Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι Αμερικανοί θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου το μάρκετινγκ του νέου γηπέδου αλλά και όλων των μη αθλητικών εκδηλώσεων που θα διεξάγονται τόσο εντός, όσο και στα πέριξ του σταδίου και τα κέρδη μέσω των υπηρεσιών μάρκετινγκ θα ανέρχονται στα 400 με 440 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
Μια αύξηση δηλαδή της τάξεως του 200% στα ετήσια έσοδα, τα οποία άγγιζαν το ποσό των 150 εκατομμυρίων ευρώ.
- LIVE ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Κώστας Τσίλης: «Αυτό που δικαιούται η ΑΕΚ και ο ανταγωνισμός» (VIDEO)
- Ουδέν κακόν αμιγές καλού!
- Τα πάντα για το στοίχημα ΕΔΩ - Οι καλύτερες προτάσεις
- «ΑΕΚ, Φενέρμπαχτσε, Λανς και Εσπεράνς για τον Ταλμπί της Λοριάν»
- Βουλιάζει το καράβι: Τέλος ο Τερίμ από τον Παναθηναϊκό, προ των πυλών ο Κόντης!
Το ανατριχιαστικό τραγούδι για τα 57 θύματα στα Τέμπη – «Θα στείλω όταν φτάσω» (VIDEO)
Μέριλ Στριπ: Η αγαπημένη της ερωτική σκηνή ήταν με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ – «Δεν ήθελα να τελειώσει»
Γιώργος Λιβάνης: «Έχουμε μάθει το φύλο του μωρού με την Ανδρομάχη»
Η ΕΕ ξεκινά έρευνες για τη Meta και την προστασία των παιδιών σε Facebook και Instagram – Τα βήματα της Επιτροπής
Coldplay: Sold out και οι δυο συναυλίες του συγκροτήματος στην Αθήνα