Ο Σαρλ Λεκλέρκ ταχύτερος στο τεστ του Άμπου Ντάμπι

Ο Σαρλ Λεκλέρκ ταχύτερος στο τεστ του Άμπου Ντάμπι

λοκληρώθηκε σήμερα (10/12) η... δράση στη Φόρμουλα 1

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Ολοκληρώθηκε σήμερα (10/12) η… δράση στη Φόρμουλα Ένα για το 2024 με το τεστ μετά το τέλος της σεζόν, το οποίο διεξήχθη στο Άμπου Ντάμπι, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Ferrari, αφήνοντας στις επόμενες δύο θέσεις τον -μέχρι πρότινος «ομόσταυλό» του και νέο οδηγό της Williams- Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ και τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes. Στη σημερινή διαδικασία οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να «κατεβάσουν» στην πίστα έναν νεαρό οδηγό, ο οποίος να μην έχει εκκινήσει σε περισσότερα από δύο γκραν πρι, για να τον… τεστάρουν και αυτός να πάρει εμπειρίες, μαζί με (τουλάχιστον) έναν από τους έμπειρους «πιλότους» τους, προκειμένου να δοκιμάσουν τα ελαστικά της Pirelli για το 2025 και να δώσουν επιπλέον δεδομένα στην ιταλική εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Pirelli δεν καθόρισε το δικό της σταθερό πρόγραμμα, με τις ομάδες να έχουν την ελευθερία να προσεγγίσουν το τεστ με όποιον τρόπο θεωρούσαν κατάλληλο, όπερ σημαίνει τακτικές αλλαγές στο «στήσιμο» των μονοθεσίων και μια σειρά από διαφορετικές διαδρομές με υψηλό, μεσαίο και χαμηλό φορτίο καυσίμου με διάφορες γόμες ελαστικών. Για το σκοπό αυτό, οι οδηγοί αγώνων είχαν στην διάθεσή τους ένα σετ από τη γόμα C2, τρία από τις C3 και C4, δύο από τη C5 και ένα από τη C6, με την τελευταία να είναι μια εξαιρετικά μαλακή γόμα, με την οποία… επεκτείνεται η γκάμα της Pirelli. Δεν χρησιμοποιήθηκε η C1, επειδή δεν ταίριαζε στα χαρακτηριστικά της πίστας, ενώ οι «ρούκι» οδηγοί είχαν στην διάθεσή τους τις ίδιες γόμες που είχαν επιλεγεί για το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, ήτοι δύο σετ από τη C3, τέσσερα σετ από τη C4 και δύο σετ από τη C5.

Στα αξιοσημείωτα του τεστ, ο Σάινθ έκανε την πρώτη εμφάνισή του για λογαριασμό της Williams, ο Εστεμπάν Οκόν πήρε μια «γεύση» από τη… ζωή στη Haas, ενώ η Sauber «κατέβασε» στο τεστ το δίδυμο οδηγών αγώνων της για το 2025, το οποίο συνθέτουν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ και ο -πρωταθλητής της Φόρμουλα 2- Γκάμπριελ Μπορτολέτο. Επίσης, ο Γιούκι Τσουνόντα οδήγησε για πρώτη φορά το μονοθέσιο της Red Bull, ύστερα από αρκετά χρόνια στην «αδελφή» ομάδα της RB, ο Κίμι Αντονέλι ξεπέρασε το πρόβλημα ασθενείας που τον ταλαιπώρησε και συνέχισε την προετοιμασία ενόψει του ντεμπούτου του στη Φόρμουλα Ένα με τη Mercedes, ενώ ο Πάουλ Άρον της Φόρμουλα 2 «έτρεξε» στο τεστ ως «αναπληρωματικός» οδηγός της Alpine.

Ο Σάινθ ήταν ο ταχύτερος οδηγός με την ολοκλήρωση του πρωινού προγράμματος, ωστόσο, όσο περνούσε η ημέρα, με τις θερμοκρασίες να πέφτουν και τους προβολείς να ανάβουν στην πίστα, οι χρόνοι «κατέβηκαν» κι άλλο, εν μέσω συνθηκών που ήταν παρόμοιες με αυτές στα δοκιμαστικά και στο κυριακάτικο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι. Τελικά ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε την πρώτη θέση με επίδοση 1:23.510, την οποία σημείωσε λίγο πριν πέσει η καρό σημαία, με τον Μονεγάσκο να είναι ένα δέκατο πιο γρήγορος από τον Σάινθ, τον οποίο η Ferrari αποχαιρέτησε την Κυριακή, ενώ ο Ισπανός ήταν με τη σειρά του 1,5 δέκατο ταχύτερος σε σχέση με τον Ράσελ.

Ο Χούλκενμπεργκ συνδύασε την επιστροφή του στη Sauber με την τέταρτη θέση, αφήνοντας πίσω του τους Αντονέλι και Αγιούμου Ιουάσα (RB), ενώ έβδομος κατετάγη ο «αναπληρωματικός» οδηγός της McLaren, Πάτο Ο’Γουόρντ, με τους Τζακ Ντούχαν, Άρον και Οκόν να «κλείνουν» την πρώτη δεκάδα. Ο Λίαμ Λόσον ήταν ο πιο… δραστήριος οδηγός της ημέρας, καθώς «έγραψε» 159 γύρους στην πίστα της Γιάς Μαρίνα, απόσταση που είναι σχεδόν τριπλάσια αυτής του γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι.

Ο -νικητής του κυριακάτικου αγώνα- Λάντο Νόρις «έτρεξε» το πρωί και κατετάγη 16ος, τρεις θέσεις ψηλότερα από τον «ομόσταυλό» του, Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος πήρε τη… σκυτάλη το απόγευμα, την ώρα που οι Φρέντερικ Βέστι και Αντόνιο Φουόκο μετείχαν μόνο στο πρωινό πρόγραμμα.

Η «αυλαία» της νέας σεζόν στη Φόρμουλα Ένα ανοίγει το τριήμερο 14-16 Μαρτίου με το γκραν πρι της Αυστραλίας, ενώ οι χειμερινές δοκιμές ενόψει του 2025 θα διεξαχθούν γι’ ακόμη μια φορά στο Μπαχρέιν, το διάστημα 26-28 Φεβρουαρίου.

Τάσος Καπετανάκος: «Όλα τα τελευταία νέα για την μεταγραφή αριστερού μπακ και τον Ελίασον» (VIDEO) Οι ειδήσεις του στο Google News Δείτε Live όλες τις ειδήσεις του
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
X