Η Intrakat (συμφερόντων Κόκκαλη) μειοδότης της Υπογειοποίησης!

Πολύ μεγάλη εξέλιξη ήρθε στο έργο του γηπέδου της ΑΕΚ

Ο όμιλος Intrakat είναι σύμφωνα με πληροφορίες του «Enwsi.gr», o προσωρινός μειοδότης του μεγάλου έργου της υπογειοποίησης των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου και Φωκών, έργο το οποίο με την ολοκλήρωσή του θα σηματοδοτήσει και τη λειτουργία της «Αγιά Σοφιάς».

Στις αρχές του Φεβρουαρίου είχε προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την υπογειοποίηση στη Νέα Φιλαδέλφεια και προ ημερών η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής ενέκρινε τους όρους του διαγωνισμού για το έργο το οποίο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο σε 14 μήνες.

Χθες λοιπόν στην Περιφέρεια Αττικής αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι των προτάσεων και ξεκίνησε η εξέταση των προσφορών από τις εταιρείες για την ανάληψη και την ολοκλήρωση του έργου της υπογειοποίησης.

Όπως λοιπόν μας μετέφεραν οι «πηγές» μας από την Περιφέρεια ο Όμιλος Intrakat έκανε την καλύτερη προσφορά σε αυτό το Δημόσιο διαγωνισμό και έχει αναδειχθεί «προσωρινός μειοδότης»!

Έχουμε αναφέρει τη λέξη «προσωρινός» ήδη δύο φορές, διότι οι επόμενες 15 ημέρες είναι ιδιαίτερα κρίσιμες. Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η οποία χαρακτηρίζεται ως «περίοδος ενστάσεων», οι άλλες εταιρείες που κατέθεσαν προσφορά έχουν το δικαίωμα να προσβάλλουν -αν υπάρχει λόγος- την επικράτηση της Intrakat και να διεκδικήσουν το έργο.

Ωστόσο οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και όλα έχουν ολοκληρωθεί με υποδειγματικό τρόπο.

Ο Όμιλος Intrakat είναι μία από τις κορυφαίες δυνάμεις του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα, με σημαντική διεθνή παρουσία. Ιδρυτής της Intrakat, η οποία ανήκει στον όμιλο Intracom, δεν είναι άλλος από τον Σωκράτη Κόκκαλη! Τον επί σειρά ετών πρόεδρο και κύριο μέτοχο της ΠΑΕ Ολυμπιακός!

Ο Όμιλος Intrakat δραστηριοποιείται στους τομείς των αναπτυξιακών υποδομών, των κτιριακών και βιομηχανικών εγκαταστάσεων, των μεταλλικών κατασκευών, των τηλεπικοινωνιών και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς και των έργων διαχείρισης περιβάλλοντος και αξιοποίησης ακινήτων για το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.

Βασικό μέλος του πολυεθνικού ομίλου υψηλής τεχνολογίας Intracom Holdings, η Intrakat αναλαμβάνει σύνθετα κατασκευαστικά έργα μεγάλης κλίμακας στον ελληνικό και το διεθνή χώρο, αξιοποιώντας ένα δίκτυο εξειδικευμένων θυγατρικών εταιρειών και υποκαταστημάτων στην Ελλάδα, τη Ρουμανία, την Πολωνία, την Κύπρο, την Αλβανία και την ΠΓΔΜ.

Τομείς Δραστηριότητας

Ο Όμιλος Intrakat έχει αναλάβει την υλοποίηση μελετών και κατασκευαστικών έργων στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και συγκεκριμένα την ανακαίνιση και αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών των αεροδρομίων, καθώς και τη μελέτη και κατασκευή επεκτάσεων. Η περίοδος εκτέλεσης του έργου είναι η 4ετία 2017-2021!

