Νέο τοπίο δημιουργείται στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας μετά τις συμφωνίες που έχουν συνάψει ομάδες με τον ΟΠΑΠ για διαφήμιση στην φανέλα. Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις το μέτωπο στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας δεν φαίνεται να είναι το ίδιο δυνατό. Όπως αναφέρει η «Live Sport» πλέον οι ομάδες δεν έχουν τα ίδια συμφέροντα.
Ο ΟΠΑΠ του οποίου η πρόταση για χορηγία του πρωταθλήματος απορρίφθηκε, συνεχίζει τις ατομικές συμφωνίες και ήδη έδωσε τα χέρια με τον Πανιώνιο (κόντρα στον Πανθρακικό ο Ιστορικός είχε διαφήμιση Τζόκερ), ενώ εντός των επόμενων ημερών δεν αποκλείεται να ολοκληρωθεί ανάλογη συμφωνία και με την Καλλονή.
Τον Οργανισμό θα διαφημίζουν και οι Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, Ατρόμητος, Ξάνθη, Ηρακλής, ΠΑΣ Γιάννινα και Παναιτωλικός. Αν σε αυτές τις ομάδες προστεθούν και ο ΠΑΟΚ που έχει την Sportingbet αλλά και η Βέροια καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η κάθε ομάδα πορεύεται μόνη της και ότι το μέτωπο Μελισσανίδη-Αλαφούζου-Σαββίδη ενισχύεται.
Απολύθηκε μετά από φήμη για σχέση με παίκτρια ο προπονητής των γυναικών της Λέστερ!
Πύργος: Άγριο ξύλο ανάμεσα σε μαθήτριες Γυμνασίου – Οι αυτόπτες μάρτυρες τραβούσαν βίντεο
Αυτός είναι ο Μίλσον για τον οποίο φέρεται να ενδιαφέρεται η ΑΕΚ! (VIDEO)
«Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για τον Μίλσον της Μακάμπι Τελ Αβίβ»
«Η Μοντερέι δίνει ό,τι ζητήσει η ΑΕΚ για Πινέδα – Ο παίκτης θέλει Ευρώπη»