ Επαναληπτική Γενική Συνέλευση την 14 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10.30, αμφότερες στον ίδιο τόπο (στα γραφεία της Εταιρείας) για να αποφασίσουν επί του ιδίου ως άνω θέματος».
        Τότε γινόταν λόγος για ύπαρξη ενδιαφερόμενων νέων επενδυτών. Λέτε να βρέθηκαν οι ενδιαφερόμενοι; Λέτε να βρέθηκαν τα απαιτούμενα κεφάλαια; Ή δεν υπήρξε το ανάλογο επενδυτικό ενδιαφέρον;
        ——————————————————————————————————————————
        Δεν ξέρω τι ισχύει

        • ροστερ πρωταθλητισμου

          μμμμ ενδιαφερον……
          21 Αυγουστου αυτο.
          Ειχαμε προκριθει με την Σελτικ και ειχαμε ηδη τα 12 στην τσεπη οταν εγινε συγκλιση εκτακτη ΓΣ…
          Ευχαριστω Αλεξ. Κατι δεν παει καθολου καλα εδω…

  4. AMBER ALERT: Αναζζητουνται οι δημοσιογραφαρες-σουβλακοφαγοι της ΑΕΚ; Πειναμε. Θελουμε το σανο μας.

  5. memara λειπεις. Εμφανισου να πεις ενα γεια.

  6. https://www.facebook.com/JohnTsiliR21/videos/288612315201242/ Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες. Όλα θα μείνουνε στη γη.

  7. trikalinos aektzis

    Τίθεται κι ένα άλλο θέμα επιπλέον έστω και την ύστατη στιγμή αν είναι να ρεφαρει η ομάδα έστω με μια μεταγραφή …Πόσο σίγουροι είναι στην ΠΑΕ πως οι υπεύθυνοι θα μιλούν εξ αρχής με τον καθ αυτού μάνατζερ του ποδοσφαιριστή ; Βρε παιδιά , πέρα από τις απανωτές επικοινωνιακές σφαλιάρες , πέρα από τον κάκιστο προγραμματισμό των μη εναλλακτικών στόχων , σε ποιον θα πει κάποιος πως οι υπεύθυνοι έχαναν χρόνο συζητώντας με κάποιον που πίστευαν πως είναι ο μάνατζερ ενός ποδοσφαιριστή ενώ στην πορεία φανερώθηκε ο πραγματικός εκπρόσωπος του ; Τέτοιος ερασιτεχνισμος ούτε σε ομάδα τοπικού πρωταθλήματος…

    • Αλέξανδρος

      Εντάξει αυτά μαθαίνονται, δε μπορεί να συζητάνε με κάποιον αν δεν έχουν τσεκάρει πως είναι πράγματι νόμιμος εκπρόσωπος.
      Οι παίκτες που παίζουν στο εξωτερικό έχουν πολλούς εκπροσώπους, πχ το παικτάκι ο Κάιπερς έχει Έλληνα και Βελγο manager.
      Με τον Έλληνα η ΑΕΚ τα συμφώνησε και με το Βέλγο τσακώθηκαν.

  8. ΕΝΑΣ που να φοραει παντελονια δεν υπαρχει ρε εκει στη διοικηση να βγει να εξηγηση τι εγινε και δεν εγινε μεταγραφη ποιος φταει και τι θα γινει..? Δηλαδη απο τοσους ελευθερους παιχτες δεν μας κανει κανενας?

    • Αλέξανδρος

      Λογικά αυτή τη στιγμή επικρατεί αναβρασμός και προσπαθούν μπας και τους κάτσει τίποτα τελευταία στιγμή.
      Οτι είναι να εξηγήσουν θα το δούμε μετά τη Δευτέρα που θα έχει λήξει η προθεσμία για τους παίκτες του CL

      • Μακαρι να ειναι ετσι και να το σωσουν εστω την τελευταια στιγμη..Αν δεν το κανουν ουτε τωρα δεν υπαρχει καμια δικαιολογια μετα και απο το κραξιμο που εχει πεσει παιχτες υπαρχουν ας πληρωσουν παραπανω τωρα ετσι οπως τα εκαναν..Πραγματικα αυτο που καταφεραν να ξενερωσουν τοσο πολυ τον κοσμο μετα απο τετοιες επιτυχιες ειναι απιστευτο..

    • ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ–ΛΑΧΕΙΑ–ΤΣΑΜΠΕ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ…

  9. Κώστας Κ.

    Τι αν φανούν στο τέλος οι ένοχοι; Το αποτέλεσμα μετράει. Και η ομάδα χάνει τη μεγαλύτερη ευκαιρία των τελευταίων 30 ετών να βγει από το καβούκι της, να αποκτήσει υπόσταση όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη. Γιατί τελικά μόνον αυτό το τελευταίο εγγυάται τη συνέχεια της οικονομικής ευρωστίας. Γι’ αυτό και είναι ακατανόητα όσα έγιναν φέτος. Και οι τσιγγούνηδες θα έπρεπε να ήθελαν να έχουν τις βάσεις για να βγάζουν συνεχώς χρήματα.
    Μ’ αυτά κι αυτά ξεχάσαμε σήμερα το τέταρτο δυσκολότερο για την ομάδα μας ματς του πρωταθλήματος. Η ομάδα πρέπει να προσπαθήσει. Η νίκη είναι επιτακτική για πολλούς λόγους βαθμολογικούς και ψυχολογικούς. Έστω και τεχνητά, θα μάς γλιτώσει από την εσωστρέφεια που βλέπω να καλπάζει εναντίον μας. Με το μαχαίρι στο στόμα. Αλλιώς…χαθήκαμε!

  10. Βεργίτσης

    Πάντως για να τα λέμε όλα:

    Η όποια ενημέρωση για τον Νεμάνια Ραντόγια και τις μεταγραφές που δεν θα γίνουν… δεν είναι επίσημη… Εννοούμε ότι θα μπορούσε κάποιος να την έχει βγάλει και από το κεφάλι του…
    Η επίσημη ΑΕΚ ΔΕΝ έχει τοποθετηθεί ακόμη στο θέμα των μεταγραφών ή των μη μεταγραφών. Υπολείπεται ένα διάστημα λιγότερο των 48 ωρών για να πάρει η ομάδα κάποιον παίκτη με τη μορφή του ελεύθερου και να τον δηλώσει μέχρι το πρωί της Τρίτης στην ΟΥΕΦΑ για το Champions League.

    Τα όσα γράφονται του τύπου «αν δεν βρούμε κάποιον που να μας κάνει, δεν θα κάνουμε μεταγραφή», αφήστε να το δούμε στην πράξη… Η ΑΕΚ εδώ και χρόνια αγοράζει παίκτες με τη μορφή των ελεύθερων. Μην προδικάζετε τίποτα λοιπόν και περιμένετε…

    Τώρα αν θα είναι παίκτης από το πάνω ράφι, παίκτης γνωστός από το παρελθόν ή ότι άλλο, μένει να το δούμε στην πραγματικότητα…

    Α και μια άλλη λεπτομέρεια… Ελεύθερους για το ελληνικό πρωτάθλημα μπορούμε να πάρουμε μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου. Αυτά…

    • Αλέξανδρος

      Εννοείται πως αν θέλουν να κλείσουν τρύπες υπάρχει χρόνος.
      Τέτοιες ώρες είναι που μετρά η οργάνωση και οι γνωριμίες.
      Και φυσικά το μπάτζετ.

  11. Το αν ειναι εγκλημα ή οχι θα φανει στη διαρκεια της σεζον. Τετοια ευκαιρια να ξεφυγεις απο τους αντιπαλους σου δεν θα ξαναβρεις εκτος αμα παρεις ξανα το πρωταθλημα που αυτη τη στιγμη φανταζει πολυ δυσκολο. Μην ξεχναμε οτι εμεις σε σχεση με περσι εχουμε αποδυναμωθει ενω οι 2 βασικοι αντιπαλοι μας εχουν δυναμωθει και μαλιστα αρκετα.

    Υ.Γ. Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται, το οποιο ηταν γλυκοπικρο. Διοικητικα κακο, αγωνιστικα καλο. Μην ξεχναμε οτι ο προπονητης ζητησε 2 παιχτες στη βασικη προετοιμασια και αργησαν να ερθουν 2 εβδομαδες και επισης ζητησε 2 δυνατες μεταγραφες στο τελος με τα λεφτα του τσ.λ. και δεν ηρθαν καν.

  12. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕ με τις μεταγραφές…Προσωπικά το μόνο που με ένοιαζε είναι να μην ξαναέρθουν παίχτες ονόματα απλά για να πούμε ότι κάναμε μεταγραφές και να μην βλέπονται του στυλ Ζαρντελ, Λέσκοτ και όπως θα δούμε Τουρέ… Επίσης με ένοιαζε τα παιδιά που μάτωσαν την φανέλα πέρυσι να μην αδικηθούν και δεν παίξουν CL που είναι το όνειρο όλων των ποδοσφαιριστών. Όποιος ήθελε ΑΕΚ έπρεπε ήδη να έχει έρθει από την προετοιμασία, να σπάσει τα πόδια του με τους ξυλοκόπους και τότε ναι να παίξει. Έτσι τα βλέπω εγώ, σίγουρα λάθη έγιναν αλλά όπως κάνω και εγώ πολλά με τον ίδιο τρόπο καταλαβαίνω και των άλλων. Όσοι είστε λογιστές και κοιτάτε πόσα πήρε και πόσα έδωσε για μεταγραφές γιατί δεν στηρίζετε το μπάσκετ;;;;; Γιατί απλά δεν είστε ΑΕΚ, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ποτέ ο ΑΕΚτζης δεν κοιτούσε τα συμβόλαια το μόνο που τον ένοιαζε είναι η ομάδα να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο όπως τότε με την Λεβερκούζεν που η ανωτερότητα της ΑΕΚ με της εκείνης χρονιάς πρωταθλήτριας Γερμανίας ήταν τουλάχιστον εμφανής. Με την νίκη σήμερα, πάντως είναι πολύ δύσκολο ματς συν ότι θα μείνουμε με 10 παίχτες ή θα δώσει πέτσινο πέναλντι στον Αστέρα για να προηγηθεί….

    • Ενα ψεμα. Οσα γραφεις ειναι ενα ψεμα. Να μην αδικηθουν τα παιδια που ματωσαν περσι τη φανελα και να παιξουν τσουλου. Χχαχααχαχαχα. Αραουχο, Λαζαρος, Βρανιες, Γιοχανσον. Οι στυλοβατες του τιτλου. Ουτε καν Κονε δεν μπορεσε να παρει. Και ο Μασουντ πηρε πρωταθλημα δλδ και αυτος κακως εφυγε; Η Λεβερκουζεν λεει πρωταθλητρια. Νεβερκουζεν τη φωναζουν στη Γερμανια. Ξερεις γιατι; Γιατι δεν πηρε ΠΟΤΕ πρωταθλημα. Αλλο καλη η ομαδα η τοτε Λεβερκουζεν και αλλο πρωταθλητρια. Δεν φτανει που δεν ξερεις τι σου γινεται εχεις και το θρασος να μας μεταφερεις και την ημιμαθεια σου και να μας λες οτι δεν ειμαστε και ΑΕΚ οσοι κανουμε κριτικη. Ημιμαθης ξερολας στην καλυτερη, πληρωμενο τρολακι στη χειροτερη.

  13. Εμείς γράφουμε όσα γράφουμε, και καλά εμείς οι φίλαθλοι που την ήπιαμε, και θα την πίνουμε στην πορεία, ο Μαρίνος τι τους έφταιγε που τον άφησαν να πιστεύει και να βγαίνει δημοσίως να δηλώνει ακόμη και την τελευταία ημέρα.? αν εμείς κακώς ανησυχούμε για όσα γίνονται και λέμε όσα λέμε γιατί βγήκαν σήμερα με τις δηλώσεις για τον Κονέ? ο Κονέ δεν έχει φίλους μέσα στα αποδυτήρια ? Δεν μιλάει με τους παίκτες μας? Οι παίκτες μας δεν μπαίνουν οπως εμείς στα blogs να βλέπουν τι γίνεται, τι γράφεται? Πριν από εμάς λοιπόν θα έπρεπε να ανησυχούν αυτοί που διοικούν και να προστατεύουν την ομάδα. Ούτε έτσι έπρεπε να πράξουν για τις μεταγραφές, ούτε έπρεπε να ανοίξουν μέτωπα με ποδοσφαιριστές, δεν το θέλεις κύριε, μην τον παίρνεις, δεν χρειάζεται να βγαίνεις να δηλώνεις και να το παίζεις μάγκας. ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ πριν από εμάς, τα γράφω αυτά για να προϊδεάσω για το σημερινό αποτέλεσμα στην Τρίπολη.. και τις πράξεις μιας διοίκησης που δεν ξέρει τι θα πει ευθύνη και σωστή διαχείριση ανθρώπων και ομάδας.

