Όταν βγήκε η Έλενα Κρεμλίδου να πει ότι το influencing είναι ένα επάγγελμα όπως κάθε άλλο, έπεσαν όλοι να τη φάνε και κατέφυγαν στην ειρωνεία, η οποία είναι η μόνη διαφυγή που γνωρίζουν. Μετά απ΄αυτό που έγινε με την Ιωάννα Τούνη, ίσως αλλάξουν γνώμη.
Από το μεσημέρι της Κυριακής κυκλοφορεί στις ιστοσελίδες ένα κείμενο που έστειλε η ίδια σε κάποιον υποψήφιο πελάτη, κάποιο brand, όπου τους εξηγούσε τη διαδικασία που ακολουθεί όταν καλείται να διαφημίσει ένα προϊόν στο προφίλ της στο Instagram.
«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου.
ΑΕΚ Betsson: Τα θαύματα του Κουζμίνσκας και η επόμενη σεζόν!
Άντζελα Δημητρίου: Ακόμα είμαι σε πένθος και δεν μπορώ να πάω πουθενά
Eurojackpot: Αντίστροφη μέτρηση για τη γιγαντία κλήρωση των 120 εκατ. ευρώ – Μέχρι τις 19:00 η κατάθεση δελτίων για το μέγιστο έπαθλο του παιχνιδιού
Νέο κάλεσμα της Original 21 στο λαό της ΑΕΚ: «Το πρώτο γκολ το βάζουμε εμείς αύριο στις 17:30 στο ξενοδοχείο!»
Νάγκετς – Λέικερς 101-99: Με buzzer beater του Μάρεϊ οι πρωταθλητές επέστρεψαν από το -20 (VIDEO)