
Το χάος στις ταχυμεταφορές που έχει προκληθεί κατά τη διάρκεια των lockdown ήταν ένας λόγος για να επισπευστεί το επόμενο βήμα ανάπτυξης της Skroutz.
Η διάσημη πλατφόρμα διαδικτυακών αγορών και σύγκρισης τιμών προϊόντων απέκτησε δική της εταιρεία courier, με σκοπό να κάνει η ίδια τις μεταφορές και τις παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών και να μειώσει την εξάρτηση της από την αποκλειστική σχέση με τρίτους συνεργάτες, τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Έπειτα από σχεδόν εννέα μήνες διερευνητικών επαφών και διαπραγματεύσεων, η Skroutz έκανε το βήμα για την είσοδο της πλατφόρμας και στο κομμάτι της διανομής προϊόντων – το περιβόητο «last mile» – μέσω της πλήρους εξαγοράς μίας μικρής και νέας εταιρείας στο χώρο, η οποία ονομάζεται MYJOBNOW Delivery και έχει την εμπορική επωνυμία SendX.
Διαβάστε περισσότερα εδώ

ΟΛΗ η εκπομπή του ENWSI TV από το Pοst Game του Παναθηναϊκός-ΑΕΚ (VIDEO)

Παναθηναϊκός – ΑΕΚ: Η κριτική των 13 ποδοσφαιριστών της Ένωσης

Νίκη η Ατλέτικο, γκολ ο Μπογέ (VIDEO)

Επιτέλους νίκη για τη Λίβερπουλ (VIDEO)

Δεν υπάρχει η ρεπόρτερ που… αλληθώρισε πασίγνωστο άσο (ΦΩΤΟ)