    • Γιώργος25

      Τέσσερις ημέρες μετά τη μεγαλύτερη επιτυχία της ομάδας μαζί με το πρωτάθλημα, τέσσερις ημέρες μετά το οριστικό και ουσιαστικό κλείσιμο της πενταετίας της «Επιστροφής» και του «Ερχόμαστε – Ήρθαμε», το μόνο σίγουρο είναι ότι η ομάδα, με την πρόκρισή της στο Champions League, έχει πλέον επιστρέψει στο ιστορικά αρμόζον επίπεδο στο οποίο ήταν σχεδόν πάντα.
      Έκλεισε λοιπόν η πενταετία της επιστροφής μας με απόλυτη και ίσως και απροσδόκητη επιτυχία.
      Από εδώ και πέρα λοιπόν, και συγκεκριμένα από την Τρίτη το βράδυ, η ομάδα μπήκε σε ένα άλλο επίπεδο, τόσο ως προς τις προσδοκίες του κόσμου της, όσο και ως προς τις ευθύνες και τους στόχους του ίδιου του Club.
      Επόμενος στόχος της Α.Ε.Κ. είναι η εγχώρια καθιέρωσή της ως πρωταθλήτρια, κυπελλούχο, νταμπλούχο, καθώς και η συνεχής πρόοδος σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
      Οι χειρισμοί λοιπόν της διοίκησης από την Τρίτη και μετά, μας δείχνουν ότι αυτοί που στελεχώνουν σε θέσεις κλειδιά την ομάδα είναι ανεπαρκείς για τις νέες αυτές απαιτήσεις της ομάδας. Λειτούργησαν ερασιτεχνικά, χωρίς να μπορούν να βρουν εναλλακτικές -αλλά το ίδιο καλές- επιλογές για την ενίσχυση της ομάδας, και αγνόησαν τον προπονητή ο οποίος μας έβαλε στους ομίλους και αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο για την ομάδα.
      Δυστυχώς, υπονομεύουν τόσο την ομάδα και τον προπονητή, όσο και τα ίδια τα κατορθώματά τους μέχρι τώρα. Όχι επειδή οι υπάρχοντες ποδοσφαιριστές στερούνται σεβασμού και εκτίμησης από εμάς. Ποτέ δεν θα υποτιμήσουμε τους παίκτες που έχουν καταφέρει άθλους. Έχουν ήδη γράψει ιστορία και θα μείνουν για πάντα στις καρδιές μας, και θα συνεχίσουν να γράφουν ιστορία.
      Ωστόσο, αν ως διοίκηση σέβεσαι κι εσύ τους παίκτες και τον προπονητή σου, τους κάνεις τη ζωή πιο εύκολη και τους πλαισιώνεις με όσους ακόμα ποδοσφαιριστές και συμπαίκτες χρειάζονται.
      Πλέον, το λάθος έχει γίνει. Κατά τη γνώμη μου είναι εγκληματικό γιατί είναι πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι η φετινή χρονιά. Με νταμπλ και καλή παρουσία στους ομίλους η ομάδα ξεφεύγει. Με κακή παρουσία και απώλεια πρωταθλήματος κάνουμε πισωγύρισμα.
      Και η διοίκηση θα έπρεπε να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να συνεχιστεί η πρόοδος της ομάδας και να μην υπάρξει πισωγύρισμα.
      Υ.Γ. Πολύ σωστός είσαι για αυτό που γράφεις για τον Κονέ. Δεν θα έπρεπε να λέγεται το ο,τιδήποτε μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους παίκτες της ομάδας, καθώς και ο,τιδήποτε είναι προσβλητικό για έναν παίκτη που βοήθησε πολύ στο περσινό μας κατόρθωμα.

  14. 1)Νέα τηλεοπτική συμφωνία 1 έτους με NOVA 5 μύρια
    2)Νέα συμφωνία με Capelli Sports 5 μύρια για 3 χρόνια
    3)10 μύρια απο Europa
    4)25 μύρια τουλάχιστον απο την είσοδο στους ομίλους CH.L. με όλο το market pool
    5)3.5 μύρια απο μεταγραφή Βράνιες
    6)13.000-15.000 διαρκείας μέχρι τώρα
    Έκανε μόλις 2 συμβόλαια στον Λιβάϊα+Αλμπάνη(400.000 που ουσιαστικά ήταν άτυπα «κλεισμένος» απο Ιανουάριο), πήρε 4 δανεικούς εκ των οποίων οι 3 με οψιον αγοράς(ο Πόνσε είναι ουσιαστικά ΜΟΝΟ δανεικός)+2-3 ελεύθερους(συμπεριλαμβάνω μέχρι και τον τρίτο τερματόφυλακα….ήμαρτον πια)….μετά απο τόσα έσοδα αυτή είναι η οικονομική πολιτική και η επιβράβευση-επένδυση της διοίκησης της ΑΕΚ την κρίσιμη αυτή στιγμή-ευκαιρία που μπορεί να έρθει η εκτόξευση για την ομάδα.
    Χαφ και εξτρέμ ενδεκαδάτους χθες έπρεπε να φέρει….ΔΕΝ υπάρχουν δικαιολογίες και ότι έγινε ήταν εις γνώση του Μαρίνου.

  15. Η ΟΜΑΔΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ (ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑΣΕ) ΚΥΤΤΩΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΣΑΝ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΦΡΕΝΑΡΕ ?ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ…

  16. Και όμως είναι έγκλημα,αν σκεφτεί κανείς ότι στους ομίλους δεν θα έχουμε Λιβάγια και Λόπεζ σε πάνω από τα μισά παιχνίδια, δύο απ τους πιο ποιοτικούς μας παίκτες. Όσο για το πρωτάθλημα και το ότι μπήκαμε στους ομίλους γίναν και τα δύο με τη ψυχή στο στόμα και με πολύ τύχη και αυτοκτονίες αντιπάλων.. ο κόσμος δεν άντεχει άλλο να ποντάρει στην κακή μέρα των άλλων ή στις εμπνεύσεις ενός ή δύο παικτών όπως γινόταν πέρυσι με το Λάζαρο και φέτος με το Λιβάγια. Στηρίζουμε και αγαπάμε την ΑΕΚ οπως και να χει αλλά αν από Αραούχο, Λάζαρο και Βρανιες, πήγαμε σε Πόνσε, Γιανιωτα και Οικονόμου, ε τότε φοβάμαι πως είμαστε πιο αδύναμοι και από πέρυσι..

    • Πως είμαστε πιο αδύναμοι από πέρυσι;;;; Έφυγε Αραούχο, Λάζαρος και ήρθαν Αλμπάνης, Πόνσε, Μπογιέ και Γιαννιώτας
      έφυγε Κονέ/Γιόχανσον επέστεψε Μάνταλος που ουσιαστικά πέρυσι δεν έπαιξε, Άλεφ.
      έφυγε Βράνιες, Τζανετόπουλος ήρθε Οικονόμου, Σβάρνας….Δεν μπορώ να καταλάβω πως το 6 είναι μεγαλύτερο του 8….

  17. Παρακληση προς το σαιτ..Ειλικρινα..
    Επειδη ουτε ο υπνος καλμαρε τον εκνευρισμο καντε ενα αρθρο να εξηγει καποια πραγματα με σαφηνεια!
    Επειδη η κυρια πηγη εκνευρισμου ειναι η διαχειριση των χρηματων,θα γραψω αυτα που τουλαχιστον εχω καταλαβει..Να ξερω αν κανω λαθος ή αν εχω δικιο..Δεν μιλαω για τους γαυρους νοτου και βορρα που μπαινουν για να τρολαρουν ,αυτοι να πανε να…….
    Αλλα ειναι σημαντικο για μας,για την ηρεμια των παιχτων,του προπονητη,ολων…
    Απ οτι εχω καταλαβει,απ οτι εχω διαβασει,απ αυτα που ακουσα απ τον Ανδριοπουλο,καταλαβα οτι κανονικα και με το νομο χρηματα του κοσμου πηγαινουν στο μετοχικο της κατασκευαστικης..Ολους μας ενδιαφερει να υπαρχουν διαθεσιμα για να μεγαλωνει οσο το δυνατον πιο πολυ το ροστερ.Αν ειναι οπως τα καταλαβα..
    οταν μερος αυτων των χρηματων παει στην κατασκευαστικη,δεν μειωνονται τα διαθεσιμα για το ροστερ?
    Οταν μερος αυτων των χρηματων παει στην κατασκευαστικη δε σημαινει οτι αυτη η εταιρεια θα αποσβεσει γρηγοροτερα την επενδυση?
    Οταν μερος αυτων των χρηματων παει στην κατασκευαστικη δε σημαινει οτι αυτη η εταιρια μεγαλωνει τα κερδη της?
    Αν αυτη η εταιρια αυξησει τα κερδη της..το κερδος το δικο μας..στο γ@μημενο χορταρι ποιο θα ειναι??
    Το κερδος αυτου που ολοι λεμε ΑΕΚ,ποιο θα ειναι???
    Αν χρειαστει μ αυτον τον τροπο η εταιρια λιγοτερα δανεια..θ αυξηθουν απλα τα κερδη των μετόχων της οχι της ΑΕΚ..
    Παιρνουν 30000 κοσμος διαρκειας πχ..πόσα απ αυτα τα χρηματα θα δουμε στο ροστερ???
    Τα εξοδα μας ειναι 9 μυρια ροστερ Χ 2..,μπακαλιστικα,προσθετωντας φορους νοικια υπαλληλους μανατζερ..ολα..=18μυρια..
    Τα επιπλεον οντως μπορει να πανε στο γηπεδο?Εχουμε καταλαβει σωστα??Κι αν ναι γιατι να πανε εκει,απ την στιγμη που τα εσοδα του γηπεδου αυριο μεθαυριο ΔΕΝ θα καταληξουν στην ΑΕΚ?
    Αν το οτι θα πανε στο γηπεδο,,θα κανει την ΑΕΚ πλουσιοτερη καποια χρονια γρηγοροτερα,ας μας εξηγησει καποιος ΠΩΣ???
    Δεν το χτιζει η ΑΕΚ,,για να πουμε χαλαλι,υπαρχει αυτο το πλανο,μ αυτον τον τροπο θα ξεχρεωσουμε γρηγοροτερα,θα γλυτωσουμε τοκους κι ετσι αντι για 15χρονια πχ θα χρειαστουμε 10…
    Καντε ενα αρθρο σας παρακαλω και μακαρι να χω καταλαβει κατι λαθος..Θα λειτουργω κι εγω και χιλιαδες αλλοι πυροσβεστικα.Αλλα ειλικρινα δεν βγαζω αλλη εξηγηση με οσα διαβαζω..

  18. Μάγκες οι περισσότεροι εδώ είστε πολύ χαβαλεδες. Όλοι ξέρετε πράγματα που δεν ξέρουν οι υπόλοιποι,όλοι ξέρετε από διαχείριση χρημάτων(μόνο των άλλων βέβαια),όλοι ξέρετε ποιοί είναι οι παιχταραδες και όλοι κάνετε κριτική κατά περίσταση. Εννοείται όλοι θέλουμε καλύτερους και περισσότερους παίκτες. Αλλά σταματήστε πια. Όποιος θέλει να υποστηρίξει την ομάδα ας έρθει γήπεδο. Οι υπόλοιποι μαζευτείτε κάπου κάπου κραξτε, κλάψτε,κατηγορειστε. Αλλά επιτέλους σταματήστε ….για να μην το γράψω αλλιώς. Μας φτάνει που τα γράφουν οι κάθε είδους γαύροι όλα αυτα.

  19. Μάγκες, να τα πάρουμε λίγο από την αρχή. Η ομάδα έχει πολύ καλές βάσεις- παίχτες και αυτό που χρειαζότανε ήταν 2 παίχτες που θα της έδιναν βάθος στο ροστερ και ποιότητα. Όσο οξύμωρο και αν ακούγεται με 2 μεταγραφές θα είχαμε ομαδάρα και τώρα που δεν έγιναν αυτές οι 2 μεταγραφές η ομάδα έχει κοντό ροστερ. Το μεγάλο πρόβλημα είναι στα χαφ. Εκεί θα έχουμε πάλι τα περσινά, δηλαδή θα πρέπει ο Ουζουνίδης να κάνει αλχημείες( Τσοσιτς στα χαφ και το Μοραν σε κάνα παιχνίδι εύκολο στο πρωτάθλημα) όπως έκανε ο Μανολο πέρσι. Στα εξτρέμ και εγώ ήθελα μια μεταγραφή αλλά εκεί μπορούμε να την βγάλουμε. Οι φυσιολογικές ομάδες έχουν 5 χαφ και εμείς έχουμε 3!!! Μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν την υγεία τους μέχρι το Γενάρη όπου εκεί θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν τουλάχιστον 2 μεταγραφές, με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν θα έχουμε μείνει πολύ πίσω στο πρωτάθλημα που είναι και ο βασικός στόχος. Αλλά το να παίζεις κάθε τρεις μέρες στα κόκκινα για 3 μήνες χωρίς κάποια προβλήματα τραυματισμών και καρτών είναι σχεδόν ακατόρθωτο.

    ΥΡ1: Ο Μελισσανίδης έχει την μεγαλύτερη ευθύνη! Άφησε έτσι την ομάδα ενώ πήρε τόσα λεφτά. Ρε άνθρωπε τουλάχιστον παρε 2 παίχτες για τα μάτια του κόσμου. Τι να πω; ΝΤΡΟΠΗ πραγματικά! Και αυτοί που ασχολούνται με τις μεταγραφές έχουν ευθύνη αλλά περνάνε σε δεύτερη μοίρα.

    ΥΡ2: Ο Ουζουνίδης από την πρώτη μέρα που ήρθε, τι ζήτησε ο άνθρωπος; Έναν χαφ που να κάνει την διαφορά και στο τέλος δεν του φέραν καν παίχτη!!! Ντροπή πραγματικά

    ΥΡ3: Επειδή όλοι Αεκτζήδες είμαστε και το καλό της ομάδας θέλουμε σήμερα δίνουμε ένα πολύ σημαντικό ματς. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε στην γωνία το στραβό αποτέλεσμα για να τα ξανά χωσουμε στον Μελισσανίδη και στους υπεύθυνους.

    • Σωστος..Οι παιχτες κι οπροπονητης χρειαζονται ηρεμια και τυχη.Στο κατω κατω ειναι οι μονοι που δεν φταινε σε τιποτα..Απλα ειναι ακατορθωτο να μην θυμομαστε τη χτεσινη μερα,καθε φορα που θα διαβαζουμε για εναν τραυματισμο,καθε φορα που καποιος ντεφορμε θα πρεπει να μενει στο χορταρι..

      • Δυστυχώς όπως στρώσαμε θα κοιμηθούμε(ή για την ακρίβεια όπως έστρωσε ο Μελισσανίδης) τουλάχιστον μέχρι το Γενάρη. Μακάρι μέχρι τότε να είμαστε μέσα και στους 3 στόχους. Στο Κύπελλο θα είμαστε σίγουρα, στο Πρωτάθλημα θεωρώ πως ναι, τώρα στην Ευρώπη, θέλω να πιστεύω πως θα είμαστε. Αν και στην Ευρώπη και με 2-3 ποιοτικές μεταγραφές παίζει να μέναμε εκτός ούτως η άλλος.

