
Δεν χρειάζεται να κάνει κανείς καμία τρελή αναζήτηση στο διαδίκτυο για να δει τι επιβάρυνση στο περιβάλλον έχουν προκαλέσει οι μεγάλες βιομηχανίες. Δεν χρειάζεται να είναι καμία διάνοια για να καταλάβει πως αυτή η ζημιά δεν ήταν κατά κάποιο λάθος, αλλά ηθελημένη.
Δεν χρειάζεται επίσης σπουδαία νόηση για να αντιληφθούμε όλοι μας πως ως πελάτες, ως καταναλωτές δημιουργήσαμε συγκεκριμένες τάσεις και στηρίξαμε πρακτικές τέτοιων εταιρειών. Όπως όμως τις στηρίξαμε, με τον ίδιο τρόπο έχουμε αρχίσει τα τελευταία 2 χρόνια να αίρουμε την στήριξη και να επιβάλλουμε διά της μη αγοράς μια διαφορετική προσέγγιση, πιο βιώσιμη και απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον.
Γι’ αυτό και πολλά μεγάλα brands έχουν πάρει το μήνυμα και αναζητούν τρόπους για να προσαρμοστούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών. Δεν το κάνουν προφανώς γιατί κόπτονται για το περιβάλλον. Το χρήμα τους κινεί. Και η δόξα. Και για κάποια brands είναι πολύ σημαντικό να πρωτοπορήσουν στην αλλαγή.
Διαβάστε περισσότερα εδώ

Ρεκόρ προσέλευσης με 9 εκατ. θεατές στη Ligue 1 – Πάνω από 61 χιλιάδες ο μέσος όρος της Μαρσέιγ

Δίχως ίχνος Photoshop: Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη δείχνει το κορμί της με μαγιό όπως πραγματικά είναι και αποθεώνεται στο instagram (ΦΩΤΟ)

Ύστερα από το δεύτερο «χαστούκι» από τον Άρειο Πάγο: Βρήκε κόμμα ο Κασιδιάρης

Θα είναι πάντα η σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού

«Πρόταση στον Χάμες Ροντρίγκες από την Μπόκα Τζούνιορς»