«Συγγνώμη» της Apple μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου της iPad – «Αποτύχαμε»

«Συγγνώμη» της Apple μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου της iPad – «Αποτύχαμε»

«Η συντριβή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley», σχολίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το βρετανικό του φλέγμα ο Χιου Γκραντ

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Συγγνώμη, μετά την κατακραυγή, ζήτησε η Apple για τη διαφήμιση του νέου της iPad που, αν και είχε στόχο να προωθήσει τις νέες δημιουργικές δυνατότητες του νέου της προϊόντος, κατέληξε να συνθλίβει τη δημιουργικότητα – όπως κατήγγειλαν οι επικριτές της.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

ΑΕΚ Talk: Το πρωτάθλημα χάθηκε για την ΑΕΚ, ο πρώτος απολογισμός με τον Σταύρο Καζαντζόγλου
Οι ειδήσεις του στο Google News Δείτε Live όλες τις ειδήσεις του
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X