        • Eιναι πραγματικα κριμα γι αυτα τα παιδια κι αν θελουν καποιοι να το πουμε κι ετσι..οχι λογο της τεραστιας ποιοτητας τους,αλλα λογο της τιμιοτατης προσπαθειας τους,λογο αυτου του δεσιματος που εχουν,να υποστουν αγωνιστικα και εξωαγωνιστικα στραπατσα επειδη ειναι μονιμα απο περσυ στα κοκκινα..Κι αντε τραυματισμοι και καρτες ειναι μεσα στο προγραμμα..Οταν θα ντεφορμαρισουν καποιοι.οταν θ αδειασουν οι μπαταριες και δεν θα τους βγαινει τιποτα,γιατι να μην παρουν τον χρονο τους στον παγκο,αντι να εκτειθονται και ν αρχισουν οι μουρμουρες,οι γκρινιες κι ολα τα σχετικα που ξερουμε?
          Και στο φιναλε επειδη μια εξηγηση ειναι οτι ηδη το χουν ταξει στον οσφπαοκ,οπότε γιατι να πεταξουμε λεφτα..ΟΧΙ ρε φιλε,να τα δωσεις και να τους εκθεσεις.Ν αναγκαζονται να παιρνουν πεναλντυ σαν το φετινο,οφσαιτ σαν τα περσυνα,αλλα εμεις να μαστε ενταξει και να ξερουμε οτι καναμε ολα οσα επρεπε..και στο κατω κατω υπαρχει και η Ευρωπη.Εξαντλεισ τις ευκαιριες,δωσε στον προπονητη λυσεις κι αν ακομα δεν τα καταφερουμε,θα βγαινουν απ το γηπεδο με το κεφαλι ψηλα..
          Γ@μω τ τρελα μου δλδ…..

        • Στην ευρωπη θα πεφτουν οι – συννεφο, στο πρωταθλημα θα εισαι 4-5ος

          • Για Ευρώπη ίσως ναι, αλλά όντος νομίζεις ότι στο πρωτάθλημα θα παλεύουμε για πεντάδα;

            • Ναι. Η ομαδα δειχνει χειροτερη απο περσι. Η κουραση θα συσωρευεται. Χασαμε αρκετα απο τα κοζια που ειχαμε. Θα κυνηγηθει διαιτητικα η ΑΕΚ με επιστημονικο τροπο αρχικα και αν χρειαστει καπου θα γινει με αγριο τροπο. Εχει χαλασει ολη η ψυχολογια. Η ευρωπη περσι μας εδινε ψυχολογια. Φετος που ειναι πολυ πιο δυσκολη διοργανωση και παμε για διασυρμους η γκρινια θα τρυπησει το ταβανι. Οι 2-3 μεταγραφες ποιοτητας που επρεπε να γινουν περα απο την ποιοτικη ενισχυση που θα εδιναν στην ομαδα θα λειτουργουσαν και σαν σφουγγαρι και θα αποροφουσαν την οποια γκρινια απο κακα αποτελεσματα.

              • Σε αυτό που λες δεν έχεις άδικο. Απλά λόγο των νεύρων που έχει(με το κάζο που έγινε χθες) ίσως τα λες λίγο φουσκωμένα. Για πεντάδα δεν είναι η ομάδα.Τώρα, να σου πω την αλήθεια και εγώ φοβάμαι ότι θα μας σφάξουν διαιτητικά και θεωρώ ότι θα σκάσουν οι παίχτες λόγο κοντού ροστερ. Μακαρί να τα καταφέρουμε μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά θεωρώ ότι θα κάνουμε 2-3 μεταγραφές. Να κάνουμε τον σταυρό μας να είναι όλοι καλά και χωρίς τραυματισμούς αλλιώς…..

                • Δεν ειχαμε ποτέ τα κοζια..Αφεντικο ηταν και ειναι ο ιβαν στη θεση του χοντρου..Οι επικοινωνιακες κοντρες με τον χοντρο καλες ειναι για καλαμπουρι αλλα δεν τις εκανε για την ΑΕΚ.Αν ηταν για την ΑΕΚ δε θα χε παρεδωσε με τον κοκκαλη και τον θωμα,γιατι οσοι ειμαστε ανω των 35,θυμομαστε πολυ καλα ποιος αλλαξε ολη την ιστορια,οχι μονο της ΑΕΚ,αλλα ολου του ποδοσφαιρου στην ελλαδα.Ο κοκκαλης..Υπαρχει μισος ΑΕΚτζης,ανω των35,που μισει καποιον περισσοτερο απ τον κοκκαλη?Μισός οχι ενας..Αρα η κοντρα με τον χοντρο ηταν για αλλου ειδους δουλειες και βαζαν και οι 2 μπροστα τις ομαδες τους.
                  Στην συνεργασια με τον ιβαν το κερδος μας θα ηταν οτι θα σταματαγε να παιρνε ο γαυρος καλπικα.
                  Ειχαμε 1υπερ και 4κατα περσυ..και ο παοκ το αντιθετο!Παρ ολα αυτα το χασαν!!Φετος το θεωρω αδιανοητο να την ξαναπατησουν.Ο δικος μας προσπαθησε να γλυκανει λιγο την κατασταση με την δηλωση,,ας ερθει στον τελικο ο ιβαν,,αλλα απ οτι λενε,μαλλον το διδυμο αλλαξε..
                  Παντως σαν ΑΕΚ δεν ειχαμε καμμια ευννοια,στη σουμα,και λογικα φετος χωρις ΒΑΡ θα γινουν οσα εγκληματα χρειαζονται..
                  Οχι και ειχαμε κοζια περσυ…

  20. Δεν έχω γράψει κανένα σχόλιο από χθες,λένε ότι η πρώτη αντίδραση είναι και η λαθεμένη και άφησα να περάσει η χθεσινή βραδιά μήπως και δω τα πράγματα από άλλη όψη και με πιο ψύχραιμη ματιά.Φευ όμως…

    Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να γράψω που θα κουράσω και όσους θέλουν να διαβάσουν κάτι αυτές τις δύσκολες ώρες.Το βασικότερο είναι ότι σήμερα το βράδυ έχουμε ένα πολύ κρίσιμο παιγνίδι για τη φετινή σεζόν,η ομάδα ΠΡΕΠΕΙ να φύγει με το 3ποντο απ’την «καταραμένη» έδρα της Τρίπολης.Πολύ στεναχωρημένος και θυμωμένος ακόμη…

  21. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω…….Αν ήμουν ο Ουζουνίδης θα έφευγα.Ο άνθρωπος από την πρώτη στιγμή που ήρθε είχε επισημάνει την ανάγκη απόκτησης ενός χαφ, αλλά ο Τίγρης τον κορόιδεψε κανονικά.Την Τρίτη το βράδυ η ομάδα έβαλε στα ταμεία της 20 εκατομμύρια και ευρώ και η μόνη μεταγραφή που έγινε ήταν το κοντό.Ναι, οκ , μας ανέβασε, μας πήρε πρωτάθλημα, αλλά δε θα υπάρχει κάθε χρόνο ο Σαββίδης με το όπλο.Ντροπή, απλά ντροπή.Η δικαιολογία του »δε δίνω πάνω από τα λεφτά του Λιβάγια, για να μη διαταράξω τα αποδυτήρια» είναι αστεία.Δείτε τι έκανε ο Βαγγέλας.Πήγε »έσκασε» 2,5 εκατομμύρια τον χρόνο στον Τουρέ και καπάρωσε το πρωτάθλημα.Σανό δεν τρώμε.Λυπάμαι πολύ γιατί είναι σα να λέει ο Μελισσανίδης »δεν πιστεύω σε αυτήν την ομάδα, άρα δεν χρειάζεται να επενδύσω».Κάτσε τώρα να φας δύο περιποιημένες 6άρες από την Μπάγερν να το απολαύσεις.Για πρωτάθλημα φέτος ούτε λόγος.Δεν μπορεί να αντέξει αυτό το ρόστερ σε τρεις διοργανώσεις.Άν κάποιοι συμβιβάζονται με την τρίτη θέση, μπράβο τους….Εγώ όμως θέλω η ΑΕΚΑΡΑ να πρωταγωνιστεί και να παίζει μπαλάρα.

  22. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΑΝΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ,ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ…

  23. Οφείλουμε όλοι να εκφρασουμε την αμεριστη συμπάθεια κ συμπαράσταση μας στον αδερφό «Έξω οι Τσατσοι» που από χθες έχει πέσει απ τα σύννεφα… Τον βλέπω να γράφει κ με κεφαλαία κ είναι σαν να ακούω τον πόνο και την απελπισία του..
    Περίμενε ο ταλαιπωρος μια μικρή κίνηση από τιγρη, να χει από κάπου να πιαστεί, για να κυνηγήσει με πάθος τους διωκτες του ηγέτη…Αυτός όμως θρασυτατος, τους άδειασε όλους (τιγροσκυλα, Παντελή, krav) κ τους άφησε να αναρωτιουνται τι έγινε…
    Εγώ προσωπικά οφείλω να του ζητήσω δημόσια συγγνώμη γιατί είχα πει ότι είναι υπάλληλος -τιγροτρολ… Τελικά ο δολιος τα πίστευε… (Δεν ξέρω βέβαια τι είναι χειρότερο απ τα δύο…
    ΥΓ Τώρα που τα σκέφτομαι κ οι υπόλοιποι μάλλον τα πιστεύουν… Σιγα μη τους δίνει ο τίγρης έστω κ πενταευρο…

    • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

      Την συμπαρασταση απο ατομα του ειδους σου κρατα την για τους ομοιους σου που ευδοκιμουν εδω μεσα. Σε αντιθεση με σενα περιμενω να δω. Και δεν θαβω και ισοπεδωνω εκ των προτερων οπως εσυ. Και κυριως δεν συκοφαντω ποτε ανθρωπους που παλευουν για την ΑΕΚ. Σε κανενα αθλημα γιατι εσυ ως αποτυχημενος υβριστης του Σακοτα ειδες φως και μπηκες εδω. Rolando Mirco Tony της πλακας και της συκοφαντιας.

    • ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ
      ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΙ

      • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

        gemor
        01/09/2018 05:25 at 05:25

        ΕΙΝΑΙ Ο – ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

        • ΟΤΑΝ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ (ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΣ 100 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ) ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΥΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΜΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΜΩ .ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ – ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ – ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ

          • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

            ΕΠΕΝΑΛΑΜΒΑΝΩ …..
            ΚΑΛΗ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ………..
            ΟΙ – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ………

            • ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ .ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ .
              ΜΑΘΕ – ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΧΕΙ 2 ΟΨΕΙΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ ΑΛΛΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

              • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

                ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ…..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ……ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ.

    • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

      Πονο και απελπισια εχεις εσυ….Γιατι παρα την αγνη αεκτζηδικη σταση σου η ΑΕΚΑΡΑ σε εχεις μουρλανει στις κουπες……Και εχεις παθει παρακρουση…….Περαστικα απο τον »σιγα τον παικτη» Μανι Χαρις, τον Σακοτα που σε εχει γελοιοποιησει με τις επιτυχιες του και το επιτελειο του Μανωλοπουλου που παει στο Λας Βεγκας για να παει στο καζινο και οχι για να δει παικτες………..Οσο και να σκουζεις, οσα ονοματα και να αλλαξεις, οση λασπη και να ξερασεις τιποτα δεν θα πετυχεις……Εκτος απο επιδειξη μισους και κομπλεξ………

  24. Αλέξανδρος

    Τωρα ανέβηκε άρθρο του Τσατάλη σε άλλο site όπου δειλά-δειλά μας λέει πως τελικά «ξέρετε, η ΑΕΚ χτίζει γήπεδο με δικά της λεφτά».
    Εγω πρώτη φορά το διαβάζω αυτό ξεκάθαρα.
    Τόσο καιρό ήξερα πως θα βάλει λεφτά ο Μελισσανίδης, κάποιοι πρώην μέτοχοι, το ΕΣΠΑ και κάποια κεφάλαια θα μπουν απο δανεισμό.
    Πουθενά δεν είχα διαβάσει απο ρεπόρτερ της ΑΕΚ πως τα χρήματα της ΠΑΕ θα πάνε στο γήπεδο.
    Έτσι.. καλό είναι να τα ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά.
    Βέβαια αν είναι έτσι να μας πούνε ποιός απο τους προαναφερθέντες δεν θα βάλει τελικά τα δικά του λεφτά.
    Ακυρώνεται το ΕΣΠΑ? δεν θα βάλει ο Μελισσανίδης? δεν θα βάλουνε οι πρώην μέτοχοι? δεν θα δανειστεί η εταιρεία που τρέχει το project για λογαριασμό της ΑΕΚ?
    Ξεκαθάρισμα άμεσα.

    • Για ψαξτε το γήπεδο τα πρωτα 50 χρόνια σε ποιον θα ανήκει και ποιός θα το εκμεταλεύεται;;;;;

    • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

      Δεν λεει πουθενα οτι δεν εβαλε ο Μελισσανιδης για το γηπεδο. Το να εβαλε ή οχι ευκολα μπορει να το μαθει κανεις. Ειδικα αν ειχε διαρκειας στην γ΄και β΄εθνικη αφου ειναι πλεον μετοχος στην ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ. Η αυξηση μετοχικου κεφαλαιου εγινε. Και τα ΜΜΕ της ΑΕΚ εγραψαν οτι εκει εβαλε 20 εκ. Εκτος αν λενε ψεμματα.

      • Αλέξανδρος

        Λέει ξεκάθαρα πως η ΑΕΚ χτίζει γήπεδο με τα δικά της λεφτά «όπως κάνουν άλλες ομάδες».
        Πράγμα που δεν το έχουν ξαναπεί ποτέ μέχρι σήμερα.
        Αν το έχετε διαβάσει και παλιότερα, κάθε διόρθωση δεκτή. Εγώ τώρα το βλέπω γραμμένο σε «ρεπορτάζ».
        Το ποιός «δεν» θα βάλει τελικά περιμένω να μάθω.
        Μετρημένα κουκιά είναι.

