Στα πρώτα βήματα αυτής της πανδημίας κυριαρχούσε μια εικόνα: άνθρωποι να γεμίζουν τα καρότσια τους στο σούπερ μάρκετ με πράγματα που δεν τους ένοιαζε αν θα λείψουν στους υπόλοιπους. Ήθελαν να καλυφθούν για το διάστημα της καραντίνας.
Μια τέτοια τακτική σε εποχές που οι απαιτήσεις προς τις παραγωγικές μονάδες που γεμίζουν τα σούπερ μάρκετ με τα προϊόντα τους, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε υπερκόπωση έναν μεγάλο τομέα αυτής της βιομηχανίας και θα δημιουργήσει ανάγκες που δεν μπορούν να καλυφθούν με το υπάρχον δυναμικό και τα παραγωγικά μέσα.
Κι αυτή η απόσταση από τις ανάγκες στη διαθέσιμη κάλυψη, θα έπαιρνε ένα χρονικό διάστημα για να σβήσει, κάτι που μπορεί να μην ήταν αρκετό για καμία κοινωνία.
Τέτοιες συνθήκες πάντως δεν μας είναι πολύ οικείες εδώ στην Ευρώπη και γι΄αυτό δεν έχουμε το know how να τις διαχειριστούμε με κάποια αμεσότητα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
17χρονη κερδίζει 360.000 ευρώ το χρόνο και μοιράζεται το μυστικό της επιτυχίας: «Ο καθένας μπορεί να το κάνει» (ΦΩΤΟ)
Μάντσεστερ Σίτι: Ξέρει ήδη τον αντικαταστάτη του Γκουαρντιόλα
Σταματίνα Τσιμτσιλή για Δημήτρη Παπανώτα: «Εμείς τους ανθρώπους μας δεν τους πουλάμε όταν τους χτυπάνε όλοι»
ΑΕΚ Cult Stories #6: Ο εφιάλτης Νατσούρα και οι στιγμές που θα αλλάζαμε – Το νέο Podcast του enwsi.gr (AUDIO)
Μόνικα Μπελούτσι: «Είμαι 59 ετών, θέλω να γεράσω με ειρηνικό τρόπο»