Χατζηδάκης: Απροειδοποίητη επίσκεψη στον ΕΦΚΑ- Aπό τους 35 υπαλλήλους έλειπαν οι 14!

Χατζηδάκης: Απροειδοποίητη επίσκεψη στον ΕΦΚΑ- Aπό τους 35 υπαλλήλους έλειπαν οι 14!

Η ανάρτηση του υπουργού εργασίας Κωστή Χατζηδάκη στο Facebook, ύστερα από την απροειδοποίητη επίσκεψή του στα γραφεία του ΕΦΚΑ.

Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Mπροστά στα χρόνια προβλήματα του Δημοσίου βρέθηκε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, όταν επισκέφθηκε απροειδοποίητα, ημέρα Παρασκευή και πριν από τριήμερο, τις Υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, στην Αγία Παρασκευή.

«Σημείωσα ότι από τους 35 υπαλλήλους του υποκαταστήματος ήταν εκεί 21, παρότι βεβαίως υπήρχαν ασθένειες και άδειες. Μπορεί όλα να ήταν τυπικά εντάξει, αλλά δεν σας κρύβω ότι θα περίμενα περισσότερους παρόντες», έγραψε αργότερα σε ανάρτησή του ο υπουργός.

Παράλληλα ωστόσο, ο υπουργός βρέθηκε μπροστά στο… χαρτοβασίλειο των ασφαλιστικών φακέλων, που μόνον με μέρει έχουν ψηφιοποιηθεί. ‘Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην ανάρτησή του, «τα αγκάθια όμως δεν μπορούν να κρυφτούν με τίποτα. Η ψηφιοποίηση πρέπει να προχωρήσει. Βλέπετε στις φωτογραφίες τα ατελείωτα αρχεία με στοιχεία των ασφαλισμένων, αλλά και τις σακκούλες που μεταφέρονται από κατάστημα σε κατάστημα με διαφορά επίσημα έγγραφα, παραπέμποντας στη δεκαετία του ‘60 και του ‘70. Σε μερικές περιπτώσεις επίσης, όπου έχει προχωρήσει η ψηφιοποίηση, αυτό δεν έγινε πάντοτε με τον σωστό τρόπο. Και χρειάζεται αντίστοιχη αναθεώρηση. Και αυτό θα γίνει φυσικά!».

Και πρόσθεσε στην ανάρτησή του:

«Μου έγινε μια ακόμα φορά προφανές ότι πρέπει να αφαιρέσω με σύστημα μια σειρά από αγκάθια τα οποία δεν αφήνουν «κανένα ρόδο να ανθίσει» στον ΕΦΚΑ», επισήμανε ο υπουργός. «Όταν αναφέρομαι στο «ρόδο που θέλει να ανθίσει» εννοώ την προσπάθεια να μπουν στον ΕΦΚΑ όσο περισσότερο γίνεται οι ψηφιακές συναλλαγές (ήδη υπάρχουν 50 τέτοιες υπηρεσίες με μέσο όρο 1 εκατ. συναλλαγές τον μήνα). Εννοώ τις προσπάθειες παρά πολλών υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να λειτουργήσουν καμία φορά και με το περίσσευμα της καρδιάς τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Εννοώ και τη διαδικασία των ραντεβού που θεσπίστηκε λόγω Covid-19
πέρσι και που πρέπει ολοφάνερα να μονιμοποιηθεί, διότι έβαλε μια τάξη στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το αναγνώρισαν όλοι οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησα σήμερα».

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κωστή Χατζηδάκη στο Facebook:

Πηγή: protothema.gr

LIVE όλες οι ειδήσεις

Οι ειδήσεις του enwsi.gr στο Google News

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
X