        • ροστερ πρωταθλητισμου

          Περνανε μεσω ΕΡΑ Αλεξ τα λεφτα αφου ειναι μετοχος της ΠΑΕ αλλα και κυριος του εργου μαζι με την Δικεφαλος οπως γραφει η αδεια. Χωρια τις συμφωνιες αποδοσης ποσοστων που εχει με την ΠΑΕ για εσοδα και την εκμεταλλευση του σηματος. Μπορει να υπαρχει και απευθειας συνδεση ΠΑΕ-Δικεφαλος αναλογα με το τι εσοδα εχει εκχωρησει η ΕΡΑ στην Δικεφαλος στη συμβαση παραχωρησης που εχουν υπογραψει μεταξυ τους. Καμια παρανομια δεν υπαρχει αλλα να μας το πουνε καθαρα ποσο παει εκει αν πηγαινει να ξερουμε. Κατα τα αλλα τα ‘πε ο Κετσετζογλου τ’ακουσες αλλωστε, με τη διαχειριση που γινεται με τα φετινα εσοδα εβγαλαν μπατζετ δυο χρονων…

          ΥΓ: Σε δεκα ματς που χουμε παιξει στην Τριπολη εχουμε 6 ηττες 2 ισοπαλιες και 2 νικες. 80% αποτυχια. Η χειροτερη εδρα για ΑΕΚ μακραν και απο Ξανθη, ακομα και απο ντερμπι. Μακαρι να περασουμε να ηρεμησουμε λιγακι.

          • Αλέξανδρος

            Το θέμα δεν είναι αν περνάνε κεφάλαια αλλά πόσα.
            Οτι θα τσοντάρει η ΠΑΕ ήταν δεδομένο.
            Αν μας πούνε πόσα τότε θα ξεκαθαρίσουν ολα, ακόμα και το γιατί στην ΠΑΕ μετράνε και το χιλιάρικο σαν γερολαδάδες.

      • ΤΡΑΒΑ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟ «ΤΣΑΤΣΕ»

        • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

          ΕΙΝΑΙ Ο – ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ

          χα….χα……χα……Το ταμειο θα σε καλεσει κατα ευελπιδων μερια.

          • τραβα ταμειο ρε

            • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

              lazaros
              08/08/2017 13:25 at 13:25
              φετος θα ειμαστε χειροτεροι απο καθε χρονια, με το ζορι θα βγουμε τριτοι, ενω θα γνωρισουμε πανωλεθριες απο τον γαυρο μεσα και εξω. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ

              ΚΑΛΗ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΧΑ…ΧΑ…ΧΑ….

    • Ωραία. Καλό είναι όμως να μας πουν, αφού το γήπεδο χτίζεται με τα λεφτά της ΑΕΚ, αν θα ανήκει στην ομάδα από την πρώτη μέρα…Γιατί υποτίθεται ότι η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ κ η κατασκευαστικη, θα διαχειριζονταν το γήπεδο κ τα περιξ για 30-50 χρόνια για να κάνουν αποσβεση τα έξοδα τους κ τα δάνεια που θα πάρουν… Αν το γήπεδο χτίζεται με τα έσοδα, σε τι ακριβώς θα κάνει αποσβεση η ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ του υιού Γεωργίου Μελισσανιδη?

      • Αλέξανδρος

        Προφανώς στην προσπάθεια να δικαιολογηθούν οι καταστάσεις αυτές, κάτι θα πρέπει να πούνε.
        Η αρχή έγινε.
        Αναμένω τα υπόλοιπα..

    • Καλά ο Τσάταλης έγραψε και το απερίγραπτο ότι με τον γιαννιωτα κλείσαμε καλη μεταγραφή στα εξτρεμ …δηλαδή τον κομμένο από τον τρίτο της βαθμολογίας…η ομάδα ήθελε έναν ακραίο παιχταρα από τον ναρσινγκ πήγε στον χάρη παπά του 2018…Θα μας τρελάνουν τελείως οι ρέπορτερ της ομάδας που αυτοί φταίνε με τις μ….που γράφουν και λένε με κερασάκια και τούρτες

      • Αλέξανδρος

        Καλά ναι.. αυτό το προσπερνώ.
        Εδω έχουμε μετά απο χρόνια μια παραδοχή αυτών που ψιθυριζόταν τόσο καιρό.
        Περιμένω να τα διαβάσω και απο άλλους σιγά σιγά.

        • Γιώργος Isticlal

          H AMK της Δικέφαλος ακυρώθηκε. Ο Μελισσανίδης δε βάζει τα 15 μύρια και απ’ ότι φαίνεται τσίνισαν και οι υπόλοιποι. Δεν ξέρουμε όμως αν μπούν να μεταβιβαστούν χρήματα από την ΠΑΕ στην κατασκευαστική έτσι απλά. Μάλλον μόνο με δανεισμό.

          • Αλέξανδρος

            Αν υπάρχει τέτοια πρόθεση, τρόπος θα βρεθεί.
            Έχουμε πηγή για την ακύρωση της ΑΜΚ?

    • Ίσως το πιο άκυρο και προσβλητικό(για τον κόσμο)άρθρο που έχει γράψει ποτέ,από την αρχή ως το τέλος του.Κρίμα γιατί τον θεωρούσα ως τον πιο ανερχόμενο ρεπόρτερ-δημοσιογράφο στα θέματα της ΑΕΚ.Το συγκεκριμένο κείμενο-ντροπή θα τον συνοδεύει όλη τη φετινή σεζόν(τουλάχιστον)σε περίπτωση που η ομάδα δεν περπατήσει εξαιτίας όλων όσων έχουν συμβεί το φετινό καλοκαίρι.Κρίμα Τάσο…

      • Αλέξανδρος

        Τουλάχιστον παραδέχτηκε πως και η ΑΕΚ «όπως άλλες ομάδες» χτίζει το γήπεδό της με δικά της λεφτά.
        Αυτή ήταν η πραγματική είδηση.
        Καλά το υπόλοιπο κείμενο είναι μια απόπειρα να τα φορτώσει ολα στο Λυμπερόπουλο, πράγμα απολύτως αναμενόμενο.
        Περίμενα ποιός θα έκανε την αρχή σ’αυτό το αφήγημα.

      • Πραγματι το αρθρο του δημοσιογραφου της ΑΕΚ στο σπορτφμ ειναι προσβλητικο για την νοημοσυνη του κοσμου. Γραφει θεωρωντας πως αυτοι που θα το διαβασουν ειναι ανοητοι… και δινει πατημα σε καποιους φανατικους, ζηλωτες, οχι της ομαδας, αλλα της διοικησης να επιχειρηματολογουν σε βαρος των υπολοιπων. Καθαρα αρθρο διχαστικο σε βαρος του λαου της ΑΕΚ. Ωστοσο δεν ειναι το πιο προσβλητικο που εχει γραφτει…!!Στο προσφατο και στο πιο μακρινο παρελθον εχουν γραφτει χειροτερα αρθρα.

        Υ.Γ. Σε καθε ηττα ή ισοπαλια που θα φερνει η ομαδα τους επομενους μηνες, ο κοσμος της θα ενθυμαται και θα αναφερεται στη μη ενισχυση του ροστερ της και θα ριχνει το βαρος στη διοικηση. Και αυτο θα ειναι το χειροτερο!!! για την ομαδα. Ολη τη χρονια θα υπαρχει απιστευτη γκρινια και καχυποψια και αυτο θα ειναι απορροια του ελλιπους μεταγραφικου σχεδιασμου. Δυστυχως μια χρονια που θα επρεπε να τη χαρουμε λογω της εισοδου στους ομιλους του cl πετιεται στα σκουπιδια της ανεπαρκειας και της καχυποψιας.

        Υ.Γ. Ευχομαι και ελπιζω να ξαναπαρουμε και φετος το πρωταθλημα. Μονο τοτε θα μπορεσει η διοικηση να αντιστρεψει το κλιμα που επικρατει στους οπαδους. Μπορει να το αντιστρεψει νωρις αγοραζοντας ελευθερους πολυ ποιοτικους παικτες (για παραδειγμα ο claudio yacob), αλλα δεν νομιζω οτι ειναι αυτο στις προθεσεις της. Και η ολοκληρωση του γηπεδου το συντομοτερο δυνατο μπορει να βοηθησει σην αντιστροφη του κλιματος

        • Αλέξανδρος

          Είναι δεδομένο πως σε κάθε πιθανή στραβή αυτό που έγινε θα το βρίσκουμε μπροστά μας.
          Και κάπου είναι και λογικό.
          Διότι νομοτελειακά στραβές θα έρθουν. Για όλους έρχονται.
          Για την ΑΕΚ ελπίζω να είναι οσο το δυνατόν λιγότερες.

    • Εδω ρε ακομα ασχολειτε με τον Ντεμη. Αν ειναι δυνατον. Ποιο ειναι πιο νοστιμο; Το κοτοπουλο σουβλακι ή το χοιρινο σουβλακι. Μπορει και σουβλακι κεμπαπ.

  25. Α και κάτι τελευταίο, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το ΑΕΚ365 να κόβει όποιον λέει την άποψη του όταν αυτή δεν τους αρέσει, ποιοι είναι αυτοί? Με κάτι τέτοιες ενέργειες αρχίζουν τους διχασμούς και την γκρίνια. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ. Δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο αυτό παρά μόνο στα Παοκια και στην γαβροχωρα. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ . ΜΟΝΟ ΕΝΩΣΙ GR

    • Λυπάμαι που θα σε στενοχωρησω, αυτό γίνεται εδώ κ πολλά χρόνια, απλά τώρα το ανακαλυψες εσύ -κ μερικοί ακόμη…

      • Τιγροσκυλο

        Τι εγινε; Ασχολεισαι και με ποδοσφαιρο τωρα; Δωσε καμια συμβουλη να παρουμε και στη μπαλα Ευρωπαικο κανοντας το αντιθετο.

    • Αλέξανδρος

      Λίγο αργά τους πήρατε χαμπάρι σύντροφε.
      Σας καλοσωρίζουμε στο enwsi 😛

    • Εκει αυτος τρωει πολλα κεμπαπ, σουβλακια χοιρινα και κοτοπουλισια και οτι περισεψει το δινει στα υπαλληλακια του.

    • ετσι ειναι, και εμενα με εκοψαν επειδη εκανα κριτικη στον εναν

  26. Με τούτα και με εκείνα έχει αρχίσει να χαλάει το κλίμα και το σίγουρο είναι πως δεν φταίνε οι φίλαθλοι της ομάδας, το αντίθετο.
    Ας καταλάβουν ότι η ΑΕΚ δεν ανήκει σε κανέναν, είναι ιδέα, θρησκεία, πολιτισμός. Ας πάρουν τις ευθύνες τους κι ας ελπίσουμε να μην χάλασε η χρονιά πριν κάνει αρχίσει γιατί η ομάδα είναι ομάδα ψυχολογίας. . Ας ελπίσουμε να μην χάσουμε σήμερα, ας ελπίσουμε να μην έρθουν οι τεσσάρες και οι ταπεινωτικές ήττες.

    Ένα είναι βέβαιο, δεν φταίνε όσοι στενοχωρήθηκαν και όσοι παραπονιούνται. ΚΡΙΜΑ, εγώ πάντως δεν θέλω αυτή τη στιγμή να πάω γήπεδο και λυπάμαι γι αυτό.

    • Γιώργος25

      Τέσσερις ημέρες μετά τη μεγαλύτερη επιτυχία της ομάδας μαζί με το πρωτάθλημα, τέσσερις ημέρες μετά το οριστικό και ουσιαστικό κλείσιμο της πενταετίας της «Επιστροφής» και του «Ερχόμαστε – Ήρθαμε», το μόνο σίγουρο είναι ότι η ομάδα, με την πρόκρισή της στο Champions League, έχει πλέον επιστρέψει στο ιστορικά αρμόζον επίπεδο στο οποίο ήταν σχεδόν πάντα.
      Έκλεισε λοιπόν η πενταετία της επιστροφής μας με απόλυτη και ίσως και απροσδόκητη επιτυχία.
      Από εδώ και πέρα λοιπόν, και συγκεκριμένα από την Τρίτη το βράδυ, η ομάδα μπήκε σε ένα άλλο επίπεδο, τόσο ως προς τις προσδοκίες του κόσμου της, όσο και ως προς τις ευθύνες και τους στόχους του ίδιου του Club.
      Επόμενος στόχος της Α.Ε.Κ. είναι η εγχώρια καθιέρωσή της ως πρωταθλήτρια, κυπελλούχο, νταμπλούχο, καθώς και η συνεχής πρόοδος σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
      Οι χειρισμοί λοιπόν της διοίκησης από την Τρίτη και μετά, μας δείχνουν ότι αυτοί που στελεχώνουν σε θέσεις κλειδιά την ομάδα είναι ανεπαρκείς για τις νέες αυτές απαιτήσεις της ομάδας. Λειτούργησαν ερασιτεχνικά, χωρίς να μπορούν να βρουν εναλλακτικές -αλλά το ίδιο καλές- επιλογές για την ενίσχυση της ομάδας, και αγνόησαν τον προπονητή ο οποίος μας έβαλε στους ομίλους και αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο για την ομάδα.
      Δυστυχώς, υπονομεύουν τόσο την ομάδα και τον προπονητή, όσο και τα ίδια τα κατορθώματά τους μέχρι τώρα. Όχι επειδή οι υπάρχοντες ποδοσφαιριστές στερούνται σεβασμού και εκτίμησης από εμάς. Ποτέ δεν θα υποτιμήσουμε τους παίκτες που έχουν καταφέρει άθλους. Έχουν ήδη γράψει ιστορία και θα μείνουν για πάντα στις καρδιές μας, και θα συνεχίσουν να γράφουν ιστορία.
      Ωστόσο, αν ως διοίκηση σέβεσαι κι εσύ τους παίκτες και τον προπονητή σου, τους κάνεις τη ζωή πιο εύκολη και τους πλαισιώνεις με όσους ακόμα ποδοσφαιριστές και συμπαίκτες χρειάζονται.
      Πλέον, το λάθος έχει γίνει. Κατά τη γνώμη μου είναι εγκληματικό γιατί είναι πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι η φετινή χρονιά. Με νταμπλ και καλή παρουσία στους ομίλους η ομάδα ξεφεύγει. Με κακή παρουσία και απώλεια πρωταθλήματος κάνουμε πισωγύρισμα.
      Και η διοίκηση θα έπρεπε να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να συνεχιστεί η πρόοδος της ομάδας και να μην υπάρξει πισωγύρισμα.
      Υ.Γ. Πολύ σωστός είσαι για αυτό που γράφεις για τον Κονέ. Δεν θα έπρεπε να λέγεται το ο,τιδήποτε μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους παίκτες της ομάδας, καθώς και ο,τιδήποτε είναι προσβλητικό για έναν παίκτη που βοήθησε πολύ στο περσινό μας κατόρθωμα.

