Το «όχι» που διαφαινόταν ότι θα δώσει ως απάντηση στην πρόταση του ΟΠΑΠ σφράγισε κι επίσημα η Σούπερ Λίγκα.
Στο Δ.Σ. της διοργανώτριας που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης τέθηκε επί τάπητος η προσφορά των 16,5 εκατ. ευρώ που έχει καταθέσει ο οργανισμός για τη χορηγία του πρωταθλήματος και τη διαφήμιση στις φανέλες των ομάδων.
Κρίθηκε λοιπόν ότι αυτή είναι μικρή και αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μια επιτροπή που θα πάει σε νέες διαπραγματεύσεις με τον ΟΠΑΠ και θα επιδιώξει σ’ αυτές να διεκδικήσει ένα ποσό κατά πολύ μεγαλύτερο (κάποιες πληροφορίες το ορίζουν στα 20 εκατ. ευρώ).
Κατά τ’ άλλα, στο σημερινό Δ.Σ. αποφασίστηκε να καλύψει η Σούπερ Λίγκα το κόστος (ύψους 70.000 ευρώ) για το κέντρο ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Παράλληλα συμφωνήθηκε να τεθεί αίτημα στον υφυπουργό Αθλητισμού ν’ αναλάβει η ίδια η διοργανώτρια τη διαχείρισή του.
Πηγή: Sportfm
Σνάιντερ για Χάαλαντ: «Σα να απουσιάζει από τα μεγάλα παιχνίδια»
Η ΑΕΚ “πέταγε” μέσα στο γήπεδο και εκτοξεύτηκε για το πρωτάθλημα! (VIDEO)
Ο Ματίας Λεσόρ σε ρόλο οργανωτή κερκίδας στο ΟΠΑΠ Game Time
«Σάρωσε» η άκρως ερωτική σκηνή στον Alpha – Γυμνή η Ιζαμπέλλα Φούλοπ (VIDEO)
Τι παίζουμε σήμερα – Προγνωστικά Serie A (19/4)