Τα αεροδρόμια είναι τα ακόλουθα: Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» CHQ, Μυκόνου JMK, Κω «Ιπποκράτης» KGS, Ρόδου «Διαγόρας» RHO, Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος» SMI, Σκιάθου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» JSI, Μυτιλήνης «Οδυσσέας Ελύτης» MJT, Σαντορίνης JTR, Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου» EFL, Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος» KVA, Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας» CFU, Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» SKG, Ζακύνθου «Διονύσιος Σολωμός» ZTH, Ακτίου PVK.

Επίσης ένα από τα πλέον εντυπωσιακά έργα που ανέλαβε και έφερε εις πέρας την περίοδο 2014-2015 ο όμιλος Intrakat, ήταν η κατασκευή του νέου κτιρίου του γνωστού ναυτιλιακού Ομίλου Αγγελικούση. Το κτίριο αναπτύσσεται σε 4 υπόγεια και 7 ορόφους σε περίπου 30.000 μ2 επιφανείας.

Η εταιρεία ολοκληρώνει και θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2019 ένα νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας (στην Κολοκοτρώνη, στο Κολωνάκι), με 44 δωμάτια και μίσθωση για 40 χρόνια, ενώ κατέχει 100 στρέμματα στη Μύκονο, με σκοπό την κατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας 99 δωματίων (σε συνεργασία με ξένο, στρατηγικό επενδυτή).

Η Intrakat διαθέτει αιολικά πάρκα και κατέχει και το 13,33% του αυτοκινητοδρόμου Μωρέα (Κόρινθος – Καλαμάτα). Επιθυμεί δε να αποκτήσει το 9,88% που έχει η Τράπεζα Πειραιώς στην Αττική Οδό (αποτιμάται το ποσοστό στα 50-60 εκατ. ευρώ).

23 Σχόλια

  1. Α ρε μπαγάσα Τσουκαλά…Είχες πει πως αν φτιάξει γήπεδο η ΑΕΚ θα καθόσουν να σε -. Τώρα θα φας το – απ αυτόν που προσκύναγες σα θεό. Τροχός είναι όλα -γαυροι.

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟ

    ΧΟ ΧΟ ΧΟ ΠΟΛΝΤΟ,ΜΕ ΤΟΝ ολυμπιακουλη.ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.

  3. Εχω ακουσει σηζητηση οτι η Ερμανωσσα ειναι θυγατρικη εταιρια της Ιντρακατ… επισης εγιναν πολλα με την ιντρολοτ και τον οπαπ, για αυτο οι γαυροι εκραζαν τον Κοκκαλη για την συνεργασια με τον Μελισαν. Τωρα αυτα ειναι μεταξυ τους οιονομικες συνεργασιες απο την στιγμη που χτιζεται το γηπεδο δεν μας πεφτει λογος…

  4. Το κράτος έχει συνέχεια…

  5. οι μονοι που πρεπει να ζοριζονται και να τσουζουν απο το νεο αυτο ειναι οι γαυροι…χαχαχαχα

  6. Το μόνο που μένει είναι να επανέλθει η πρόταση Μελ για πρόεδρο ΕΠΟ το Γιώργο Βαρδινογιαννη…
    Υπαρχουν χρυσόψαρα εδώ? ΠΥΞ ΛΑΞ

  7. Αλέξανδρος

    Eντάξει μωρέ το έργο το πήρε απο την Περιφέρεια, οχι απο την ΑΕΚ.
    Οι εργολάβοι στην Ελλάδα είναι συγκεκριμένοι. Αλαφούζος, Κόκκαλης, Μπόμπολας κλπ. Κάποιος εξ αυτών θα το έπαιρνε.
    Στην τελική who cares.. αρκεί να τελειώνει.

    • Ποιος είσαι ρε?

      Σωστό αυτό.

    • Αλέξανδρε ο Αλαφούζος σίγουρα δεν έχει κατασκευαστική.Ο Κόκκαλης έχει αλλά δεν είναι από τις μεγαλύτερες.Ο Μπόμπολας είναι στην Ελλάκτωρ αλλά εδώ και κάποιο καιρό με απόφαση της συνέλευσης των μετόχων η διοίκηση έφυγε από τα χέρια του.Πάντως Ελλάκτωρ και ΓΕΚΤΕΡΝΑ είναι οι 2 μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι της χώρας.Ένα έργο σαν την υπογειοποίηση είναι μικρού μεγέθους για αυτές.