  27. Ανωνυμος

    Mερικοι που κατηγορουν τον Μελισσανιδη για »κλεφτη» πρεπει να εχουν αντιληφθει τι σημαινει κατι τετοιο. Και μετα αρχιζουν τις κωλτουμπες με προβληματισμους κλπ

  28. παμε μωρη ΑΕΚΑΡΑ παλι θα βουλωσης στοματα.

  29. ομαδα που παιρνει ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ δεν αλλαζη.γκε-γκε?

  30. Δεν μπορει να ειναι μονο θεμα καβουριασης για αυτο το καζο. Δεν μπορει να ειναι μονο θεμα παντελονιασματος γι’ αυτο το καζο. Ευκολα θα μπορουσε να παρθει καποιος παικτης με συμβολαιο 500-600 χιλ. και να ριχτει σταχτη στα ματια του κοσμου. Ετσι που εγιναν τα πραγματα ξεσηκωθηκαν μεχρι και οι πετρες. Καβουρας ειναι οχι ηλιθιος. Θα μας μοιραζε καθρεφτακια για να ησυχασει η μαζα και θα εκανε την οποια δουλεια του. Κατι αλλο συμβαινει. Κατι πολυ πιο σοβαρο. Τι ειναι αυτο; Περνανε πολλες σκεψεις απο το μυαλο μου. Πλεον καθομαι σε αναμμενα καρβουνα. Ελπιζω να μη βγουν αληθινες οι χειροτερες φοβιες μου.

    • Αλέξανδρος

      Απο χτες και γω το ίδιο.
      Δηλαδή δε μπορούσες να φέρεις 1-2 συμβόλαια των 500.000? αστεία πράγματα.
      Αυτοί που έχουμε τώρα λιγότερο κοστίζουν. Όπως φέραμε αυτούς μπορούσαμε να φέρουμε και άλλους.
      Βγήκαν ελάχιστα ονόματα στη δημοσιότητα, και τάχαμου κολλήσανε με 1-2 που δεν έκατσαν.
      Και θα καθόταν ολόκληρος Μελισσανίδης να τον κράζουν όλοι οι ΑΕΚτζήδες.
      Δεν ξέρω.. κάτι δεν κολλάει εδω.

      • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

        Aλεξανδρε καποια στιγμη πρεπει να διαλεξουμε τι δεν κολλαει (και δεν μιλαω προσωπικα για σενα αλλα παιρνω αφορμη απο την φραση που χρησιμοποιησες). ….. Δεν πηραμε παιχτη με αποφαση του Μελισσανιδη για οικονομικους, πιθανοτατα, λογους;………Δεν πηραμε παικτες γιατι το επιτελειο μεταγραφικων επιλογων (Λυμπεροπουλος, Ματιασεβιτς και οποιος αλλος ειναι που δεν τον γνωριζω) μετα τους βασικους στοχους που δεν ηρθαν σταθηκε ανικανο να εντοπισει τις καταλληλες εναλλακτικες επιλογες;………Γιατι και τα δυο αυτα να συμβαινουν δεν ειναι και τοσο πιθανο……Με ολα αυτα περνα σε δευτερη μοιρα ενα πολυ κρισιμο ματς σε ενα γηπεδο που εχεις κακιστη προιστορια……..Και βεβαια ελπιζω οτι επιτελους οι αρμοδιοι της ομαδας αφουγκραζομενοι την δυσαρεσκεια του κοσμου θα φροντισουν εστω και την υστατη ωρα να κανουν μια καλη κινηση (δεν ειναι δυνατον να μην υπαρχουν ικανοι ελευθεροι εστω κι αν αργησουν λιγο να ενταχθουν στην ομαδα αφου η σεζον μολις τωρα αρχισε) αλλα και οτι αρμοδιως θα φροντισουν να ενημερωθουμε αν τελικα ο Μελισσανιδης »κλεβει» τα λεφτα της ΑΕΚ οπως μας λενε μερικοι αγνοι αεκτζηδες.

        • Αλέξανδρος

          Ίσως να ισχύουν ολα μαζί ταυτόχρονα, δηλαδή ανικανότητα της τάχαμου «ομάδας μεταγραφών» που μάζεψε εκεί, και τσιγκουνιά. Διότι είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε κάθε μεταγραφική περίοδο.
          Το είχα ξαναγράψει και παλιότερα.
          Όταν θες να ψωνίζεις φθηνά και να πουλάς ακριβά ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έχεις γάτους managerz.
          Δε μπορείς να έχεις Λυμπερόπουλους και να ονειρεύεσαι λαβράκια γιατί μια ζωή θ’ασχολείσαι με πρώην παίκτες του βαζέλα και άλλα ντόπια κελεπούρια.
          Αν πάλι θες να τη βγάζεις με Λυμπερόπουλους ετοιμάσου να τα σκάς σε Ραϊόλες για να σου φέρνουν παίκτες απο το πάνω ράφι.
          Όπως και να’χει κάποιους πρέπει να πλερώσεις. Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο δε γίνεται. Έτσι λειτουργεί το σύγχρονο ποδόσφαιρο.
          Προχτές ανανέωσε με το Μπακάκη και το ανέβασε στο instagram «οργανωμένα» λες και έχει τη μύγα και μυγιάστηκε και βγήκε να πανηγυρίσει. Λες και έφερε το λαβράκι απο τη Νότια Αμερική και καμαρώνει.
          Πιστεύω πως το ταβάνι όσον αφορά αυτό το κομμάτι είναι πολύ χαμηλό.
          Παίζει και αυτό το ρόλο του.
          Αλλά και για αυτό υπεύθυνος είναι αυτός που τους έφερε και τους δίνει τις εντολές.
          Τους έχει δώσει ενα ισχνό μπάτζετ και περιμένει να του φέρουν τι? Ραντόγιες?
          Και τον Ματιάσεβιτς που ήρθε μόλι πριν ενα μήνα τον έβαλαν στο κλίμα να λέει άρες μάρες.
          Κατάλαβε και αυτός τι παίζει εκεί μέσα.
          **Για τα άλλα περι κλεψιάς δεν θα ασχοληθώ καν. Όμως η ΠΑΕ οφείλει να κάνει ενα γερο ξεκαθάρισμα για να ηρεμήσει ο κόσμος.
          Και το 10ήμερο που απομένει να κάνει οτι μπορεί για να ενισχύσει την ομάδα έστω με κάποιους ελεύθερους.
          Τσάμπα αναστάτωσαν τον κόσμο πάνω στην καλύτερη στιγμή της ομάδας.

      • ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.

      • Βεργίτσης

        Γιώργο, Αλέξανδρε για πείτε κάτι παραπάνω, δώστε ένα στίγμα για το που πάει το μυαλό σας ότι συμβαίνει. Διότι αν συμβαίνει αυτό εκεί, που πάει και το δικό μου το μυαλό, πάλι δεν μας εμπόδιζε σε κάτι να φέρουμε ένα παίχτη των 500-600 χιλιάδων για να μην γκρινιάζει ο κόσμος και ίσα ίσα θα λέγαμε ότι το πάλεψε κιόλας καθώς από την πλευρά μας ενισχύσαμε την ομάδα όπως πιστεύαμε καλύτερα.
        Αν άλλαξαν το κόζια(εκεί πάει το μυαλό μου με βάση τα όσα λέτε-δε λέτε… πείτε) και πάλι και οδεύουμε σε σεζόν 2015-16 ή 2016-17 δεν μας εμπόδιζε να κάνουμε αυτή τη μεταγραφή το λέω παραπάνω.

        • Αλέξανδρος

          Κυκλοφορούν διάφορα αλλά τί να γράψουμε, χωρίς αποδείξεις δεν έχει νόημα.
          Περισσότερο κακό κάνουμε παρά καλό αν τα αναπαράγουμε.
          Εξάλλου προς το παρόν η ομάδα είναι σε καλό momentum.
          Ας μη σπέρνουμε ζιζάνια.
          Προτιμώ να ασχοληθώ μόνο με τα αγωνιστικά.

        • Αλλαγη στα κοζια, πιθανα προβληματα με τις επιχειρησεις του. Αυτο που με φοβιζει τρομερα ειναι η πιθανοτητα οι δυο γαυροι να κυνηγησουν τον υποβιβασμο της ΑΕΚ λογω Μελισσανιδη και ΟΠΑΠ. Αυτα ακουγονται.

          • Εχει παρει αποφαση η ΕΕΑ για το θεμα μετα απο καταγγελια του ολυμπιακου.

            • Το ξερω αλλα πολλες φορες αυτες οι αποφασεις ειναι καθαρα θεμα δυναμης. Οι απεναντι συνασπιστηκαν οποτε ειναι πολυ δυνατοι. Και γω δυσκολα βλεπω να εχουμε προβλημα αλλα ποτε δεν ξερεις. Οι απεναντι εχουν λυσσα, ειδικα ο πρακτορας του Πουτιν.

              • Πέρα από την παρασκηνιακή δύναμη των αντιπάλων υπάρχει και το γράμμα και πνεύμα του νομου. Πως να τον αγνοήσουν τόσο πολύ;

      • Το ιδιο κι εδω. Το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο ηταν εκεινα τα δημοσιευματα για τη ναυαρχιδα των εταιριων στην Αμερικη. Στην πορεια σταματησαν αλλα δεν απαντηθηκαν επισημα ποτε και πολυ περισσοτερο που να τολμησει να ρωτησει ευθεως καποιος δημοσιογραφος που ασχολειται με ΑΕΚ. Μακαρι η καταθλιψη να περιοριζοταν στην αμιγως αγωνιστικη ηττα. Αυτο που με ανησυχει πολυ ειναι να μη δουμε παλι Τροχαναδες. Ισως γινομαι υπερβολικος αλλα η εξελιξη των πραγματων εκει με ξεστρατιζει απο εχθες το βραδυ.
        υ.σ. συγχαρητηρια στο σαιτ που δινει φωνη στον κοσμο εκει που αλλοι την κοβουν.

    • ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ.

  31. Ζαχαριας

    Ειναι εγκλημα. Τελεια και παυλα. Οταν με πονο, αιμα και πολυ προσπαθει εχεις ανεβει ενα βουνο, και κερδισες μια αμοιβη, τοτε αγοραζεις ενα γαιδαρο να μπορεσεις να το ξανανεβεις. Δεν πας παλι με τον ιδιο τροπο.
    Ουτε τις δυναμεις θαχεις, ουτε την υπομονη.
    Ειδικα οταν οι αντιπαλοι σου, αγορασαν ηδη δικους τους γαιδαρους.

    Η ΠΑΕ χτες πουλησε και τις δυο πρωτες θεσεις στο πρωταθλημα, στα συνεταιρακια. Και ξοδεψε και μια πολυ μεγαλη ευκαιρια για επιπλεον εσοδα απο βαθμους στον ομιλο.
    Εγκλημα.

    • Η φιμωση ειναι φασισμος

      Ειναι εναντια ση φυση της ΑΕΚ η πρωτοφανη φιμωση που επιχειρειται σε sites, ραδιο κλπ.
      Δημοσιογραφοι και καλα ΑΕΚτζηδες επιτιθενται σε φιλους της ΑΕΚ που τολμανε να διαμαρτυρηθουν.
      Ντροπη! Αυτη η συμπεριφορα, απλα εντεινει τις σκεψεις οτι κατι αλλο παιχτηκε

    • Tα είπες όλα Ζαχαρία. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία της σύγχρονης ιστορίας μας.
      Κι αντί να επενδύσουμε σε αυτή, δώσαμε μια κλωτσιά και χύσαμε την καρδάρα με το γάλα.
      Κι έγκλημα να μη το πεις, φιάσκο, κάζο, άνευ όρων παράδοση το λες άνετα.
      Ντροπή σας εκεί στην ΠΑΕ, μας κοροϊδέψατε και δεν το αξίζαμε.

  32. ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

    AΔΕΡΦΙΑ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ……ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΗΘΕΛΕ ΕΝΙΣΧΥΣΗ…….ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ ΑΕΚΤΖΗ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΡΙΞΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ………ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ Η »ΜΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ» ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ, ΣΤΟ ΟΤΙ ΘΕΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΑΤΣΕ, ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ »ΚΑΘΕ ΡΑΝΤΟΓΙΑ» ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ…………….ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ……….ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ……….ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΕΤΣΙ………ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ………….

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ……..ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ ΤΟ 2013………..ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ Ή ΟΧΙ……..ΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΥΠΕΛΛΟ, ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΝΑΟ, ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ, ΓΡΑΦΕΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.

    ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΑΚΟΜΑ………..

    ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΙΠΕΙ………

    ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ…….Ή ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΔΗΛΩΝΑΝ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ……..ΤΩΝ »ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ» ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ ΠΡΟΕΒΛΕΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΡΙΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΙΖ……..ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΜΕ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΜΕΣΑ ΕΞΩ……………….ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΑΜΕ ΤΡΙΤΟΤΕΤΑΡΤΟΙ……ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ……….ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ………ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΟΣΑ ΠΕΤΥΧΕ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ………….ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…..ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ »ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΧΑΣΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΕΞΩ Ο ΓΑΥΡΟΣ»……..ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ………..ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ……

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΚ……..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ…….ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΞΕΡΟΥΝ…………ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΚ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ.

    gemor
    01/09/2018 05:25 at 05:25
    ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΒΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ
    tasos
    24/06/2017 16:42 at 16:42
    Ο ΝΙΑΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ 1% ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ , ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΕΚ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΟΠΑΠ ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕ
    tasos
    16/01/2018 20:12 at 20:12
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΓΑΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ
    tasos
    28/01/2018 17:04 at 17:04
    ΕΣΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΠΑΛΤΑ ΤΖΑΜΠΕ ΜΟΡΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΥΝΤ ΑΛΗΤΗ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΙΒΑΝ , ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΤΕ ΑΞΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΤΑΟΥΛ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΣΤΗΝΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ, ΕΣΥ ΣΤΗΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΚΑΛΑ ΡΕ ΞΕΔΟΝΤΙΑΡΗ ΕΣΤΗΕΣ ΠΕΡΙΣΥ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΗΝΕΙΣ ΡΕ ΑΛΗΤΗ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1/4 ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΡΕ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ
    tasos
    29/01/2018 20:39 at 20:39
    Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ;; ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΓΚΑΝΚΣΤΕΡΑΚΟΣ … ΕΝΑΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ , ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ …. ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΕΚΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΚΑΙ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΙΒΑΝ
    Γιωργος
    17/06/2018 03:30 at 03:30
    Αυτος βαζει στις τσεπες τα λεφτα της ΑΕΚ. Τοτε μονο δεν εχει καβουρια.
    Γιωργος
    28/06/2018 17:37 at 17:37
    Πρεπει να μπουν ορκωτοι λογιστες στην ΠΑΕ. Καποιος ή καποιοι βαζουν χερι στο ταμειο.
    Δωστε σανο καργα
    20/12/2017 12:17 at 12:17
    Μην τρελενεστε ο νιαου εβαλε ταλεφτα του europa στην τσεπι του και μας φερνει τον νεο ακινηταεβιτς τον μοραν
    Εκτωρας
    24/08/2018 11:28 at 11:28
    Ο μπάρμπα Σαμ δεν ήθελε να φέρει τον Χολσχάουζερ της Αούστρια, αλλά
    του φάνηκε ακριβος και τον πήρανε οι Τούρκοι…
    Τα 30 που θα αρχίσουν να ρέουν μετά την Τετάρτη που θα περάσουμε
    θα τα βουτήξει και θα ψάχνουμε για κανένα δανεικό πάλι
    ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΙΚΟΣ ΜΕΧΡΙ ΔΑΓΚΑΝΑΣ
    31/08/2018 22:09 at 22:09
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ,ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ Ή ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ…
    ΜΙΑΟΥ ΜΙΑΟΥ
    31/08/2018 14:31 at 14:31
    ΡΙΞΕ ΛΕΦΤΑ ΡΕ – ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.
    ΜΙΑΟΥ ΜΙΑΟΥ
    01/09/2018 03:06 at 03:06
    Δεν μας ενδιαφέρουν οι μεταγραφές και η ενίσχυση της ομάδας. Εμείς αγαπάμε την ΑΕΚ είτε παίζει Τσουλού είτε παίζει Γ Εθνική. Άλλο είναι το θέμα και είναι πολύ πιο σοβαρό. Δεν γουστάρουμε ένας κροίσος να μας περνάει για μαλάκες κερδοσκοπώντας στην πλάτη μας και στην πλάτη της ΑΕΚ και συγχρόνως να υποτιμάει την νοημοσύνη μας με τα παραμύθια που πουλάει μέσω των δημοσιογράφων του. Αυτό κύριοι λέγεται εξαπάτηση. Ο κόσμος της ΑΕΚ δεν μπορεί να δεχθεί τέτοια πράγματα. Τέτοιοι ανθρώποι δεν έχουν θέση στην οικογένεια της ΑΕΚ. Να πάρει τα κλεμμένα, του τα χαρίζουμε και να μας αδειάσει την γωνιά. Η ΑΕΚ ευτυχώς δεν έχει ανάγκη από Εθνάρχες.
    ΝΙΚΟΣ
    01/09/2018 07:55 at 07:55
    Όπου πήγαν και τα 15 περισυ στην τσέπη του και τα λεφτά που παντελονιαζει φέτος είναι 29 με την πώληση βρανιες
    τιγρης με κεφαλι καβουρα
    15/07/2018 21:44 at 21:44
    αμα εβαλε 20 εκ για το γηπεδο ,τα 10 απο το ευροπα κ 3,5 απο το Βρανιες ,τι τα εκανε τα τσεπωσε????

    Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ…….ΟΛΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ…….ΖΗΤΩ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΕΚ

    • ΜητσοςΚατουναΞηρομερου21

      Φιλε δεν ξεχναμε απολυτως τιποτα….
      Απλα τωρα ειναι η ωρα που ο Ενωσιτης οπαδος θα πραξει το πιο δυσαρεστο καθηκον του….
      δηλαδη την πολυ σκληρη κριτικη σε οποιον του αναλογει…οτι του αναλογει…και χωρις εκπτωσεις…
      Αλλωστε και στους διθυραμβους δεν καναμε εκπτωσεις…

    • Ποιος είσαι ρε μεγάλε? Ούτε η KGB δεν έχει τέτοιο φακέλωμα! Χαχα έγραψες! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

      • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

        Αδερφε η ομαδα ηθελε ενισχυση με κανα δυο παικτες ακομα. Κακως δεν εγινε αλλα δεν ηρθε και το τελος του κοσμου. Καi γενικα φετος στις μεταγραφες δεν εγινε σωστα η δουλεια. Αλλα η χρονια μολις αρχισε. Και δεν εχει χαθει τιποτα αντιθετα εχει επιτευχθει και η ευρωπαικη υπερβαση. Πρεπει να την διαλυσουμε μονοι μας; Πρεπει αν χασουμε σημερα να παμε αυριο στα Σπατα να τους παρουμε στο κυνηγι; Πρεπει να παμε στο ΟΑΚΑ και να μην ξερουν πουν να κρυφτουν οι ανθρωποι της ομαδας; Οπως λενε διαφοροι εδω μεσα; Αυτοι που λενε »να φυγει ο κλεφτης Μελισσανιδης» βολευονται με το να φυγει. Με το ζορι κανεις να μην παει στο γηπεδο. Αλλα ας μην μας ζαλισουν τα καρυδια οσους θελουμε να ειμαστε εκει ακομα και χωρις χαφ και εξτρεμ.

    • ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΕ

      • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

        gemor
        01/09/2018 05:25 at 05:25

        ΕΙΝΑΙ Ο – ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ

        Μαλλον εσυ θα πληρωσεις – ….. και θα εχει πολυ γελιο……ΧΑ….ΧΑ….ΧΑ….

      • ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ

        Και οχι τιποτα αλλα η μετακινηση στην Ευελπιδων με τη μαγκουρα ειναι καπως…..Και δεν εχει και φασκομηλο στο κυλικειο….XA….XA….XA…..

    • «ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ» συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη παράγραφο σου.Είναι έντιμη και ισορροπημένη κριτική και την προασυπογράφω.Το πρόβλημα είναι ότι η ενημέρωση του κόσμου μας είναι γιά τα πανηγύρια.Δες το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΩΡΑΣ.Δεν τολμούν να κάνουν κριτική στον Μελ ούτε για το χρώμα της γραβάτας που φοράει.Ο Τσακίρης μας είπε ότι δίνονταν σε Θέλτα και Ραντόγια τα λεφτά που ζητούσαν.Ο Λιακόπουλος στην ΕΡΑ είπε ότι ήταν γραμμή Μελ να μην γίνει καμία υπέρβαση.Ποιόν να πιστέψεις?
      Σίυμφωνώ μαζί σου ότι έχουν γραφεί αλητείες και ποινικώς κολάσιμα πράγματα κατά Μελ,αλλά όπως έχουμε ξαναπεί είναι και ευθύνη του site που τα δημοσιεύει.Το ζουμί είναι ότι ο Μελ μετά το χθεσινό φιάσκο οφείλει να επικοινωνήσει στον κόσμο ξεκάθαρα το τι θα γίνει με τα λεφτά αυτά.Οχι μέσω κάποιων άρθρων κολλητών δημοσιογράφων να μας λέει ότι τα λεφτά αυτά θα χρηματοδοτήσουν το γήπεδο,αλλά ξεκάθαρα και με ευθύ τρόπο.Το έχω ξαναπεί ότι είναι ο πιο υγιής τρόπος να χρηματοδοτούνται οι μεγάλες επενδύσεις της ομάδας με ένα κομμάτι από τα υψηλά της έσοδα,όμως αυτό πρέπει να περάσει ξεκάθαρα στον κόσμο.Χθες που γύριζα από διακοπές ο υπάλληλος που μου έβαλε βενζίνη μου είπε.Έδωσα 150 Ευρώ από τα 600 που παίρνω γιά να κατέβω να δω τα δύο ευρωπαικά ματς και είμαι σίγουρος ότι εξτρέμ δεν θα πάρει πέρα από τον Γιαννιώτα.Δεν με πειράζει γιατί φτιάχνουμε γηπεδάρα και σύγχρονο προπονητικό.Όμως να βγει να το πει στον κόσμο που δίνει από το υστέρημά του.
      Από όλο το χθεσινό η χειρότερη συνέπεια θα είναι το απόλυτο χάσμα που θα δημιουργηθεί ανάμεσα στην συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου μας και τον Μελ.Ειδικά αυτό το δεν μας έκατσε είναι πολύ προσβλητικό επί της ουσίας.
      Για τα ερπετά που εμφανίζονται σε κάθε στραβή γιά να βγάλουν χολή και εξαφανίζονται σε κάθε επιτυχία συμφωνώ μαζί σου.Μην ξεχνάς όμως και τους πραιτωριανούς Μελ όπως arrow 21 και τους χωροφύλακες όπως Μητσους πού όταν πριν καιρό έγραψα ότι ο Μελ δεν πρόκειται να πληρώσει ρήτρες 6 μυρίων ενώ χτίζει γήπεδο με σκυλόβρισαν και μου απαγόρεψαν να μιλάω.
      Ο κόσμος μας πρέπει να σταθεί δίπλα στην ομάδα που τον έχει γεμίσει περηφάνεια και επιτυχίες και ας αποδεικνύεται ο Μελ κατώτερος των περιστάσεων.

  33. ΜητσοςΚατουναΞηρομερου21

    Και κριτικη χρειαζεται τωρα και αναθεματα χρειαζονται τωρα….για να μην πω ουι χρειαζονται και τα παλιοτρολλ σταθολαζαρογιωργιδια για τη βρωμικη δουλεια……
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΔΚΤΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ……
    Λυμπε και Ματιασεβιτς καιρος να μας αδειασετε τη γωνια…

  34. Ας κάνουμε το σταυρό μας τώρα… να μην μας πάθει τίποτα ο Σιμοες….

    Αυτή η ομάδα έχει κάνει τόσες υπερβασεις… Κρίμα που δεν την βοηθάει η διοίκηση.

    Πρωτάθλημα, κύπελλο, Champions League…. Με έναν αμυντικό χαφ……. Μα είναι δυνατόν;

    • Αλέξανδρος

      Πώς δεν είναι. Και πέρυσι το ίδιο δεν κάναμε μετά τον τραυματισμό του Γιόχανσον?
      Μετά τα Χριστούγεννα ήρθε ο Μοράν όπου μετά απο 1 ματς κυπέλλου ο Χιμένεθ δεν τον έβλεπε καν.

  35. 1)Νέα τηλεοπτική συμφωνία 1 έτους με NOVA 5 μύρια
    2)Νέα συμφωνία με Capelli Sports 5 μύρια για 3 χρόνια
    3)10 μύρια απο Europa
    4)25 μύρια τουλάχιστον απο την είσοδο στους ομίλους CH.L. με όλο το market pool
    5)3.5 μύρια απο μεταγραφή Βράνιες
    6)13.000-15.000 διαρκείας μέχρι τώρα
    Έκανε 1 συμβόλαιο στον Λιβάϊα, πήρε 4 δανεικούς εκ των οποίων οι 3 με οψιον αγοράς(ο Πόνσε είναι ΜΟΝΟ δανεικός)+1-2 ελεύθερους….μετά απο τόσα έσοδα αυτή είναι η οικονομική πολιτική και η επιβράβευση-επένδυση της διοίκησης της ΑΕΚ την κρίσιμη αυτή στιγμή-ευκαιρία που μπορεί να έρθει η εκτόξευση για την ομάδα.

  36. Τους πραγματικούς Λόγους και τις Αιτίες που δέν εγινε μεγάλη Μεταγραφή
    δέν τους γνωρίζουμε…
    Στην Ακεραιότητα και στην Ενωσίτικη Καθαρότητα του Τίγρη είμαι Απόλυτα Πιστός
    και στην Κριτική μου θα είμαι προσεκτικός και μετρημένος…
    Επιθετικά λοιπόν έχουμε ήδη πάρει τους Πόνσε, Μπογιέ, Αλμπάνη, Γιαννιώτα και όπως ξέρουμε
    περιμένουμε Πώς ακριβώς θα μας βγούν…
    Το Πρόβλημα είναι στα Χάφ…
    Εκεί, έστω Εναν Ελεύθερο καλό και γνωστό Χάφ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ…
    Δέν μπορούμε να βασιστούμε σε Μοράν, Τέλος πια…
    Αλλιώς Ας βάλουν Νέα Παιδιά να ξεκουράζουν τους τρείς και να παίρνουν Παιχνίδια…

    Μεγάλε, Εντάξει, Δέν το είπες ακόμη το ΗΡΘΑΜΕ…
    Κατανοητό…

    • Αλέξανδρος

      Τουμά μου οσο σχέση εχω εγω με την ιατρική άλλη τόση σχέση έχει αυτός που γράφεις με τον παίκτη που θέλει ο προπονητής.
      Που ήθελε μάλλον.

  37. Σταυρος Κοζανίδης

    Ολοι εσείς που βρίζετε ή «αγανακτητε» με τον Μελισσανιδη,
    είστε ναμικιοριδες.(οι μικρασιατικής καταγωγής ΑΕΚτζηδες καταλαβαίνουν τι λέω) Και έχετε πάθει «ολυμπιακίτιδα»…
    Θυμάμαι την άλλη τρέτια του Μελισσανιδη 1992-1994,τα ιδιαλεγανε.Η ΑΕΚ έκανε μία ή δύο μεταγραφές κι ο Ολυμπιακός καραβιες κάθε χρόνο παικταραδων. Αλλά όπως πάντα το σφικτό δουλεμένο ροστερ νικούσε το συνονθύλευμα των γαυρων.
    Γιατί το μεγάλο ροστερ με μεγάλους παίκτες δημιουργεί άλλου είδους ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ προβλήματα στα αποδυτήρια (οσοι έχουν παίξει σε μεγάλες ομάδες το γνωρίζουν)
    Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι η ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟ το1968.
    Με 6 παίκτες μας πήραν το πρωτάθλημα,ενω είχαμε υπερομαδα 12 παικτών…

    • Αλέξανδρος

      Κάνε μας τη χάρη πρωϊ πρωϊ που ήρθες να θυμηθείς τι γινόταν 30 χρόνια πίσω και να μας πείς για τον ολυμπιακό.
      Το βρήκαμε τώρα.. «όποιος κράζει είναι ολυμπιακός».
      Τράβα άναψε κανα κεράκι μην πάθει τίποτα ο Σιμόες γιατί θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ.

