Η αγάπη του κόσμου προς τον Κόμπι Μπράιαντ είναι δεδομένη, όμως αυτό που συμβαίνει με όλα τα προϊόντα που φέρουν την υπογραφή του “Mamba” δεν έχει προηγούμενο, με την ίδια την Nike βέβαια να παίρνει τα μέτρα της.
Η αγάπη και η λατρεία του κόσμου προς το πρόσωπο του Κόμπι Μπράιαντ ξεπερνούσε τόσο τα σύνορα των Η.Π.Α., όσο και τα ίδια τα σύνορα του αθλήματος. Όποιος αμφισβητεί για αυτό, αρκεί όχι μόνο να κοιτάξει την κοσμοσυρροή έξω από το Staples Center, αλλά και τα όσα συμβαίνουν στο εμπορικό κομμάτι της αθλητικής βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, αν κάποιος περιηγηθεί στην ιστοσελίδα της Nike, εταιρίας που τον έντυνε από το 2003, συνειδητοποιεί πως δεν υπάρχει ούτε ένα διαθέσιμο προϊόν με την υπογραφή του “Mamba”. Σύμφωνα με τον Ντάρεν Ρόβελ, οποιοδήποτε προϊόν έχει να κάνει σχέση με τον Κόμπι έχει ήδη εξαντληθεί!
Βέβαια, να πούμε σε αυτό το σημείο πως σύμφωνα με το New York Post η Nike δεν προτίθενται να επαναφέρει σε κυκλοφορία κομμάτια το προσεχές διάστημα, καθώς θέλει να αποτρέψει περιστατικά εκμετάλλευσης από επιτήδειους οι οποίοι θεωρούν την συγκεκριμένη στιγμή ως μια ευκαιρία για να επωφεληθούν χρηματικά, πωλώντας ότι αγοράσουν σε υψηλότερες τιμές.
Ανεξαρτήτως από το τι συμβαίνει στο διαδίκτυο, τα πράγματα στο Λος Άντζελες είναι απερίγραπτα, καθώς στα καταστήματα της πόλης όπου ο Κόμπι λατρευόταν ως θεός, οποιαδήποτε αναζήτηση φανέλας του είναι μάταιη, καθώς ήδη ο κόσμος τις έκανε… “φύλλο και φτερό”.
Αυτή η είδηση έρχεται να επιβεβαιώσει τον βαθμό στον οποίο επηρέασε ο θρύλος των Λέικερς την παγκόσμια κοινότητα, αλλά και την ανάγκη του κόσμου έχει μαζί του κάτι που θα τον θυμίζει…
Η Μπαντόσα φωτογραφήθηκε με τον Νεϊμάρ και ξετρελάθηκε
Εθνική Ελλάδας: Οι δυσκολίες του νέου Nations League κι η ελπίδα στα προκριματικά του Μουντιάλ 2026
Σούπερ προσφορές* από το Pamestoixima.gr για τους αγώνες των ελληνικών ομάδων στη Euroleague
Δες τα Highlights από την επίσκεψη του τροπαίου του UEFA Euro 2024™ στο Ζάππειο (VIDEO)
Ο Θωμάς Μαύρος στα Σπάτα πριν το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό – «Θα ήθελα να προπονηθώ και εγώ!» (VIDEO)