Οι μετρήσεις της Nielsen δείχνουν ότι ολοένα και περισσότερος κόσμος βλέπει τηλεόραση, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των μέτρων απαγόρευσης, όπως γράφει το reader.gr.
Στροφή στην τηλεόραση φαίνεται ότι έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας, όπως μαρτυρούν τα επίσημα στοιχεία της Nielsen. Συγκεκριμένα, αν συγκρίνει κάποιος τις μετρήσεις τη εβδομάδας 11 έως 17 Μαρτίου, περίοδος που ο ιός είχε αρχίσει να εξαπλώνεται αλλά το κράτος δεν είχε θεσπίσει μέτρα, και τα νούμερα της εβδομάδας 18-24 Μαρτίου, αντιλαμβάνεται τη διαφορά.
Την πρώτη εβδομάδα, το 74,7% του δυναμικού κοινού είχε παρακολουθήσει έστω και για ένα λεπτό τηλεόραση, ενώ τη δεύτερη εβδομάδα το ποσοστό αυξήθηκε στο 76,5%. Εντυπωσιακός ακόμη είναι και ο μέσος χρόνος τηλεθέασης, ο χρόνος δηλαδή που αφιέρωσαν όσοι παρακολούθησαν τηλεόραση. Την περίοδο 18-24 Μαρτίου 2020, οι τηλεθεατές 18-54 παρακολούθησαν 458 λεπτά ημερησίως προγράμματα της μικρής οθόνης, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα (11-17 Μαρτίου 2020) είχαν δει 409 λεπτά.
Ακόμη, όπως αποτυπώνεται στις μετρήσεις της Nielsen, οι γυναίκες 18+ κρατούν τα ηνία και στέκονται για περισσότερη ώρα στους τηλεοπτικούς τους δέκτες, αφού -από τις 18 έως τις 24 Μαρτίου- είδαν 569 λεπτά TV την ημέρα.
Θεσσαλονίκη: Νεκρός άνδρας, τον πυροβόλησαν στην μέση του δρόμου
Μοτιεγιούνας: «Μοιρασμένες οι πιθανότητες να μπει στην Euroleague ομάδα από το Ντουμπάι»
Άννα Παναγιωτοπούλου: Την αποχαιρετούν στα social media – Να προσέχεις την Ντορίτα, γράφουν
Μπάγερν: Ο Λοπετέγκι είναι το νέο όνομα στη λίστα της για τη θέση του προπονητή
Κέβιν Σπέισι: Υπήρχαν στιγμές που φλέρταρα με 20χρονους – Ο ηθοποιός αρνείται ότι έκανε κάτι παράνομο