Σύμφωνα με το Air Accidents Investigation Branch, το αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα με ταχύτητα 90χλμ/ώρα, κάτι που δεν άφηνε ελπίδες διάσωσης ούτε για τον Αργεντινό επιθετικό, που βρήκε τραγικό θάνατο, ούτε για τον πιλότο, Ντέιβιντ Ίμποτσον, που εξακολουθεί να αγνοείται.
Όπως έγινε γνωστό, λίγους μήνες πριν από τη μοιραία πτήση, το μικρό αεροσκάφος είχε περάσει με επιτυχία τον έλεγχο συντήρησης. Πιο συγκεκριμένα, ο τελευταίος έλεγχος συντήρησης είχε πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο του 2018.
Η προκαταρκτική έρευνα τονίζει, επίσης, πως το αεροσκάφος άλλαξε αρκετές φορές υψόμετρο πριν χαθεί η επαφή με τον πύργο ελέγχου.
Ο επιθεωρητής του AAIB, Γκέραντ Χέμπερτ δήλωσε: «Συλλέγουμε στοιχεία από τα συντρίμμια, από το βίντεο των συντριμμιών, εξετάζουμε τα ραντάρ, εξετάζουμε τις καιρικές πληροφορίες που έχουμε από την περιοχή και έχουμε και καταθέσεις μαρτύρων. Η υπηρεσία θα αναλύσει τώρα όλα αυτά στοιχεία. Πρέπει να προσπαθήσουμε να συνθέσουμε την εικόνα του τι πραγματικά συνέβη. Η τελική έκθεση θα προσπαθήσει να εξετάσει όλους τους σχετικούς επιχειρησιακούς, τεχνικούς, οργανωτικούς και ανθρώπινους παράγοντες που θα μπορούσαν να συνέβαλαν στο δυστύχημα».
Όπως αποκαλύπτεται, ο πιλότος δεν διέθετε άδεια που να του επιτρέπει να κάνει το συγκεκριμένο ταξίδι, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στην Κάρντιφ να επιχειρηματολογήσει στην απόφασή της να μην δώσει το ποσό της μεταγραφής, στη Ναντ.
Εσείς ρωτάτε, ο Αρναούτογλου σας απαντά – Οι κορυφαίοι αρθρογράφοι του enwsi.gr απαντούν στα ερωτήματα σας για την ΑΕΚ!
Καιρός: Συννεφιά και τοπικές βροχές σήμερα
Οι Legends 2004 κορυφώνουν τους εορτασμούς για την 20η επέτειο από το έπος της Πορτογαλίας, με σπουδαίο αγώνα στη Γερμανία!
Euroleague: Για το break στο Βελιγράδι κόντρα στην Μακάμπι ο Παναθηναϊκός
Euroleague: Ο Ολυμπιακός υποδέχεται την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ με στόχο το προβάδισμα