      • γιωργος πατς21

        Φιλε οποιος κραζει δεν είναι γαυρος αλλα αυτος που λεει για παντελονιασματα και τέτοιες μπουρδες είναι επικίνδυνος και μ@@@@@@@@@

        • Αλέξανδρος

          Όποιος κατηγορεί για παντελονιάσματα κλπ ας αναλάβει τις ευθύνες του.
          Καλό είναι να μην ξεφεύγουμε τέτοιες ώρες.

    • ΜητσοςΚατουναΞηρομερου21

      Κουλαρε Σταυρακο….κουλαρε …

    • Αλέξανδρος

      Οι άλλοι δυο έκαναν συμμαχία για να σε ρίξουν και εσύ κατηγορείς τους ΑΕΚτζήδες που κάνουν κριτική για την μη ενίσχυση της ομάδας.
      Και μάλιστα μια τέτοια στιγμή που η ΠΑΕ έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα.
      Αυτό κι αν είναι θράσος, που σίγουρα δεν είναι τυχαίο τέτοιες ώρες.
      Και άλλοι μας κουνούσαν το δάχτυλο χτες αλλά κατα το βραδάκι εξαφανίστηκαν.

    • ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΙΤΙΔΑ ΑΕΚΟΤΙΤΙΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΣΥ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΜΠΟΥΤΑΛΙΑΣΗ ΠΟΥ ΟΠΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΡΙΤΙΚΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.

  38. ΣΤΟ ΦΩΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΒΑΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΕΤΡΑΦΡΑΦΩΝ +ΚΑΡΕΛΛΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.

  39. μηπως πρεπει να στηριξουμε αγγελοπουλο που οτι εχει το δινει και οχι τον καβουρια πουλαω το διαρκειας μου στην μιση τιμη μαζι με ενα παιδικο στην 13 οποιος ενδιαφερεται ας στειλει μηνυμα

    • Παναγιώτης

      Πάντως μου κάνει εντύπωση που ακόμα αναρωτιόμαστε αν πρέπει να στηρίξουμε το μπάσκετ! Φυσικά και πρέπει ασυζητητί!

    • Στείλε μου στοιχεία για το διαρκείας. Το αγοράζω εγω

      • Αδερφέ ποσα δίνεις ….μην τσακωθούμε. Δεν ξέρω αν θα βρεθούν και άλλα νουμερ@ να κόψουν το γήπεδο. Χαχα

      • Φίλε πουλήθηκε να είσαι καλά εγώ γλίτωσα φουλ για διάρκειας μπάσκετ δεν θα με κοροϊδεύει το –

    • Εγώ ενδιαφέρομαι μεγάλε…..πόσο το δίνεις; Θέλω να αλλάξω θύρα

  40. Αντι-Γαϊδαρος

    Τελος το γηπεδο για μενα. Δεν υπαρχει περιπτωση να βαλω ουτε ενα ευρω παραπανω στη τσεπη του Μελισσανιδη. Γιατι στην τσεπη του πανε τα λεφτα και οχι στο ταμειο της ΑΕΚ οπως αποδειχτηκε.
    Ο θεος με φυλαξε και δεν πηρα διαρκειας που το σκεφτομουν.
    Πλεον η παρουσια μου και τα λεφτα μου θα πηγαινουν αποκλειστικα στην πρωταθλητρια ευρωπης ομαδα του μπασκετ αν και δεν ειμαι μπασκετικος.

  41. Απολλωνιος

    Να κανω μια ερωτηση αφου δεν πηραμε εξτρεμ γιατι δεν κρατησαμε τον Βιτορ και τον δωσαμε στον Αρη??

  42. Απολλωνιος

    Αυτος που διαλέγει τους συνεργατες του εχει ΚΑΙ την ευθυνη και οι επιλογες του Μελισσανιδη ειναι τραγικες!!Ο Ιβιτς ειναι ενας σωστος μανατζερ και ειχε φερει καλους παικτες στην ομαδα αλλα χρειαζονται και λεφτα που δεν τα δινει ο προεδρος!!Παντως η μη ενισχυση της ομαδας ειναι πολυ υποπτη!!

    • Αλέξανδρος

      Ξεκόλλα πασά μου με τον Ίβιτς.
      το μανατζερικό γραφείο που κουμαντάρει καθαρίζει περισσότερα έσοδα απ’όλες τις μεταγραφές της ΑΕΚ. Έχει απλωθεί σε ολα τα Βαλκάνια.
      Τί να έρθει να κάνει ο Ιβιτς? να γίνει υπάλληλος για πενταροδεκάρες και να παρακαλάει τον κάθε Μοράν για 200 χιλιάρικα?
      Δεν είναι πια αυτός που ήταν όταν ξεκινούσε μαζί με το Ντέμη.
      Έχει προοδεύσει πολύ.
      Ξεκολλήστε το μυαλό σας απο τα πρόσωπα του παρελθόντος.
      Σκόκο-Ίβιτς, και ξανά-μανά Ίβιτς-Σκόκο.
      Ξεκολλήστε λέμε.

  43. μεγαλο ξενερωμα για τον κοσμο η μη πραγματοποιηση εταγραφης, και αν δεν κανουν κατι εστω για καποιον ελευθερο θα το πληρωσουμε σιγουρα μεχρι το γεναρη, με το ιστορικο των τραυματιαμων που εχουμε ως ομαδα, αλλα και με βαση οτι εχουμε δει απο τη φετινη προετοιμασια.

    …αλλα.. το να βγαινει ο καθε οικονομολογος (ειχαμε να τους δουμε απο την εποχη αδαμιδη δημητρελου) και να απαιτει πειτε μου που πηγαν τα 25 εκατ (τα οποια βεβαια ακομα δεν εχουν εισπραχθει) ειναι τελοιως γελοιο. ρε παλικαρια οταν εχεις εσοδα 25-35-50 εκατ , σημαινει οτι πρεπει να τα χαλασεις?εσεις οτι βγαζετε το χαλατε καθε μηνα?

    ξανατονιζω μεγα λαθος η μη μεταγραφη (εστω και για να χαρει λιγο ο κοσμος), αλλα ο μελ ποτε δεν εκανε τετοιες κινησεις απο παλια.

    και ξεχνατε οτι οι πρωτες δηλωσεις του μελ, ηταν για μια ομαδα οικονομικα αυταρκη απο καθε παραγοντα,ζει απο τα εσοδα της και δεν θα την ξαναπατησει με οικονομικα χασματα. φετος πηρε 25, του χρονου μπορει να αποκλειστει και να παρει 5, ποιος θα καλυψει την διαφορα.

    το να λετε οτι τα λεφτα θα πανε στο γηπεδο (αληθεια πειτε μου τον τροπο πως γινεται λογιστικα, για να σκισω τα πτυχια μου και να παραιτηθω απο τη δουλεια μου), ή οτι θα παντελιοναστουν θα το μαθουμε στον ισολογισμο σε 11 μηνες.

    η οικονομικη πολιτικη της εταιρειας (εταιρεια ειμαστε, οσο κυνικο και αν ειναι) ειναι σφιχτη. θετικο για μια εταιρεια, ξενερωτο για τον κοσμο.

    • Αντι-Γαϊδαρος

      Tο πως παντελονιαζεις μας το διδαξε πρωτος ο Μακης Ψωμιαδης. Φουσκωνεις τα εξοδα και γεμιζεις την τσεπησου.
      Στο γηπεδο οντως δεν μπορουν να μπουν αυτα τα χρηματα. Μιλαμε για 2 διαφορετικες εταιρειες.
      Οσο για το που βρισκονται ολα αυτα τα εκατομμυρια ειναι καθηκον του κοσμου της ΑΕΚ να ξερει που βρισκονται και λογω των οικονομικων προβληματων που εχει ο προεδρος και οι εταιρειες του ( οσες του εχουν απομεινει ακομα)

      • αν καποιος θεωρει οτι υπαρχουν μη φυσιολογικα εξοδα, μπορει να κανει μια καταγγελια στο σδοε, το πλαισιο των ελεγχων και πως λειτουργουν οι εταιρειες εχει αλλαξει απο την εποχη του μακαρου.

        οχι απλα γραφω οτι υπαρχει ρεμουλα, γιατι ετσι μου λεει το μυαλο μου και η αλληλουχια των σκεψεων μου.

        αν καποιος εχει δει τιμολογιο για καφεδες 500 χιλιαρικα ας παει να το καταγγειλει για το καλο της ομαδας, αλλιως θα παει στην κατηγορια των γνωστων μικυ μαουδων.

        θα χαιρομουν ιδιαιτερα αν γινοταν κατι τετοιο (εφοσον υπαρχει ρεμουλα) και δεν ξανατραβηξουμε τα ιδια

        • Αντι-Γαϊδαρος

          Εγω δεν ξερω αν γινονται ή οχι ρεμουλες.
          Περιμενω ομως να βγει επισημα η διοικηση και να πει αφου δεν επενδυει εστω και λιγα απο ολα αυτα τα εκατομμυρια στην ενισχυση της ομαδας, που εχει σκοπο να τα επενδυσει. Και γενικα ποιο ειναι το οικονομικο πλανο της ΠΑΕ.
          Μεχρι στιγμης μονο σιωπη υπαρχει και κατι εξυπναδιστικες ατακες του Μελ εχουμε που ακουσει.

    • Οι 2 μεταγραφες δεν ειναι για να χαρει ο κοσμος αλλα γιατι το ροστερ ειναι ελλιπες!! Και οπως λεει και ενας συνοπαδος παραπνω πηγαινε εκκλησια και αναψε ενα κερακι για τον Σιμοες, διοτι αν παθει κατι…

  44. γιωργος πατς21

    Ρε τασο(σορυ για το ρε) αυτοι οι παιχτες μας εφεραν χαρες συμφωνω,τους εμπιστεύομαι αλλα ΔΕΝ φτανουν!!!Ο σιμοες παιχταράς αλλα είναι ενας.Αν παρει καρτες,αν παθει μια θλαση π.χ στις 12 σεπτεμβρη θα παιξουμε με αγιαξ και παοκ ΧΩΡΙΣ κοφτη?!!!!!Πρωτη φορα τα βαζω με την διοικηση και τους κραζω αλλα δεν παλευετε αυτό που εκαναν…

  45. Αλέξανδρος

    «Μη ρωτάτε τώρα για μεταγραφές, είμαστε σε υπερένταση»
    Ποτέ δεν είχε σκοπό να φέρει παίκτες απ’το πάνω ράφι.
    Αλλιώς δε θα έπαιρνε μόνο δανεικούς.

    • Αλέξανδρος

      Και αφού «δεν ήθελαν να πάρουν παίκτες μόνο για να πάρουν» τον Αστρίτ και το Μοραν γιατί τους πήραν ?
      Και τοσο καιρό γιατί δεν τους ξεφορτώθηκαν ?
      Γιατί τους κρατησαν αφού ο προπονητής δεν τους υπολογίζει?

      • αν ησουν μοραν ή αστρι θα εβρισκες αλλου αυτα τα λεφτα, για να τα αφησεις και να φυγεις?θυμασια υποθεση γκερειρο

      • Τι ρωτας ρε Αλεξανδρε κ εσυ..
        Η ατακα τους αυτη ηταν χειροτερη και απο τη μη μεταγραφη..
        Τεσπα εγω συνεχιζω τη βιολα μου..
        Yacob και Veloso ελευθεροι..
        Εχουμε καλυτερους? Αντε λαρτζ της διοικησης..για να σας δω..

        • Αλέξανδρος

          Ελεύθεροι παικταράδες υπάρχουν αν θες να πληρώσεις.
          Αν ήθελαν να πληρώσουν δε θα περίμεναν 1 Σεπτεμβρίου.

        • Εχουν 1.000.000 εκ και βαλε συμβολαιο…Ασε που 30+ παικτες δεν εχουν μεταπωλητικη αξια για την διοικηση

      • ΜητσοςΚατουναΞηρομερου21

        Αλεξανδρε οσο πιο πολυ ποσταρεις τοσο πιο πολυ μου ανεβαζεις το αιμα στο κεφαλι….
        Ολοσωστος!!!

        • Αλέξανδρος

          Μήτσομ οσο τα σκέφτεσαι τα πράματα με κρύο μυαλό τόσο πιο πολύ βγάζουν νόημα τελικά.
          Είναι αυτό το read between the lines που έλεγα χτες.
          Τα σημάδια τα είδαμε αλλά δεν τα καταλάβαμε επειδή η ομάδα (φτύνοντας αίμα) κρατιέται ψηλά.
          Να δούμε πόσο θ’αντέξουν.

  46. ΚΥΡΙΕ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΟ ΕΞΑΡΧΗΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΚΩΝ ΜΕ ΟΨΙΟΝ ΑΓΟΡΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ,ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΙΠΕΡΣ.ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΡΕΛΗΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΕ ΟΨΙΟΝ.ΠΩΣ Ο ΟΠΑΔΟΣ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΕΥΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΧΕ ΕΧΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΙΑ ΤΑ ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ.ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ.ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΗΤΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΕΧ/ ΔΙΕ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΛΕΙΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΜΕ ΟΨΙΟΝ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΖΟΧΑΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΔΙΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ.

  47. ΔΗΜΗΤΡΗΣ 66

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΛΛΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΠΗΡΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ . ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΟΥΝ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗ….

