Νέο τοπίο δημιουργείται στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας μετά τις συμφωνίες που έχουν συνάψει ομάδες με τον ΟΠΑΠ για διαφήμιση στην φανέλα. Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις το μέτωπο στο Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας δεν φαίνεται να είναι το ίδιο δυνατό. Όπως αναφέρει η «Live Sport» πλέον οι ομάδες δεν έχουν τα ίδια συμφέροντα.
Ο ΟΠΑΠ του οποίου η πρόταση για χορηγία του πρωταθλήματος απορρίφθηκε, συνεχίζει τις ατομικές συμφωνίες και ήδη έδωσε τα χέρια με τον Πανιώνιο (κόντρα στον Πανθρακικό ο Ιστορικός είχε διαφήμιση Τζόκερ), ενώ εντός των επόμενων ημερών δεν αποκλείεται να ολοκληρωθεί ανάλογη συμφωνία και με την Καλλονή.
Τον Οργανισμό θα διαφημίζουν και οι Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, Ατρόμητος, Ξάνθη, Ηρακλής, ΠΑΣ Γιάννινα και Παναιτωλικός. Αν σε αυτές τις ομάδες προστεθούν και ο ΠΑΟΚ που έχει την Sportingbet αλλά και η Βέροια καταλαβαίνει κανείς ότι πλέον η κάθε ομάδα πορεύεται μόνη της και ότι το μέτωπο Μελισσανίδη-Αλαφούζου-Σαββίδη ενισχύεται.
Αυτά που οφείλει να κάνει η ΑΕΚ στο πιο μεγάλο ντέρμπι (… μέχρι το επόμενο)
Σε κρίση η σχέση του Βίτορ Ρόκε με την σύζυγό του (VIDEO)
Λευτέρης Σουλτάτος: «Άλλαξε όλη μου η ζωή, ήμουν 7 μέρες στην εντατική»
ΑΕΚ: Πέρασε … αέρας από το Κορυδαλλό (1-10) η ανδρική ομάδα futsal
Νεϊμάρ: Η Σάντος θα προσπαθήσει να τον πάρει δανεικό για έξι μήνες!