Νέο τοπίο δημιουργείται στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας μετά τις συμφωνίες που έχουν συνάψει ομάδες με τον ΟΠΑΠ για διαφήμιση στην φανέλα. Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις το μέτωπο στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας δεν φαίνεται να είναι το ίδιο δυνατό. Όπως αναφέρει η «Live Sport» πλέον οι ομάδες δεν έχουν τα ίδια συμφέροντα.
Ο ΟΠΑΠ του οποίου η πρόταση για χορηγία του πρωταθλήματος απορρίφθηκε, συνεχίζει τις ατομικές συμφωνίες και ήδη έδωσε τα χέρια με τον Πανιώνιο (κόντρα στον Πανθρακικό ο Ιστορικός είχε διαφήμιση Τζόκερ), ενώ εντός των επόμενων ημερών δεν αποκλείεται να ολοκληρωθεί ανάλογη συμφωνία και με την Καλλονή.
Τον Οργανισμό θα διαφημίζουν και οι Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, Ατρόμητος, Ξάνθη, Ηρακλής, ΠΑΣ Γιάννινα και Παναιτωλικός. Αν σε αυτές τις ομάδες προστεθούν και ο ΠΑΟΚ που έχει την Sportingbet αλλά και η Βέροια καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η κάθε ομάδα πορεύεται μόνη της και ότι το μέτωπο Μελισσανίδη-Αλαφούζου-Σαββίδη ενισχύεται.
Τι θα γίνει τώρα με τα πλέι οφ – Ολα τα δεδομένα
Το απίστευτο κι όμως… ελληνικό και η υποχρέωση της ΑΕΚ…
Conference League: Ο Ολυμπιακός τυχερός ξανά στα πέναλτι, 3-2 την Φενέρ με ήρωα Τζολάκη και πέρασε στα ημιτελικά
Οι ειδικοί μίλησαν: Αυτή είναι η ιδανικότερη ώρα για να κάνεις γυμναστική
Πειράζει να πίνουμε νερό με το φαγητό; Έρευνες απαντούν