ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οι τεχνικές λεπτομέρειες της Υπογειοποίησης! (ΦΩΤΟ)

Η «Αγιά Σοφιά» παίρνει... σχήμα! (ΦΩΤΟ)
Photo Credits: INTIME

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα προκύπτουν μέσα από την Τεχνική Έκθεση το συνολικό μήκος του νέου υπόγειου δρόμου που θα κατασκευαστεί (και πάνω από αυτόν θα δημιουργηθεί μία πλατεία) θα είναι συνολικού μήκους 447 μέτρων με τις προσβάσεις του. Το κλειστό υπόγειο έργο δε θα έχει μήκος 228 μέτρα!

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι στα τμήματα 1 και 2 και από τη δεξιά πλευρά (δηλαδή από την πλευρά της Αγίας Τριάδας, θα γίνει αποκατάσταση της κυκλοφορίας των πεζών, μέσω υπερυψωμένης ράμπας πεζοδιάβασης! Το καθαρό πλάτος της θα είναι 2 μέτρα.

Αυτό που μπορεί κάποιος να διαβάσει στην ΤΕΥ, είναι ότι βάσει των μελετών που έγιναν, η στάθμη του υδροφόρου υπόγειου ορίζοντα προσδιορίστηκε σε βάθος άνω των 6 μέτρων από τη φυσική επιφάνεια του εδάφους. Για αυτό το λόγο τόσο στο κλειστό, όσο και στο ανοιχτό τμήμα του έργου προβλέπεται η κατασκευή πλάκας επί εδάφους κάτω από το οδόστρωμα της υπόγειας διάβασης και η αντίστοιχη υδατοστεγάνωση στον πυθμένα.

Η κλίση της υπόγειας διάβασης

Όλες οι μετρήσεις που έγιναν είχαν ως «βάση» τη Λεωφόρο Δεκελείας. Όποιος λοιπόν θα μπαίνει από την Λεωφόρο Δεκελείας προς την οδό Φωκών θα συναντά μία καθοδική κλίση 10% μέχρι την αρχή του κλειστού υπόγειου έργου. Στο κλειστό μήκος θα υπάρχει μία ανοδική κλίση της τάξης του 1% και θα εξέρχεται στην οδό Πατράρχου Κωνσταντίνου με κλίση 9%!

Η τυπική διατομή της οδού θα είναι 10,11 μ. θα περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ενδιάμεσο στηθαίο ασφαλείας και εκατέρωθεν πεζοδρόμια πλάτους 0,5 μ.

Επιπλέον λωρίδα για την είσοδο στο «Ναό»

Η μελέτη αναφέρει ρητά πως στο μέσο της χάραξης, προβλέπεται η κατασκευή επιπλέον λωρίδας στο αριστερό ρεύμα, προκειμένου να εξυπηρετείται η υπόγεια σύνδεση με το γήπεδο της ΑΕΚ! Το συνολικό μέγιστο πλάτος θα ανέρχεται στα 22,3 μ. και το ανώτατο καθαρό ύψος από την ανώτατη στάθμη του οδοστρώματος θα είναι τα 5 μ.

Η υπογειοποίηση της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης

Όπως έχει γίνει γνωστό η είσοδος στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ τόσο για την ομάδα της «Ένωσης», όσο και για τους αντιπάλους της, θα γίνεται πλέον από την οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης. Του δρόμου δηλαδή που βρίσκεται πίσω από το ιερό της Αγίας Τριάδας και οδηγούσε παλιά στην είσοδο της «Σκεπαστής».

Η Τεχνική Έκθεση της Υπογειοποίησης προβλέπει την κατασκευή δεύτερης υπόγειας διάβασης η οποία θα αφορά τα τμήματα 3, 4 και 5. Το τμήμα 4, θα είναι αυτό που θα ενώνει την οδό με το νέο γήπεδο.

Στο συγκεκριμένο τμήμα λοιπόν συναντάται το βαθύτερο σημείο των εκσκαφών. Ο φορέας μάλιστα θα έχει τη μορφή κιβωτίου. Το συνολικό του μήκος υπολογίζεται στα 27,33 μ. και το καθαρό του άνοιγμα θα μεταβάλλεται. Θα είναι από 17,15-20,5 μ.

Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X