Φορτούνα Ντίσελντορφ: Δωρεάν εισιτήρια για όλους

Φορτούνα Ντίσελντορφ: Δωρεάν εισιτήρια για όλους
Photo Credits: INTIME

Η Φορτούνα Ντίσελντορφ επιχειρεί να αλλάξει το ποδόσφαιρο όπως το γνωρίζου με την πρωτοβουλία της για τα δωρεάν εισητήρια

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Βράδυ Σαββάτου (21/10) και η Φορτούνα Ντίσελντορφ του Τζόλη κερδίζει δύσκολα της Καϊζερσλάουτερν με 4-3 στο γήπεδό της, στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Bundesliga 2, σκαρφαλώνοντας, παράλληλα, στην 5η θέση της βαθμολογίας. Ωστόσο, δεν είναι το αποτέλεσμα που έγραψε ιστορία, αλλά η παρουσία 52 χιλιάδων οπαδών στις κερκίδες του “Merkur Spiel – Arena” που εισήλθαν δωρεάν για να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση.

 

Όχι, αυτή η πρωτοβουλία της διοίκησης του γερμανικού συλλόγου δεν ήταν για τον εορτασμό κάποιας σημαντικής μέρας της ομάδας, ούτε κάτι παροδικό, αλλά μια κίνηση που επιθυμεί να αλλάξει τους συσχετισμούς στο ποδόσφαιρο, με στόχο το άθλημα να επιστρέψει σε αυτούς για τους οποίους δημιουργήθηκε, τους φιλάθλους.

Με τις τιμές στα εισιτήρια διαρκείας και τα μεμονωμένα εισιτήρια να έχουν ξεφύγει, με αποτέλεσμα η παρουσία κάποιου στο γήπεδο να θεωρείται προνόμιο, τα στελέχη της Φορτούνα Ντίσελντορφ ανακοίνωσαν την άνοιξη του 2023 την πρωτοβουλία “Φορτούνα για Όλους”. Η διοίκηση του συλλόγου δεσμεύτηκε για ακολουθήσει ένα σχέδιο με ορίζοντα πενταετίας, με τις τρεις πρώτες αγωνιστικές της Bundesliga 2 να λειτουργούν πιλοτικά.

Ο στόχος της Φορτούνα για το μεγαλόπνοο εγχείρημα

Απώτερος σκοπός του συλλόγου, είναι όλοι οι εντός έδρας αγώνες μέχρι τη σεζόν 2028/2029 να είναι δωρεάν για όλους τους φιλάθλους που θέλουν να στηρίξουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα. Εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς, ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτήν την πρωτοβουλία και που αποσκοπεί πραγματικά αυτή η κίνηση.

Ουσιαστικά, η Φορτούνα Ντίσελντορφ πιστεύει ότι αυτός είναι ο δρόμος για να επιστρέψει η ομάδα πίσω στην Bundesliga, με τελευταία παρουσία της να είναι το 2020, ενώ ταυτόχρονα προσδοκά να δημιουργήσει έναν ισχυρότερο δεσμό μεταξύ του συλλόγου και της κοινότητας των φιλάθλων του. Επίσης, θέλει να αυξήσει τη βάση οπαδών της, εκμεταλλευόμενη τη χρονική αυτή συγκυρία, με τα έξοδα των εισιτηρίων να επωμίζονται οι εμπορικοί εταίροι.

Προφανώς και πρόκειται για ένα στοίχημα, καθώς ανά παιχνίδι τα έσοδα από την πώληση εισιτηρίων στο κοινό ανέρχονται σε 450.000 έως 500.000 ευρώ, δηλαδή περίπου στο 20% των ετήσιων εσόδων του συλλόγου. Για να καλύψει αυτό το έλλειμμα, η Φορτούνα ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους χορηγούς. Ήδη, η Hewlett Packard, η Targo Bank και η Common Goal έχουν συλλογικά δεσμευτεί για περισσότερα από 45 εκατ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fortuna Düsseldorf (@f95)

Η αισιοδοξία του CEO της γερμανικής ομάδας και τα πρώτα ενθαρρυντικά δείγματα

“Όσο περισσότερους χορηγούς μπορούμε να βρούμε, τόσο περισσότερα παιχνίδια μπορούμε να διαθέσουμε δωρεάν”, δήλωσε ο Αλεξάντερ Τζομπστ, Διευθύνων Σύμβουλος του συλλόγου, όταν ανακοινώθηκε η πρωτοβουλία τον Απρίλιο. Η αισιοδοξία του CEO της γερμανικής ομάδας δεν είναι ουτοπική, αφού τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά, αφού η Φορτούνα είχε 120.000 αιτήσεις για εισιτήρια στο ματς με την Καϊζερσλάουτερν, τη στιγμή που η ομάδα κόβει μέσο όρο 29-30.000 εισιτήρια ανά αγώνα.

“Αυτό δείχνει ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση με αυτή τη νέα ιδέα. Είναι ριζοσπαστικό. Το αν θα λειτουργήσει θα εξαρτηθεί από το αν η πρωτοβουλία μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της και να δημιουργήσει τον απαραίτητο ενάρετο κύκλο. Θα θέλαμε να δώσουμε την ευκαιρία στους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το εισόδημά τους, από πού προέρχονται ή από ποιο κοινωνικό περιβάλλον, να βιώσουν την ατμόσφαιρα του sold-out σταδίου και την αξία της ποδοσφαιρικής εμπειρίας”, τόνισε ο Τζομπστ μετά το τέλος του νικηφόρου σαββατιάτικο αγώνα.

Τα ενθαρρυντικά στοιχεία δε σταματούν, όμως, εκεί, καθώς το 25% των φιλάθλων που παρακολούθησαν την αναμέτρηση με την Καϊζερσλάουτερν ήταν νέοι φίλαθλοι ή άτομα που πήγαν για πρώτη φορά στο γήπεδο, ενώ το 80-85% των εισιτηρίων δόθηκαν σε ανθρώπους που ζουν εντός της περιοχής κάλυψης του Ντίσελντορφ, με τον σύλλογο να αναφέρει μεγάλη ζήτηση από την ιαπωνική, τη βρετανική και την ιρλανδική κοινότητα.

Τάσος Καπετανάκος: «Η ΑΕΚ έχασε δικό της Πρωτάθλημα, με δικά της λάθη - Αυτό είναι ευθύνη για το καλοκαίρι» (VIDEO)
Οι ειδήσεις του στο Google News Δείτε Live όλες τις ειδήσεις του
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X