Φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο
Ένας από τους κλάδους που η πανδημία όχι μόνο δεν έπληξε, αλλά ωφέλησε σημαντικά, είναι ως γνωστόν τα σούπερ μάρκετ, αφού κατά τη διάρκεια του lockdown δεν υπήρχαν πολλοί άλλοι τρόποι να ξοδέψει ο Έλληνας τα χρήματά του και τα προϊόντα απολύμανσης έκαναν φτερά από τα ράφια σε χρόνο ρεκόρ.
Από τις αρχές της χρονιάς έως και την τρίτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου το εγχώριο λιανεμπόριο εμφάνισε ανάπτυξη 9,4%, η οποία μεταφράζεται σε πρόσθετο τζίρο άνω των 550 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι.
Σήμερα, το ένα στα τέσσερα προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές βρίσκεται σε προσφορά, ενώ έξι στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι αναζητούν πάντα προσφορές, όπως αποδεικνύουν σχετικές έρευνες.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Super 3: «Το Χαριλάου θα βράζει, να σπάσουν τα τύμπανά τους από τη φωνή – Δυο μάχες, δυο νίκες»
Τα σημερινά πρωτοσέλιδα ΕΔΩ! (ΦΩΤΟ)
Δικέφαλος Αετός: BEL14VE (ΦΩΤΟ)
Το ανατριχιαστικό τραγούδι για τα 57 θύματα στα Τέμπη – «Θα στείλω όταν φτάσω» (VIDEO)
Μέριλ Στριπ: Η αγαπημένη της ερωτική σκηνή ήταν με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ – «Δεν ήθελα να τελειώσει»