      • Αλέξανδρος

        Αλαφούζος
        «…Ομως και η διαδρομή των διαδόχων του στην επιχειρηματική δράση –υπό διαφορετικές βεβαίως συνθήκες– δεν είναι λιγότερο αξιοσημείωτη. Με έξι ναυτιλιακές εταιρείες, που αριθμούν ένα μεγάλο εμπορικό στόλο, με την κατασκευαστική εταιρεία «ΕΡΓΑΣ», τον «ΣΚΑΪ», την «Καθημερινή», τον «Μελωδία», τον «RED 96,3» και συμμετοχές σε άλλες επικερδείς επιχειρήσεις…»

        • Η ΕΡΓΑΣ ήταν η κατασκευαστική που ανήκε στον Μπατατούδη.Δεν ήξερα ότι την απέκτησε ο Αλαφούζος.Πάντως σαν εταιρεία δεν διαπραγματεύεται καν στο χρηματιστήριο,ούτε έχει ακουστεί για καποιο έργο εδω και χρόνια.Ο μπαμπάς Αλαφούζος ηταν σοβαρός κατασκευαστής αλλά σιγά σιγά είχε στραφει στην ναυτιλία και αποτραβηχτεί από τα κατασκευαστικά.

          • Αλέξανδρος

            Τέλος πάντων οχι πως έχει σημασία, όμως τελικά έχει κατασκευαστική. Τώρα αν ήταν του Μπάτμαν, τι έργα παίρνει και αν είναι στο χρηματιστήριο δεν ξέρω 🙂

  8. Το έργο να γινει έγκαιρα και έντεχνα μας ενδιαφερει κι ας το κανει κι ο Μαρινάκης

  9. Παντελης

    Η μπίζνα είναι μπίζνα. Και εγώ αν είχα κατασκευαστική το ίδιο θα έκανα. Όλοι το ίδιο θα κάναμε. Από κει και πέρα φυσικά και δεν γινόταν να αποκλειστεί.

  10. Μονόχνωτος

    Μόνο εμένα ενοχλεί; Ξέρω, ξέρω, …στήκατε, αλλά θα είναι κι άλλοι. Δεν μπορεί…

  11. ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ…
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΜΩΣ…
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ,
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΔΩΡΕΑΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ,ΛΟΓΩ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ
    ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ????

    • Αλέξανδρος

      Ας τα βλέπουν αυτά όσοι νομίζουν πως θα έρθει η τάδε κυβέρνηση και ο τάδε Κόκκαλης θα βάλει τη γάτα του να κλαίει.
      Αυτά είναι παραμύθια για να περνά την ωρα του το πόπολο

    • γιωργος πατς21

      Δυστυχως η ευτυχως φιλε αυτοι εχουν τα κοζια με ολες τις κυβερνησεις….Ογιος του μπορει να γινει ευρωβουλευτης….Τι ψάχνεις να βρεις…Το θεμα είναι να τελειωνει το γηπεδο και ας ριχνει μπετα και ο μελισσανιδης με τα χερια,αυτη ειναι η ουσια…

  12. Χα χα χα Γαυρος μας φτιάχνει το γήπεδο (ένα μέρος του) Οκ μου φτιάξατε την μέρα. Παρακαλώ πρόσκληση στον κ. Κόκκαλη για τα εγκαίνεια και αναμνηστική φωτο. ΚΑΛΗΜΕΡΑ κύριοι

  13. Τελικά Κόκκαλης – γήπεδο Νέα Φιλαδέλφεια και Μελισσανιδης είναι μια ιστορία που κρατάει 23 χρονια και απ’οτι φαίνεται,συνεχίζεται…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *