H AEK άλλαξε κεφάλαιο και το brand της «ταξιδεύει»

H AEK άλλαξε κεφάλαιο και το brand της «ταξιδεύει»
Photo Credits: INTIME

Ο Τάσος Καπετανάκος γράφει στο blog του στο enwsi.gr για την μεγάλη σημασία που έχει η μεγάλη κίνηση με Μαρσιάλ

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Ο Αντονι Μαρσιάλ είναι η μεγάλη μεταγραφή της ΑΕΚ και του Μάριου Ηλιόπουλου αυτό το καλοκαίρι. Τι και αν έδωσε 2,5 εκατ.ευρώ στον Έρικ Λαμέλα και 1,8 εκατ.ευρώ στον Ρομπέρτο Περέιρα πραγματοποιώντας τα «θέλω» του Ματίας Αλμέιδα που «δούλεψε» πολύ για αυτές τις μεταγραφές. Τι και οι καλοκαιρινές παλινωδίες τον έφεραν ακόμη και στο στόχαστρο για λάθη και παραλείψεις άλλων, ενώ ο ίδιος στήριξε όλες τις κινήσεις που έγιναν με μεγάλα ποσά. Ο Μάριος Ηλιόπουλος την κατάλληλη στιγμή, είδε την μεγάλη ευκαιρία και… χτύπησε.

Δεν παραγνωρίζω και την πολύ μεγάλη προσπάθεια που έγινε στο φινάλε με τον Ντάτρο Φοφανά. Η ΑΕΚ είχε φτάσει πιο κοντά από ποτέ με την Τσέλσι και για έναν ακατανόητο όρο… χάλασε η συμφωνία. Όμως με τον Αντονι Μαρσιάλ έγινε το… μπαμ. Αυτό ήθελε και έψαχνε ο Super Mario και έφερε δώρο στον πικραμένο κόσμο της ΑΕΚ, στον Αλμέιδα, σε όλο το κλαμπ και στον εαυτό του έναν παίκτη που αλλάζει επίπεδο την ομάδα. Σε όλους τους τομείς.

Ουσιαστικά η ΑΕΚ εδώ αλλάζει κεφάλαιο. Αλλάζει σκέψη, νοοτροπία. Πρέπει να ξεκινήσει από εδώ, έστω. Πρέπει να πατήσει πολύ και γερά πάνω στο deal με τον Γάλλο σούπερ σταρ. Με τον Μαρσιάλ το brand της ΑΕΚ ταξιδεύει παντού, σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη. Μεγάλα ειδησεογραφικά πρακτορεία, μεγάλοι experts των μεταγραφών ασχολούνται με την ΑΕΚ. Την βάζουν στον παγκόσμιο ποδοσφαιρικό χάρτη, σε ένα καλοκαίρι που έμεινε εκτός Ευρώπης. Απίστευτο. Τέτοια ρελάνς θέλει κότσια και κάψα για να την πετύχεις.

H AEK άλλαξε κεφάλαιο και το brand της «ταξιδεύει»

Ηρθε για να πετύχει στην ΑΕΚ ο Ηλιόπουλος

Ο Ηλιόπουλος δεν έδωσε τόσα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει την ΑΕΚ και να αποτύχει. Ήρθε στην ΑΕΚ για να πετύχει, πληρώνει και θα πληρώσει πολλά για να φτάσει εκεί που θέλει. Έτσι έκανε και με την Seajets. Τα έβαλε με τους… μεγάλους του χώρου, τους κέρδισε κατά κράτος και τώρα κυριαρχεί στις ελληνικές θάλασσες ως το Νο1 brand. Τώρα στο ποδόσφαιρο είναι όλα διαφορετικά, αλλά έχει όρεξη να μάθει. Και το κάνει πληρώνοντας, όχι πάνω στις πλάτες άλλων.

Με τους στενούς συνεργάτες του να τον βοηθούν όταν όλα έμοιαζαν χαμένα και τελειωμένα, βγήκε νικητής σε ένα καλοκαίρι που ήταν δύσκολο και απαιτητικό για τον ίδιο και με μεγάλα εμπόδια και δύσκολες υποθέσεις στα χέρια του.

H AEK άλλαξε κεφάλαιο και το brand της «ταξιδεύει»

Προσοχή. Δεν εξετάζω τι θα κάνει και πόσα θα προσφέρει ο Μαρσιάλ στην ΑΕΚ. Είναι άλλη συζήτηση αυτή, άλλη κουβέντα. Τώρα ο Ματίας Αλμέιδα και το τιμ του έχουν την μεγάλη ευθύνη να πάρουν τον Μαρσιάλ, να τον διαχειριστούν όπως πρέπει, να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που θα τον πιστεύει πραγματικά και πολύ σύντομα να είναι διαθέσιμος να παίξει. Για αυτό ήρθε. Για να παίξει, να ξαναγίνει ο Μαρσιάλ. Όλο το κλαμπ έχει την ευθύνη να πέσει πάνω στη διαχείριση του παίκτη που μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, να τον κάνει να νιώσει Μαρσιάλ για να παίξει και ο ίδιος ως Μαρσιάλ. Δεν είναι υπόθεση 3-6 μηνών. Έχει συμβόλαιο 3 ετών. Και πρέπει να παίξει ως Μαρσιάλ, όχι ως μία κροτίδα που έσκασε και εξαφανίστηκε.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος που ανέλαβε μία επένδυση μακριά από την ελληνική πραγματικότητα, ο Αντώνης Ηλιόπουλος που πήρε πάνω του την μεγάλη μεταγραφή για την ΑΕΚ και οι πόρτες που άνοιξε ο Ράφικ Τζιμπούρ και σε αυτή την υπόθεση, είναι τα σημεία κλειδιά για το deal που αλλάζει κεφάλαιο ολόκληρο το κλαμπ.

Η μεγάλη εικόνα όμως είναι αυτή. Η ΑΕΚ πρέπει να επενδύσει, να ανοίξει μεγάλες πόρτες που τόσα χρόνια παρέμεναν κλειστές, να αλλάξει ματιά και λογική και να ξεφύγει από τα «στενά όρια» που ήταν «διαχειρίσιμα». Αγορές υπάρχουν παντού, παίκτες υπάρχουν παντού, σε όλο τον πλανήτη. Αρκεί να έχεις μάτια και γνώση.

Αυτό που έχει σημασία και ουσία τώρα είναι ένα: Ο Αλμέιδα έχει στη διάθεση του ένα ρόστερ – που έπαιρνε και άλλη ενίσχυση – που χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο στη Ιστορίας της ΑΕΚ. Αυτό.

ΥΓ: Πήγε 3.000 κόσμος στο αεροδρόμιο. Δεύτερη φορά αυτό το καλοκαίρι. Διπλάσιοι από ότι στον Λαμέλα. Δεν είναι κριτήριο επιτυχίας αυτό. Το ποδόσφαιρο όμως απευθύνεται στον κόσμο. Και ο κόσμος πρέπει να χαίρεται, να έχει λόγους να χαμογελά, τα μικρά παιδιά ποδοσφαιρικά είδωλα. Αυτό κρατάω.

Γιώργος Τσακίρης: Το παρασκήνιο και ο Ηλιόπουλος... (VIDEO)
Οι ειδήσεις του στο Google News Δείτε Live όλες τις ειδήσεις του
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
X