    • Σ. Κοζανίδης

      Ολοι εσείς που βρίζετε ή «αγανακτητε» με τον Μελισσανιδη,
      είστε ναμικιοριδες.(οι μικρασιατικής καταγωγής ΑΕΚτζηδες καταλαβαίνουν τι λέω) Και έχετε πάθει «ολυμπιακίτιδα»…
      Θυμάμαι την άλλη τρέτια του Μελισσανιδη 1992-1994,τα ιδιαλεγανε.Η ΑΕΚ έκανε μία ή δύο μεταγραφές κι ο Ολυμπιακός καραβιες κάθε χρόνο παικταραδων. Αλλά όπως πάντα το σφικτό δουλεμένο ροστερ νικούσε το συνονθύλευμα των γαυρων.
      Γιατί το μεγάλο ροστερ με μεγάλους παίκτες δημιουργεί άλλου είδους ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ προβλήματα στα αποδυτήρια (οσοι έχουν παίξει σε μεγάλες ομάδες το γνωρίζουν)
      Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι η ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟ το1968.
      Με 6 παίκτες μας πήραν το πρωτάθλημα,ενω είχαμε υπερομαδα 12 παικτών…

      • Από τα τούρκικα, nankör, ίδιας σημασίας και περσικής αρχής. Η περσική λέξη είναι σύνθετη από το nan που θα πει «ψωμί» και το kör, που θα πει «τυφλός»· ίσως λοιπόν ο αχάριστος να νοείται «τυφλός στο ψωμί (που τον ταίζει ο ευεργέτης του)». Λέξη παλιωμένη που όμως χρησιμοποιείται ακόμα.

        Τη λέξη τη χρησιμοποιεί πολύ ο Τσιφόρος, αλλά ενώ στο γλωσσάρι των βιβλίων που την εξηγεί «αχάριστος», στα κείμενα του φαίνεται να έχει περισσότερο τη σημασία «δύστροπος», ή αλλού «πλεονέκτης, αχόρταγος» (π.χ. «ήτανε και ναμικιόρα στον έρωτα» στα Παιδιά της πιάτσας).

        Η λέξη και στα κρητικά, ναμικιόρος. Σε κείμενο της εποχής της Κρητικής Επανάστασης του 1866, διαβάζω για όσους «ναμικιόρηδες […] φωνάζουμε κοντράδια για την επανάσταση και για το έχνος [έθνος]». Υπάρχει και το σοφό παροιμιακό δίστιχο: «Περβόλι αν κάμεις τον γιαλό και σόπατο [ίσιωμα] τα όρη / πάλι ‘ναι αφχαρίστητοι όσοι ‘ναι ναμικιόροι». Αφχαρίστητοι πράγματι μένουν…

  48. Να αιτιολογήσετε στον κόσμο της ΑΕΚ που θα πάνε τα 40 εκατομμύρια του τελευταίου χρόνου. Ενα προς ένα…ΝΑ ΞΗΛΩΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ που είναι υπεύθυνο για τις μεταγραφές, ας λέγεται Λυμπερόπουλος, Ματιάσεβιτς, όπως θέλει ας λέγεται. Οταν πάρει κόκκινη κάποιος από τα χαφ η τιμωρηθεί να θυμηθείτε τι έγινε το καλοκαίρι του 2018 στις μεταγραφές, γιατί η ΑΕΚ περίμενε να περάσει στους ομίλους…και πέρασε χωρίς να αποκτηθεί με τα 25 εκατομμύρια ούτε ένας αξιόλογος παίκτης. Ο κόσμος έχει μνήμη!!!

    • Και εγώ ξενέρωσα και μάλιστα πολύ, πάρα πολύ… αλλά αν ο κόσμος είχε μνήμη θα θυμόταν οτι πριν απο αυτή την διοίκηση παίζαμε χωρίς εισητήρια γιατί δεν είχαμε λεφτά να τα εκδώσουμε!!!!.

      • Αλέξανδρος

        Το θυμόμαστε. Λοιπόν?

      • Αν έχεις στην μακροπρόθεσμη μνήμη σου την ΑΕΚ σαν την ομαδούλα που χρωστάει, εγώ την έχω σαν την ομαδάρα που σάρωνε την δεκαετία του 90 παίζοντας το πιο όμορφο ποδόσφαιρο που έχει παίξει ελληνική ομάδα! Αν η εξέλιξη της ομάδας και το όνειρο του λαού της είναι το γεγονός ότι δεν χρωστάμε, ζήτω που καήκαμε. Οταν συναντήσουμε την Μπάγερν πες τους δεν χρωστάω και ας γράψει το εξάμπαλο…

  49. Γιώργος 66

    Δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω αυτό που έγινε.
    Δεν το χωρά ανθρώπου νους.
    Πίκρανε πολύ κόσμο αυτο που έγινε.
    Όχι για αυτούς που βρίζουν συστηματικά το Μελισσανιδη, αλλά για τους υμνητές του ο πόνος είναι βαρύς.

    Στερεύουν οι λέξεις.Απογοήτευση, αηδία, ντροπή, αγανάκτηση, οργή….τι να πω.;
    Ενας κόσμος που από χθες το βράδυ βρίσκεται σε ποδοσφαιρικη κατάθλιψη.
    Ακόμα και ενας άρρωστος εγκέφαλος να το σχεδιαζε, τέτοιο εγκλημα , δεν θα μπορούσε να το κάνει τόσο απεχθές.
    Κρίμα πολυ Κρίμα.

    Από αυτούς που εγραψαν τον επίλογο, με αυτό το σαδιστικο και συγχρόνως αστείο…»Δεν προλάβαμε, δεν μπορέσαμε….»..,θα ζητηθούν παραιτήσεις ;;;;;

  50. μανταλοσ.μπακακησ.συμοεσ.οικονομου.λαμπροπουλοσ.γαλανοπουλοσ.μπακασετασ.φατε.καμια.κοκινη.καρτα.να.ξεκουραστιτε.δεν.θα.αντεξετε.τετταρτη.κυριακη.και.εθνικη.για.να.σασ.εχουμε.ολη.την.χρονια

  51. μανταλοσ.συμοεσ.γαλανοπουλοσ.οικονονμου.λαμπροπουλοσ..μπακασετασ.θατε.καμια.κοκινη.καρτα.να.ξεκουραστιτε.δεν.θα.αντεξετε.τεταρτη……κυριακη.εθνικη.για.να.σασ.εχουμε.ολο.τον.χρονο

  52. το να γράφουν κάποιοι ότι ο τίγρης παντελονιάζει λεφτά είναι τουλάχιστον γελοίο ή ύποπτο. η ευθύνη του είναι ότι έχει λάθος άτομα να χειρίζονται τα μεταγραφικά. η πρώτη μεταγραφή που χρειάζεται η ΑΕΚ είναι σωστό τιμ μεταγραφικού σχεδιασμού.

  53. μπακακησ.μανταλοσ.συμοεσ.λαμπροπουλοσ.γαλανοπουλοσ.οικονομου.φατε.καμια.κοκιινη.καρτα.δεν.θα.αντεξετε.τεταρτη.κηριακη.εθνικη.ελλαδοσ.για.να.σασ.εχουμε.ολο.το.χρονο

  54. ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ……
    ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΦΩΤΟ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΕ ΣΤΟ ΦΩΣ …..
    Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Ο ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ .. Ο ΟΠΟΙΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΚΕΜΠΑΡΗΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑ …
    ΕΙΝΑΙ ΣΦΙΧΤΟΣ …..ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ …..ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟ
    ΤΟ ΤΙΜ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ……ΟΛΟ ….ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΕΛΕΙ ΞΗΛΩΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥ ΣΚΑΟΥΤΕΡ ..
    ΠΟΙΟΣ ?? ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΝΕ ….( ΛΥΜΠΕ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΧΤΕΣ ) …
    ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ …ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ?? ΧΑΦ ΚΑΙ ΕΞΤΡΕΜ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ …..
    ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 25 ΜΥΡΙΑ …..ΔΩΣΕ ΤΑ 5 ΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΦΕΡΤΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ
    ΑΥΤΟΣ …..ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΝΑΡΣΙΝΓΚ ΑΜΑ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ 500 H TOY XAΦ ΠΙΟ ΠΟΛΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ? ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ …
    ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΦΑΕ ΜΟΡΑΝ ???? ΕΛΕΟΣ …..
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΥΠΟΣ …….ΣΦΙΧΤΟΣ ……ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ …..ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΓΙΝΕ …

    ΥΓ ¨Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ 14 Αυγουστου ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΜΕ ΣΕΛΤΙΚ …….ΚΑΙ..ΚΑΙ ..ΚΑΙ ….

    ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ……ΚΑΙ ΤΣΟΥ ΛΟΥ …..ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ….
    ΠΑΕΙ ΒΟΡΕΙΑ …..

    • Βασίλη μάλλον δεν γνωρίζεις τι είναι κιμπάρης.Δεν μπορεί κάποιος να είναι κιμπάρης και σφιχτός μέχρι αηδίας ταυτόχρονα.

  55. Να γιατι πηραμε Ουζουνδη εχει μαθει απο τον φαληρημενο ΠΑΟ χωρις μεταγραφες …..Καλες μεταγραφες= μεγαλες επενδυσεις κριμα… Αμα χτυπησει ο Σιμοες ? Οι κοκκινες στον τσαμπιονσ λιγκ πως καλυπτονται ? Το σκαουτινγκ της ΑΕΚ ειναι θλιβερο εδω στο τρανφερ μαρκετ εγω βρισκω κατι……..

  56. «ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΟΝΙΑΟΥ’

    ΤΕΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΑ

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΑΠΑΤΗ

  57. «Και του χρόνου θα είμαστε πιο δυνατοί, πιο ενισχυμένοι. Μην το δείτε εγωιστικά αυτό που θα σας πω, αλλά να ξέρετε ότι σαν ομάδα όποιον παίκτη γουστάρουμε φέρνουμε, όποιον τον θέλουμε τον κρατάμε! Σας λέω και πάλι ότι του χρόνου θα είμαστε ακόμα πιο δυνατή ομάδα, θα ενισχυθούμε κι άλλο»

  58. ΜΙΑΟΥ ΜΙΑΟΥ

    Δεν μας ενδιαφέρουν οι μεταγραφές και η ενίσχυση της ομάδας. Εμείς αγαπάμε την ΑΕΚ είτε παίζει Τσουλού είτε παίζει Γ Εθνική. Άλλο είναι το θέμα και είναι πολύ πιο σοβαρό. Δεν γουστάρουμε ένας κροίσος να μας περνάει για μαλάκες κερδοσκοπώντας στην πλάτη μας και στην πλάτη της ΑΕΚ και συγχρόνως να υποτιμάει την νοημοσύνη μας με τα παραμύθια που πουλάει μέσω των δημοσιογράφων του. Αυτό κύριοι λέγεται εξαπάτηση. Ο κόσμος της ΑΕΚ δεν μπορεί να δεχθεί τέτοια πράγματα. Τέτοιοι ανθρώποι δεν έχουν θέση στην οικογένεια της ΑΕΚ. Να πάρει τα κλεμμένα, του τα χαρίζουμε και να μας αδειάσει την γωνιά. Η ΑΕΚ ευτυχώς δεν έχει ανάγκη από Εθνάρχες.

  59. The Old Familiar

    Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!! Που θα πανε 25 εκ € φέτος; Αυτο μπορεις να μας το απαντήσεις απο το ρεπορτάζ σου; Έγκλημα δεν ειναι οι μεταγραφές που δεν έγιναν. Να μας πεις όμως αν θεωρείς έγκλημα κάποιος να παντελονιαζει λεφτα απο την ΑΕΚ!!!!

    • Όπου πήγαν και τα 15 περισυ στην τσέπη του και τα λεφτά που παντελονιαζει φέτος είναι 29 με την πώληση βρανιες ο καβουριας δεν πήρε έναν παίκτη όλοι δανεικοί και του χρόνου τους διώχνει και φέρνει άλλους Οικονόμου μπογιε Αλέφ πονσε νομίζετε ότι ο καβουριας μπήκε στην ΑΕΚ για να χάσει λεφτά είστε γελασμενοι

  60. Όχι κύριοι το εισπράξει η ομάδα πέντε η έξι γκολ σε αγώνες που θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα δεν συζητιέται αυτό όμως θα έχει και αντίκτυπο στο πρωτάθλημα η όχι ας μας απαντήσει κάποιος που βλέπει το roster γεμάτο ο προπονητής ας πούμε όσο για το όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος όταν φας έξι η εφτά γκολ ποιος θα το διαγράψει το αποτέλεσμα ;

  61. ΑΕΚ Θεα ολης της Γης

    Καπετανακο αφηστε την παραμυθα περι στηριξης και κουραφεξαλα και περι αποτελεσματων.
    Απο περυσι και φετος η ομαδα εχει ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ πανω απο 40 εκ.ευρω.
    Βγειτε να κανετε ρεπορταζ να μας πειτε ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ τα χρηματα.
    Φροντιστε να στριμωξετε την διοικηση να την υποχρεωσετε να μας πει ΠΟΥ ειναι τα χρηματα και που πανε .
    Αν γινεται λαμογια ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ.
    ΚΑΝΤΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ Η ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ.
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΘΟΥΝ ΠΕΙΣΤΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.
    ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ!

  62. Καλά τα λέτε κ. Καπετανάκο. Μήπως έχετε και καμιά εξήγηση ΓΙΑΤΙ δεν έγιναν αυτές οι 2 μεταγραφές που όλοι συμφωνούμε ότι τις χρειαζόμασταν και ότι λεφτά υπήρχαν; Γιατί άφησαν εκτεθειμένο τον προπονητή που τις ζητούσε; Γιατί αν δεν δοθεί πειστική εξήγηση, ο καθένας θα μπορεί να πιστεύει ότι θέλει. Από το ότι είναι ήδη δοσμένο αλλού το φετινό πρωτάθλημα, μέχρι και ότι κάποιοι τα παντελόνιασαν.
    Κακίες θα μου πείτε, δεκτό. Αλλά πώς τις αντικρούεις; Κανένα σοβαρό επιχείρημα; Εκτός από τα αστεία: «Δεν παίρνουμε για να πάρουμε» και «Δεν βρέθηκε παίκτης που να καλύπτει τα θέλω μας και να θέλει να έρθει». Αυτά είναι για μικρά παιδιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *