Το χάος στις ταχυμεταφορές που έχει προκληθεί κατά τη διάρκεια των lockdown ήταν ένας λόγος για να επισπευστεί το επόμενο βήμα ανάπτυξης της Skroutz.
Η διάσημη πλατφόρμα διαδικτυακών αγορών και σύγκρισης τιμών προϊόντων απέκτησε δική της εταιρεία courier, με σκοπό να κάνει η ίδια τις μεταφορές και τις παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών και να μειώσει την εξάρτηση της από την αποκλειστική σχέση με τρίτους συνεργάτες, τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Έπειτα από σχεδόν εννέα μήνες διερευνητικών επαφών και διαπραγματεύσεων, η Skroutz έκανε το βήμα για την είσοδο της πλατφόρμας και στο κομμάτι της διανομής προϊόντων – το περιβόητο «last mile» – μέσω της πλήρους εξαγοράς μίας μικρής και νέας εταιρείας στο χώρο, η οποία ονομάζεται MYJOBNOW Delivery και έχει την εμπορική επωνυμία SendX.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Φερνάντες: «Η κριτική μέρος της ζωής στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ»
Λάκης Γαβαλάς: Στη φυλακή είχα μηδέν λίμπιντο, δεν ξέρω αν βάζουν κάτι στο φαγητό
Συμφώνησε με τον Οσιμέν η Παρί Σεν Ζερμέν
ENWSI TV: ΟΛΟ το AEK after με ανάλυση του ματς της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό από τον Άκη Ζήκο και τον Σταύρο Καζαντζόγλου (VIDEO)
Ντάνι Ντε Βίτο – Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ: Θα συνεργαστούν ξανά στην οθόνη