Για δεύτερη διαδοχική σεζόν το Basketball Champions League φιλοξένησε ένα διήμερο αφιερωμένο στο Club Marketing & Digital Workshop, στο «Σπίτι του Μπάσκετ», στο Μιες της Ελβετίας.
Στο συνέδριο αυτό είχαν προσκληθεί όλες οι ομάδες που συμμετέχουν στη διασυλλογική διοργάνωση της FIBA, ενώ εκεί συζητήθηκαν μερικά θέματα για την ιδέα του marketing, ενώ προσφέρθηκαν σε όλες τις ομάδες χρήσιμες στρατηγικές όσον αφορά τα εισιτήρια, τα μίντια, το ψηφιακό κομμάτι, αλλά και την εμπειρία και την αλληλεπίδραση των φιλάθλων.
Όπως είναι λογικό, η ΚΑΕ ΑΕΚ έδωσε το παρών στο συνέδριο, με τον εκπρόσωπο της Παναγιώτη Μάντζο.
Στο Club Marketing & Digital Workshop του @BasketballCL, που πραγματοποιήθηκε στην Ελβετία έδωσε το «παρών» η #ΑΕΚBC, την οποία εκπροσώπησε ο κ. Παναγιώτης Μάντζος. pic.twitter.com/5yuO6gPsTb
— AEK B.C. (@aekbcgr) November 29, 2018
Μπουζόν: «Θα τα δώσουμε όλα για τον κόσμο μας»
Η Αλμέιδα πλέον ξέρει καλά, τι χρειάζεται η μεγάλη εβδομάδα
Παράπονα της Γουέστ Χαμ για τη διαιτησία κόντρα στη Λεβερκούζεν: «Σαν να παίζαμε 11 εναντίον 14»
Eurovision 2024: Οι φωτογραφίες από το πάρτι της ΕΡΤ για τη Μαρίνα Σάττι και την ομάδα της
Οι πρωταγωνιστές της γυναικείας ομάδας Futsal δηλώνουν: «Θέλαμε το πρωτάθλημα για τα 100 χρόνια της ΑΕΚ»